elikkä ongelma on sellanen että maha murisee tosi kuuluvasti aina vaikka ei olis nälkäkään. tunneilla se on noloa ja ahdistaa koko ajan. nykyään en ees voi keskittyä tunneilla kun ajatukset on vaan vatsassa "millonhan se taas murisee". en tajua ollenkaan koska syön suht. terveellisesti ja liikun kanssa normaalisti. kotona taas ei ole ongelmia juurikaan.
noloa mahan murinaa
3
869
Vastaukset
- kioookds
Mullon sama ongelma..ja syksy pelottaa kun joutuu tunneille jossa on hiljaista.. mut kaikkein kauheinta oli kun joutu tekemään koetta 4 tuntia hiljaisuudessa ääntelevän vatsan kanssa.
- murinavits
Olen tehnyt tässä hiljan merkillisen havainnon vatsan murinoista. Ne tietysti tulevat ruoansulatuselimistöstä, mutta aina kun jotain merkittävää aivoissa tapahtuu, vatsa "kommunikoi" murisemalla.
Opin pitämään tota hyvänä merkkinä. Kysymyksessä lie kuitenkin enemmän tyhjän kuin täyden vatsan ääntely.- massu11
olen ajatellut samaa että onko aivoilla ka vatsalla jotain "yhteyttä", koska olen luonteeltani yleensä varovainen ja tästä johtuen strsessaan mmelkeimpä kaikkea. varmaan tämä liittyy vaivaan jotenkin.
nyt jo kesällä ahdistaa syksyllä alkavat luennot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764