Ajattelin hankkia pelikoneen Jimmsiltä. Kokoonpano on jo valmmiksi mietittynä. Olen ajatellut maksaa 60e koneen kokoonpanosta ja testauksesta. Onko muilla kokemuksia tästä? Erityisesti kiinnostaa tietää, että saako mukaan kaikki alkuperäiset ohjekirjaset, paketit, lippulaput yms. mitä mukana olisi tullut jos näytönohjaimet, emolevyt jne olisi ostanut erikseen ja itse paketin kasannut??? Näytönohjaimen mukana tulevalle tarralle olisi myös käyttöä:):):)
Kiitos jo etukäteen!
Jimms'in Tietokoneen kokoonpano ja testaus
4
3401
Vastaukset
Itse ostin sieltä myös noin puol vuotta sitten koko paketin koottuna. Ihan hyvin oli koottu. Johdit ihan asiallisesti nippusiteissä koneen sisällä eikä sekasotkussa.
Mukana sain virtalähteen, kotelon, muistikorttien paketin. Ei tainnut tuota näytönohjaimen laatikkoa tulla , mutta kannattaa sopia ihan myymälässä/puhelimessa. Tuskin se laatikoihin kaatuu :D Ei taida itsellä löytyä tarraa näytönohjaimeen, en ole ihan varma kun ei sitä tarvita.
Kone on toiminut kiitettävästi.
antecin kotelo
i7 intel
6gt ram ddr3
2gt näytönohjain ati
corsairin 750w virtalähde riittää ainakin, jos päivityksiäkin tulee eteen
Kiintolevyssä vähän säästin ja ostin 500gt kiintolevyn kun nuo ssd-levyt kyllä houkutti mutta ovat vielä melko hintavia.
win 7 asensin itse ja sen mukana tuli vähän ajurien asentelua, mutta ei paha, kun en viitsinyt siitä maksaa, asentui kuitenkin ihan ongelmitta ja nopeasti :D- AGODAgkoagaogkoakg
Osaako kukaan kertoa, että kuinka kauan tuotteiden varauksesta kokoonpano kestää?
- axel111+121
"Osaako kukaan kertoa, että kuinka kauan tuotteiden varauksesta kokoonpano kestää? "
Eikö ne Jimmsillä muka osaa mitään aikarviota kertoa?
Meniköhän omassani silloin noin viikko, saavat kyllä nopeastikin se vähän riippuu mitä osia haluaa kaikkia ei välttämättä ole heti varastossa. Itsellä vähän viivästy kun noiden muistikampojen kanssa tuli säädettyä. Tosin itse hain itse sitten paikan päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234