Pää hajoo!!!

MissElla

En olisi koskaan uskonut olevani tässä tilanteessa missä olen eli olen seurustellut mieheni kanssa 8 vuotta ja niistä 5 vuotta TÄYSIN ILMAN SEKSIÄ!!!! Olen ollut ymmärtäväinen, kärsivällinen, uskollinen ja kaikkea muuta, mutta nyt alkaa mitta täyttymään. Mies senkun juo olutta, lihoo, ei hae ongelmiinsa apua vaikka lupailee jne. Ja tietty nyt pelkää, että jätän sen ongelmista johtuen...En oikein tiedä miten kauan multa voi odottaa uhrautumista, kun ei muutenkaan läheisyyttä ole enää tarjolla ja mies tuntuu jo ystävältä/kämppikseltä. Huomasin, että ensimmäinen ihastus tuli jo kuvioihin ja unissa teenkin muiden kanssa jo vaikka mitä !

Niin.Ja olen vasta 30- vuotias ihan kivan näköinen urheilullinen nainen, mutta kun miehellä ei vaan ole haluja ja muutenkin henk.koht.ongelmia. Meillä ei onneksi lapsia eikä asuntovelkoja, mutta silti eroa olen pitkittänyt ja pitkittänyt....En halua häntä loukata millään tavalla, mutta ei näinkään voi jatkua ikuisesti. Mitä h-ttiä oikein tekisin ?

3

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsds

      Oletko yrittänyt jutella miehesi kanssa? osaako hän yhtään kertoa mistä asia johtuu?

    • Hilla.

      Eikö sullekaan herännyt koskaan muka kysymyksiä siitä mitä sun miehellesi on tapahtunut, että hän on nyt jo tuossa jamassa missä on? Vai etkö koe pystyvästi vaikuttamaan hänen elämänasenteeseensa mitenkään muuten kuin olemalla siinä turvallisena kämppiksenä joka ei kyseenalaista yhtään mitään?

      Te ette ole naimissa ettekä muutenkaan sitoutuneet toisiinne siten kun suhteet "normaalisti" etenee lasten tulon ja asunnonoston ym. muodossa. Miksi?
      Kumpikin vaan odottaa että toinen tekis aloitteen, niinkö?
      Mistä te ylipäätään keskustelette nykyään? Onko teidän välillänne keskusteluyhteys vaiko vaan pinnallinen kaunis sää tänään-yhteys?

      Kyllä tuollaiselle tilanteelle on tehtävissä PALJONKIN, jos on on HALUA ryhtyä toteutuksiin sen paikallaan jököttämisen ja tilanteen taivastelun sijaan.
      Jonkun pitäisi vaan ottaa ja rikkoa teidän turvalliset rutiininne, siitä on kysymys.
      Eikä ero ole suinkaan se ainut vaihtoehto. Se on vain nopein tie karkuun kipeästä vastuun kantamisesta.

      • mikä vastuu?

        ole naisen tehtävä olla äiti suhteessa.Anteeksi nyt vain mutta te miehet odotatte meiltä aivan liikaa. JOs sitä yhteyttä ei ole silleen koskaan ollut ja seksiäkään 5 vuoteen on aika jännä että nainen enää viitsisi tuhlata elämäänsä tollaisen kanssa.

        Tottakai voi kysellä & jutella mutta mistäs sinä tiedät millainen mies on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe