Pää hajoo!!!

MissElla

En olisi koskaan uskonut olevani tässä tilanteessa missä olen eli olen seurustellut mieheni kanssa 8 vuotta ja niistä 5 vuotta TÄYSIN ILMAN SEKSIÄ!!!! Olen ollut ymmärtäväinen, kärsivällinen, uskollinen ja kaikkea muuta, mutta nyt alkaa mitta täyttymään. Mies senkun juo olutta, lihoo, ei hae ongelmiinsa apua vaikka lupailee jne. Ja tietty nyt pelkää, että jätän sen ongelmista johtuen...En oikein tiedä miten kauan multa voi odottaa uhrautumista, kun ei muutenkaan läheisyyttä ole enää tarjolla ja mies tuntuu jo ystävältä/kämppikseltä. Huomasin, että ensimmäinen ihastus tuli jo kuvioihin ja unissa teenkin muiden kanssa jo vaikka mitä !

Niin.Ja olen vasta 30- vuotias ihan kivan näköinen urheilullinen nainen, mutta kun miehellä ei vaan ole haluja ja muutenkin henk.koht.ongelmia. Meillä ei onneksi lapsia eikä asuntovelkoja, mutta silti eroa olen pitkittänyt ja pitkittänyt....En halua häntä loukata millään tavalla, mutta ei näinkään voi jatkua ikuisesti. Mitä h-ttiä oikein tekisin ?

3

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsds

Oletko yrittänyt jutella miehesi kanssa? osaako hän yhtään kertoa mistä asia johtuu?

• Hilla.

Eikö sullekaan herännyt koskaan muka kysymyksiä siitä mitä sun miehellesi on tapahtunut, että hän on nyt jo tuossa jamassa missä on? Vai etkö koe pystyvästi vaikuttamaan hänen elämänasenteeseensa mitenkään muuten kuin olemalla siinä turvallisena kämppiksenä joka ei kyseenalaista yhtään mitään?

Te ette ole naimissa ettekä muutenkaan sitoutuneet toisiinne siten kun suhteet "normaalisti" etenee lasten tulon ja asunnonoston ym. muodossa. Miksi?
      Kumpikin vaan odottaa että toinen tekis aloitteen, niinkö?
      Mistä te ylipäätään keskustelette nykyään? Onko teidän välillänne keskusteluyhteys vaiko vaan pinnallinen kaunis sää tänään-yhteys?

Kyllä tuollaiselle tilanteelle on tehtävissä PALJONKIN, jos on on HALUA ryhtyä toteutuksiin sen paikallaan jököttämisen ja tilanteen taivastelun sijaan.
      Jonkun pitäisi vaan ottaa ja rikkoa teidän turvalliset rutiininne, siitä on kysymys.
      Eikä ero ole suinkaan se ainut vaihtoehto. Se on vain nopein tie karkuun kipeästä vastuun kantamisesta.

• mikä vastuu?

ole naisen tehtävä olla äiti suhteessa.Anteeksi nyt vain mutta te miehet odotatte meiltä aivan liikaa. JOs sitä yhteyttä ei ole silleen koskaan ollut ja seksiäkään 5 vuoteen on aika jännä että nainen enää viitsisi tuhlata elämäänsä tollaisen kanssa.

Tottakai voi kysellä & jutella mutta mistäs sinä tiedät millainen mies on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8438
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      766
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      64
      670
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      663
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe