****Gynekologi****

***Pelkääjä****

Pitäisi varata aika gynekologille mutta en oikein tiedä mihin kun on pieni kammo tullut vuosien varrella.
Kertokaapas minne kannattaa mennä ja mikä on hintataso.
Kiitos etukäteen vastauksista.

27

6546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+6

Pyydä terveyskeskuksesta aika gynellä, saat lähetteen hämeenlinnan keskussairaalaan jossa tosi hyvät gynet. Itse kans jännitin paljon, mut ne osaa hommansa ja uskaltaa mennä toistekkin. Rohkeesti vaan.

• **Pelkääjä***

Kiitos vinkistä.

• gynegynegyne

Samat gynet taitaa löytyä myös keskussairaalan Riihimäen yksiköstä. (ainakin vielä)

• 1 ja 8 =
        gynegynegyne kirjoitti:

Samat gynet taitaa löytyä myös keskussairaalan Riihimäen yksiköstä. (ainakin vielä)

samathan ne pitää yksityisvastaanottojakin.
        Muistan eka käyntini kauan sitten, hämmentävää ja nolottavaa oli sellainen yksityiskohta, että g kehotti riisumaan housut, mutta en keksinyt mitään paikkaa niille housuille että mihin ne olisi voinut panna muualle kuin lattialle. Koko ajan oli nolo olo kun ajattelin niitä lattialla olevia housuja, vaikka tutkimus muuten ei antanut aihetta pelkoon eikä sensellaiseen.
        g-tutkimus on herkkä asia ja ymmärrän pelkosi. Pienikin vialle mennyt yksityiskohta voi pilata koko tutkimuksen.
        Petriii luulee olevansa vitsikäs, muttei hän mitään tiedä siitä kuinka ollaan vitsikäs. Tavallisesti olen poistattanut tämmöisiä viestejä täältä mutta ajattelin että olkoon tuo, kun se niin nolaa lähettäjänsä, että kärsiköön lähettäjä.

• **Pelkääjä**
        1 ja 8 = kirjoitti:

samathan ne pitää yksityisvastaanottojakin.
        Muistan eka käyntini kauan sitten, hämmentävää ja nolottavaa oli sellainen yksityiskohta, että g kehotti riisumaan housut, mutta en keksinyt mitään paikkaa niille housuille että mihin ne olisi voinut panna muualle kuin lattialle. Koko ajan oli nolo olo kun ajattelin niitä lattialla olevia housuja, vaikka tutkimus muuten ei antanut aihetta pelkoon eikä sensellaiseen.
        g-tutkimus on herkkä asia ja ymmärrän pelkosi. Pienikin vialle mennyt yksityiskohta voi pilata koko tutkimuksen.
        Petriii luulee olevansa vitsikäs, muttei hän mitään tiedä siitä kuinka ollaan vitsikäs. Tavallisesti olen poistattanut tämmöisiä viestejä täältä mutta ajattelin että olkoon tuo, kun se niin nolaa lähettäjänsä, että kärsiköön lähettäjä.

Kiitos

• juuri käynyt

Tuman Riikka Tulensalo on pätevä ja mukava. Hinta ehkä n. 100 euroa, josta kelakorvaus.

• **Pelkääjä******

Kiitos

• Miisa_Hr
        **Pelkääjä****** kirjoitti:

Kiitos

Hei!

Käyn Riihimäellä gynellä ehdottomasti Tumassa (huomattavasti nopeammin aika kuin julkisella!) ja maksu ei ole tosiaan kelakorvauksen jälkeen kummoinen, viimeksi sain ajan heti 2 päivän päähän. Eli soitin tiistaina ja kävin torstaina.

Voin suositella omista kokemuksistani Siren-Nikkasta ja Tulensaloa urakalla, muilla en ole vielä käynyt. Kannattaa kuitenkin välttää sekä julkista että Riksun mehiläistä, terveystaloa en ole kokeillut..

• on_hyvä

Mä oon käyny Hyvinkäällä Lääkärikeskus Pipetissä Lohelan Helenalla ja voin suositella Helenaa. Kertoo tutkimuksen aikana, mitä tekee ja on muutenki huomaavainen ja ystävällinen. Hinta on normaalin yksityisen lääkäriaseman taksan mukainen.

• lääkäriin

Joku täällä moitti RIksun Mehiläisen gynekologeja, miksi?

Kuinka nopeasti tuonne Tumaan Riikka Tulensalolla yleensä saa ajan?

• ei pelkäävä

Älytöntä kysellä täällä. Soita Tumaan ja kysy.

• Piia_25

Kannattaa varata aika, itse sain todella nopeasti peruutusajan Tulensalolle huhtikuun lopussa. Ylivoimaisesti parhaita Tuman Tulensalo ja Siren-Nikkanen, julkisella puolella en ole käynyt, muuten kuin lasten asioissa.

• ankan-nokka

kerran kun kävin riihimäellä gynellä niin se ankka jäi jumiin kun se mutteri jotenki jäi jumiin siinä. jotenkin sain traumat siitä vaikka, kai sitä voi muuallakin sattua...nykyään oon käyny hämeenlinnassa kun siellä suunnalla muutenkin vaikutan enemmän nykyään. hinta-laatu tuntuu olevan parempi :)

• perhonen89

Hei!

Olen vasta muuttanut hiljattain Riihimäelle, ja nyt olisin menossa ekaa kertaa siellä gynelle. Tai siis mun pitäisi saada e-pillereiden reseptini uusittua. Haluaisin myös, että minusta otettaisiin papa-koe ja sukupuolitautitestit, sillä olen aloittanut uuden seurustelusuhteen.

Onnistuuko tuolla Tumassa noiden sukupuolitautitestien otattaminen? Ja kannattaako minun varata aika gyneltä vai ihan yleislääkäriltä? Paikkakunnalla, jossa aikaisemmin asuin, sain tutkimukset, papa-kokeen oton ja e-pillereiden uusimisen hoidettua ihan terveyskeskuksessa omalääkärillä. Nyt haluaisin kuitenkin mennä yksityiselle, koska sukupuolitautitestejä otetaan käsittääkseni aika nihkeästi julkisella puolella.

Olen ajatellut joko Mehiläistä tai Tumaa, alan vähän nyt kallistua tuon Tuman puoleen. Mutta se tosiaan kiinnostaa, että miten siellä suhtautuvat sukupuolitautitestien ottamiseen? Testaavatko kaikki mitä pyydän?

• Senja_177

Täällä mainitut Tuman lääkärit ovat erittäin hienotunteisia ja käsittääkseni ottavat kaikkia testejä. Näistä Tuman lääkäreistä Tulensalo ja Siren-Nikkanen olivat minulle tukena molempien lasten raskausajan ja voin suositella molempia!

Riihimäellä en ole kokeillut julkisia.

• VieläSattuu

Onko se normaalia että nyrkki työnnetään vaginaan? Minulle nimittäin tehtiin niin ja nyt olen miettinyt tässä pitäisikö asiasta tehdä valitus? Eihän se ole normaali toimintatapa, eihän?

• musta silmä

Kerro asiasta miehellesi, niin eiköhän tuokin sillä hoidu.

• 15.

Niin, taikka gynekologille, jos nyrkittäjä oli miehesi.

• VieläSattuu

Siis tarkoitin, että gynegologi työnsi nyrkkinsä. Onko normaalia toimintaa?

• nais ihminen.

En ymmärrä, miten se voi vielä sattua jälkeenpäin.
        Emätin on hyvin joustava, yli 5 kg vauva mahtuu hyvin siitä tulemaan läpi. Jos immenkalvo revähtää, niin ei se satu kuin sillä hetkellä. Ja senhän näkee siitä, että tulee vähän verta.

• VieläSattuu
        nais ihminen. kirjoitti:

En ymmärrä, miten se voi vielä sattua jälkeenpäin.
        Emätin on hyvin joustava, yli 5 kg vauva mahtuu hyvin siitä tulemaan läpi. Jos immenkalvo revähtää, niin ei se satu kuin sillä hetkellä. Ja senhän näkee siitä, että tulee vähän verta.

Tuo nimimerkki kuvastaa lähinnä henkistä kipua. Mutta en edelleenkään saanut vastausta, että onko normaalia??

• Johan nyt..

Nyrkki? Ei kait se nyt ole normaalia gynetoimintaa, jos sitä tarkoitit. Eikä kyllä missään muussakaan toiminnassa ole normaalia. Sormet kyllä gyne voi työntää sisään ja painella vatsan päältä samalla.

• Hullunpiil(o)t

Sinähän sen tiedät, siis kuunarin purjeet(:

Oletkos ihan itse kirjaillut koko anatomian luennon.
      Vaatinee mielikuvitusta sekä tietty tuntemusta naisen kehonrakenteesta.

• ohhoh (|)

mun häppärit jäi roikkumaan stringin narujen ulkopuolelle. auttaaks gyne kutistamalla niitä? mun miesystävä tykkäs vähä venytellä niitä, tais tulla oikeen kaapparilaivan purjeet niistä

• prnstr

ootteko muuten miettineet, että kumpi on nähny enemmän tavaraa; ron jeremy vai gynegologi?

• turhanaikaista

Ihmisellä on vain yksi elämä. kannattaisi miettiä mitä yleensä kannattaisi miettiä.

• Envy you?

Tuman Riikka on hyvä, ei oo kovakouranen! Ja asiallinen, nopea ja luotettava, oon asentanu kierukan sillä kahteen kertaan, en muille menekään! satasen luokkaa lasku

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      108
      4787
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      403
      1476
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      14
      963
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      948
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe