Muistelisin, että jotkut puljut mainostavat tällein. Onko kellään tietoa mitkä Helsingin alueella? Hintoja öljynvaihdoille saa myös laittaa, jos on juuri käynyt vaihdattamassa. Teboilille voisi viedä tietenkin, hyvin pärjäsi tuo Teboilin öljy vertailussa. Nettisivuilla lukee alkaen 29e. Pienemmissä pajoissa laittavat mitä lie Bilteman tököttiä.
ÖLjynvaihto ilman ajanvarausta?
4
2170
Vastaukset
- Oi Google
http://www.google.fi/search?sourceid=navclient&aq=0&oq=öljynvaihto ilman&ie=UTF-8&rlz=1T4SUNC_enFI356FI356&q=öljynvaihto ilman ajanvarausta
- vtg4tye5
ei ole siitä kiinni löytyykö aiheesta googlella. tällä viikolla yritin mennä öljynvaihtoon noihin paikkoilhin jotka mainostavat ilman ajanvarausta mutta kun ajat pihaan ei onnistu.
Eli missä oikeasti tehdään öljynvaihtoja ilman ajanvarausta? - aina ei viitsi
vtg4tye5 kirjoitti:
ei ole siitä kiinni löytyykö aiheesta googlella. tällä viikolla yritin mennä öljynvaihtoon noihin paikkoilhin jotka mainostavat ilman ajanvarausta mutta kun ajat pihaan ei onnistu.
Eli missä oikeasti tehdään öljynvaihtoja ilman ajanvarausta?Olen itsekin huomannut, että ei noiin ilman ajanvarausta mainostaviin puljuihin tahdo oikeasti koskaan päästä.
Itse käyn ostamassa öljykannun sieltä mistä edullisesti saa ja vien merkkiliikkeen pikahuoltoon, yleensä on onnistunut öljynvaihto samantien.
Oikein kun intoa löytyy, käyn TI-hallissa itse tekemässä homman. - vygrghrd
aina ei viitsi kirjoitti:
Olen itsekin huomannut, että ei noiin ilman ajanvarausta mainostaviin puljuihin tahdo oikeasti koskaan päästä.
Itse käyn ostamassa öljykannun sieltä mistä edullisesti saa ja vien merkkiliikkeen pikahuoltoon, yleensä on onnistunut öljynvaihto samantien.
Oikein kun intoa löytyy, käyn TI-hallissa itse tekemässä homman.Tietenkin TI-hallissa käynti on yksi mahdollisuus, mutta ei ole siihen intressejä. Öljyt ja suodatin on mulla omana hankintana, koska amerikkalaisten osat ja suositellut öljylaadut ei ole mikään itsestäänselvyys.
Mutta jatkokysymys: Kuka tekisi Vantaalla tai Koillis-Helsingin alueella OIKEASTI öljynvaihtoja ilman ajanvarausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539