Tiedän, että tälläisiä keskusteluja on täällä enemmän ja vähemmän, mutta ajattelin, kun ei ole aikaa etsiä noita kaikkia, että saisin tähän "tiiviimmin". :D Niin siis olemme menossa häihin ja pitäisi itse tekemääni korttiin saada joku tekstinpätkä. Löysin aiemmasta keskustelusta tämän:
Nasu tuli Puhin viereen.
"Puh", kuiskasi hän.
"Mitä?"
"Ei mitään", sanoi Nasu ja otti Puhin käpälästä kiinni. "Tarkistin vain, että olet siinä."
-A.A.Milne-
Tuo on todella hyvä, mutta onko muita tämän tapaisia?
Runoja
nallepuhruno
2
595
Vastaukset
- Charlotte3
Kurkkaa noita runoja Now and Foreverin sivuilta (ovat kait keränneet sinne tekstejä hääparien kutsuista). Sieltä me löydettiin omaan kutsuun kiva runo.
- öklajsdffljkpas
Tuo puhi juttu ei sinänsä runo. Vaan sellainen söpö pikkutarina, vhän kuin tämä-
Kikkelin ravaaja astui alas pimeydestä ja pieraisi hääpirttiin tuoksua, tunnelmaa vieraille, koska leivotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984