Hei ja lämmintä kesää Sinulle :)
Olisin kiitollinen, jos minullekin ehtisit vastata. Palautetta toki annan....
Olen ahdistunut ja masentunut, ainakin kahdesta syystä eli kova sydänsuru ja kurja työsuhde (päättyi
helmikuussa - onneksi).
Sydänsuruni aiheuttaja on kymmenisen vuotta vanhempi, lämmin ja avoin, jo vuosia aikaa eronnut mies.
Herkkä ja kohtelias herrasmies. Hän avautui minulle elämästään ja minä omastani, saimma tukea kumpikin.
Törmäsimme toisiimme viime syksynä. Tapailimme muutamia kertoja ja hän oli aloitteiden tekijä. Kaikki oli niin uskomatonta, aivan kuin jostain elokuvasta (hän puhui Kohtalosta ja toisella juttelukerralla !) ..... mutta sitten viimeisten treffien jälkeen hän muuttuikin eli e enää ollutkaan yhtä innokas :(
Mikä hänelle tuli ??? Ahdistuiko hän jotenkin ? Mutta miksi hän ei sitten voinut sanoa (vai eikö uskaltanut ?) sanoa sitä minulle ? Kuitenkin hän jo alunperin oli sitä mieltä, että asioista täytyy puhua.
Onko hänen mielestään oikein, että jätti minut epäselvyyden tilaan ?
Nykyisin, kun törmäämme toisiimme ennalta sopimatta (hänen työympäristöissään), hän käyttäytyy ystävällisesti eli halaa minua ja juttelee jonkin aikaa, muttei enää mistään muusta kuin työ tms. yleisistä asioista. Vaikka hän käyttäytyykin ystävällisesti, kun livenä näemme, niin silti hän ei enää mitenkään reagoi
tekstiviesteihini (olen lähettänyt harvoin eli vain juhlapäivinä, kuten vappuna, ja ovat olleet neutraaleja)
eli ristiriitaista mielestäni.
Ystävänä hän minua ilmeisesti pitää yhä ja onhan sekin hienoa !
Mutta kummallista on se, kun hän antoi syksyllä ymmärtää, että haluaisi enemmänkin ja tunteita on.......
mutta silti jostain käsittömättömästä syystä jätti minut ja ilman mitään selitystä.
Onkohan hän saanut kirjeeni viime vuoden loppupuolella ?
Jos on, niin miten suhtautui siihen ? Aikooko hän joskus ottaa siihen toivomaani kantaa ?
Voisiko meillä vielä tulevassa olla jotakin yhteistä ?
Sitten toinen mies, josta olin yli viisi vuotta kiinnostunut, siis ennen kuin törmäsin tähän vanhempaan,
josta äsken kerroin. Hän on minua nuorempi, ujo ja arka, ruskeahiuksinen, oman tiensä kulkija (kuten olen itsekin). Vaikka onkin arka, silti itse teki aikoinaan aloitteita ! Voisiko hän enää olla kiinnostunut tai kiinnostua uudelleen ?
Nämä molemmat miehet liittyvät musiikkiin, joka on minullekin tärkeä elementti.
Kummallakin on kokemusta yrittäjyydestä eli kiinnostavat minua siksikin. Haaveilen siis omasta firmasta.
CHERRYKIRSIKKA
7
224
Vastaukset
Ole iloinen ja onnellinen, että olet saanut tavata nämä kaksi miestä ja he ovat antaneet sinulle mahdollisuuden kokea rakkautta ja todellisia tunteita! Romanttisessa mielessä he eivät kuitenkaan tule enää palaamaan elämääsi, vaan jäävät kauniiksi kappaleiksi muistojesi kirjaan.
Viime syksynä kohtalo todellakin toi sinut ja tämän vanhemman miehen hetkeksi aikaa yhteen, ja mieskin oli tunteesta jonkin aikaa huumaantunut, mutta nähdäkseni hän tapasi viimeisten treffienne jälkeen entisen vaimonsa, vanha suola alkoi janottaa ja tilanne muuttui totaalisesti. Ei hän ymmärtänyt että jätti sinut epäselvyyden tilaan, ei hän sitä pahansuopuuttaan tehnyt. Hän ei vain ymmärtänyt suhteen vakavuutta Sinulle. Kirjeesikin hän sai mutta siinä vaiheessa hän oli siitä lähinnä kiusaantunut...
Älä ajattele nykytilannetta tyhjyytenä, vaan tyhjänä tauluna, johon voit itse piirtää mitä haluat. Kaikki ovet ja mahdollisuudet ovat sinulle vielä auki. Jätä menneisyys taaksesi ja anna uudelle mahdollisuus tulla luoksesi!- Neiti Peloton
Vastaisitko nimimerkille "neiti peloton" olen jo odotellut tovin,kiitos kovasti sinulle.
- Kandelaaberi
Minua itkettää, kun luen vastaustasi, joten on hiukan vaikeaa kirjoittaa nyt tätä !
Tuon nuoremman miehen kanssa en ole koskaan ollut treffeillä (vaikka olinkin kiinnostunut hänestä yli
viisi vuotta !). Olemme jutelleet (ensimmäisen aloitteensa teki itse) ja tanssineet (hän pyysi), ja kerran olen kyydinnyt (hänen omasta aloitteestaan) kotiinsa ravintolayön jälkeen, mutta mitään sovittuja tapaamisia ei ole ollut. Hän ei kovin helposti päästä lähelleen, ujona ja aiemmin jätetyksi tulleena ilmeisesti on muodostanut ns. muurin ympärilleen. Olen nähnyt hänestä valtavasti unia (yhden unen tiimoilta jopa pelkäsin hänen tehneen itselleen jotakin) vuosien aikana ja on ollut ajatuksissani paljon, mutta ei kuitenkaan ole saanut minua sellaisen sydänsurun valtaam kuin tuo viime syksyinen Kohtalon mies !
Vanhempi mies siis vei jalat altani (toki nuorempikin osaltaan taannoin, muttei samanlaisesti) viime syksynä
- ja hän oli mielessäni lähes koko ajan, eikä meinannut töistänikään tulla mitään :)
Mies kohteli minua hyvin, joten siksikin tuntui/tuntuu niin KUMMALLISELTA, kun hänen käytöksensä muuttui niin yht´äkkiä ! Hänellä oli kiireitä elämässään (usea työ ja opiskelukin), joten annan sille arvon, kun hänellä ylipäätään oli sen verran aikaa, että ehti tavata minua ja muutenkin pitää yhteyttä !
Miehen avioliitto kesti pari vuosikymmentä, mutta päättyi sitten, kun hän jätti vaimonsa ja lapsensa.
Syytä hän ei kertonut, enkä kysynyt, koska se ei mielestäni minulle kuulu. Muuten mies oli avoin mennei-
syydestään ja avautui minulle itselleen vaikeista asioista.
Miehen ex-vaimo asui (ainakin syksyllä) heidän yhteisten lastensa kanssa samassa kaupungissa kuin mieskin.
Heillä on yhteishuoltajuus (eli siitä päätellen näkevät toisiaan). Mies sanoi heidän olevan ystäviä. Ja, jos oikein ymmärsin, niin ensin eron jälkeen vaimo oli jotenkin hankaloittanut miehen elämää, mutta se oli laantunut sitten, kun vaimo löysikin uuden miehen.
Miehellä oli ollut suhde johonkin naiseen (en tiedä, erosiko siksi vaimostaan vai törmäsikö naiseen vasta jätettyään vaimonsa/perheensä ?), mutta sitä naista hän ei halunnut muistella.
Jo viimeisten treffiemme aikana mies oli jotenkin "erilainen" kuin ennen, vaikkakin siltikin ihana ja lämmin !
Mieleeni tuli vasta joskus jälkeenpäin, oliko kyseisenä päivänä (illalla treffasimme) tapahtunut jotakin, jonka vuoksi hän ei ollut ihan raiteillaan !? Hän oli ollut työmatkalla sillä paikkakunnalla, jolla oli asunut eronsa jälkeen...... jos siellä sitten olisi törmännyt sattumalta siihen naiseen, jota ei halunnut muistella ?
(Jos siis olisivat vaikka asuneet yhdessä siellä aiemmin, en tiedä ?) Tai, jos nainen olisi ilmaantunut paikalle, kun varmaankin tiesi miehen työjutuista (ovat siis julkisia töitä).
Minä olen luullut/ajatellut, että mies jotenkin pelästyi sitä, kun/että suhteemme taisi olla menossa
liian vakavaksi, siis ainakin minun puoleltani. Olen ajatellut, että hän ei ilmeisesti ollutkaan vielä valmis uuteen.
En ole tajunnut ajatella, ettei hän ymmärtänyt jättäneensä minut epäselvyyteen. Olen vain pohtinut,
että hän ei arvostanut minua, jotta olisi selittänyt miksi teki niin. Kuitenkin hän itse sanoi jo tuttavuutemme alussa, ettei koskaan halua loukata minua..... joten siksikin käytöksensä on ristiriitaista.
Hän itse antoi minulle luvan kirjoittaa kirjeen, kun sitä tekstiviestitse (mielestäni marraskuussa) kysyin. Mutta, koska olin jo vaipunut mustaan mielialaan, enkä tiennyt, mitä hän ajattelee minusta, en saanut kirjettä aiemmin aikaiseksi.
Kirje siis oli virhe, koska hän siitä katsantosi mukaan lähinnä kiusaantui :(
- Mutta tehtyä EI valitettavasti saa mitenkään tekemättömäksi !
Hän oli aurinkoni, josta sain voimaa/lämpöä/iloa, mutta kun hän jätti minut - ilo hävisi elämästäni :(
Minä en saa mielenrauhaa tästä miehestä, koska selvittämätön asia vaivaa.
MITEN epäselvyyden saisi käsiteltyä hänen kanssaan ??? EN pääse elämässäni eteenpäin, koska asia jäytää
ajatuksissani päivittäin ja mietin, mitä minä tein väärin ? Miksi hän EI halunnutkaan minua, vaikka antoikin
aiemmin sellaisen kuvan ?
Olen tietysti kovin pettynyt, kun suhteemme meni myttyyn - siksikin, koska en tiedä syytä ? Mikä vika minussa
sitten oli, kun en kuitenkaan kelvannutkaan hänelle ??
Minun on VAIKEAA ajatella, että voisin onnistua minkään uudenkaan miehen kanssa, koska AINA on mennyt
metsään :(
Tämän Kohtalon miehen kanssa synkkasi ja tuntui, että olemme sielunkumppanit. Ymmärsimme toisiamme ja hän oli helposti lähestyttävä (kuten totesi minunkin olevan).
Miksi Kohtalo antoi Hänet elämääni VAIN niin lyhyeksi aikaa ?
Mitä pahaa olen tehnyt, etten ansaitse enempää ?
Millainen hänen elämäntilanteensa nyt on ? Onko onnellinen, kuhn minä en ole riesanaan ? - Palautetta
Kandelaaberi kirjoitti:
Minua itkettää, kun luen vastaustasi, joten on hiukan vaikeaa kirjoittaa nyt tätä !
Tuon nuoremman miehen kanssa en ole koskaan ollut treffeillä (vaikka olinkin kiinnostunut hänestä yli
viisi vuotta !). Olemme jutelleet (ensimmäisen aloitteensa teki itse) ja tanssineet (hän pyysi), ja kerran olen kyydinnyt (hänen omasta aloitteestaan) kotiinsa ravintolayön jälkeen, mutta mitään sovittuja tapaamisia ei ole ollut. Hän ei kovin helposti päästä lähelleen, ujona ja aiemmin jätetyksi tulleena ilmeisesti on muodostanut ns. muurin ympärilleen. Olen nähnyt hänestä valtavasti unia (yhden unen tiimoilta jopa pelkäsin hänen tehneen itselleen jotakin) vuosien aikana ja on ollut ajatuksissani paljon, mutta ei kuitenkaan ole saanut minua sellaisen sydänsurun valtaam kuin tuo viime syksyinen Kohtalon mies !
Vanhempi mies siis vei jalat altani (toki nuorempikin osaltaan taannoin, muttei samanlaisesti) viime syksynä
- ja hän oli mielessäni lähes koko ajan, eikä meinannut töistänikään tulla mitään :)
Mies kohteli minua hyvin, joten siksikin tuntui/tuntuu niin KUMMALLISELTA, kun hänen käytöksensä muuttui niin yht´äkkiä ! Hänellä oli kiireitä elämässään (usea työ ja opiskelukin), joten annan sille arvon, kun hänellä ylipäätään oli sen verran aikaa, että ehti tavata minua ja muutenkin pitää yhteyttä !
Miehen avioliitto kesti pari vuosikymmentä, mutta päättyi sitten, kun hän jätti vaimonsa ja lapsensa.
Syytä hän ei kertonut, enkä kysynyt, koska se ei mielestäni minulle kuulu. Muuten mies oli avoin mennei-
syydestään ja avautui minulle itselleen vaikeista asioista.
Miehen ex-vaimo asui (ainakin syksyllä) heidän yhteisten lastensa kanssa samassa kaupungissa kuin mieskin.
Heillä on yhteishuoltajuus (eli siitä päätellen näkevät toisiaan). Mies sanoi heidän olevan ystäviä. Ja, jos oikein ymmärsin, niin ensin eron jälkeen vaimo oli jotenkin hankaloittanut miehen elämää, mutta se oli laantunut sitten, kun vaimo löysikin uuden miehen.
Miehellä oli ollut suhde johonkin naiseen (en tiedä, erosiko siksi vaimostaan vai törmäsikö naiseen vasta jätettyään vaimonsa/perheensä ?), mutta sitä naista hän ei halunnut muistella.
Jo viimeisten treffiemme aikana mies oli jotenkin "erilainen" kuin ennen, vaikkakin siltikin ihana ja lämmin !
Mieleeni tuli vasta joskus jälkeenpäin, oliko kyseisenä päivänä (illalla treffasimme) tapahtunut jotakin, jonka vuoksi hän ei ollut ihan raiteillaan !? Hän oli ollut työmatkalla sillä paikkakunnalla, jolla oli asunut eronsa jälkeen...... jos siellä sitten olisi törmännyt sattumalta siihen naiseen, jota ei halunnut muistella ?
(Jos siis olisivat vaikka asuneet yhdessä siellä aiemmin, en tiedä ?) Tai, jos nainen olisi ilmaantunut paikalle, kun varmaankin tiesi miehen työjutuista (ovat siis julkisia töitä).
Minä olen luullut/ajatellut, että mies jotenkin pelästyi sitä, kun/että suhteemme taisi olla menossa
liian vakavaksi, siis ainakin minun puoleltani. Olen ajatellut, että hän ei ilmeisesti ollutkaan vielä valmis uuteen.
En ole tajunnut ajatella, ettei hän ymmärtänyt jättäneensä minut epäselvyyteen. Olen vain pohtinut,
että hän ei arvostanut minua, jotta olisi selittänyt miksi teki niin. Kuitenkin hän itse sanoi jo tuttavuutemme alussa, ettei koskaan halua loukata minua..... joten siksikin käytöksensä on ristiriitaista.
Hän itse antoi minulle luvan kirjoittaa kirjeen, kun sitä tekstiviestitse (mielestäni marraskuussa) kysyin. Mutta, koska olin jo vaipunut mustaan mielialaan, enkä tiennyt, mitä hän ajattelee minusta, en saanut kirjettä aiemmin aikaiseksi.
Kirje siis oli virhe, koska hän siitä katsantosi mukaan lähinnä kiusaantui :(
- Mutta tehtyä EI valitettavasti saa mitenkään tekemättömäksi !
Hän oli aurinkoni, josta sain voimaa/lämpöä/iloa, mutta kun hän jätti minut - ilo hävisi elämästäni :(
Minä en saa mielenrauhaa tästä miehestä, koska selvittämätön asia vaivaa.
MITEN epäselvyyden saisi käsiteltyä hänen kanssaan ??? EN pääse elämässäni eteenpäin, koska asia jäytää
ajatuksissani päivittäin ja mietin, mitä minä tein väärin ? Miksi hän EI halunnutkaan minua, vaikka antoikin
aiemmin sellaisen kuvan ?
Olen tietysti kovin pettynyt, kun suhteemme meni myttyyn - siksikin, koska en tiedä syytä ? Mikä vika minussa
sitten oli, kun en kuitenkaan kelvannutkaan hänelle ??
Minun on VAIKEAA ajatella, että voisin onnistua minkään uudenkaan miehen kanssa, koska AINA on mennyt
metsään :(
Tämän Kohtalon miehen kanssa synkkasi ja tuntui, että olemme sielunkumppanit. Ymmärsimme toisiamme ja hän oli helposti lähestyttävä (kuten totesi minunkin olevan).
Miksi Kohtalo antoi Hänet elämääni VAIN niin lyhyeksi aikaa ?
Mitä pahaa olen tehnyt, etten ansaitse enempää ?
Millainen hänen elämäntilanteensa nyt on ? Onko onnellinen, kuhn minä en ole riesanaan ?Pitikö Kohtalon mies minua sivistymättömänä tms, koska olen maaseudulta kotoisin ?
Vai enkö ollut riittävän kaunis ja edustuskelpoinen ? Kokiko hän fyysisen rajoitteeni ongelmana ?
Oliko hitauteni hänestä miinuspuoli ? Palautetta kirjoitti:
Pitikö Kohtalon mies minua sivistymättömänä tms, koska olen maaseudulta kotoisin ?
Vai enkö ollut riittävän kaunis ja edustuskelpoinen ? Kokiko hän fyysisen rajoitteeni ongelmana ?
Oliko hitauteni hänestä miinuspuoli ?Huomaan että tämä mies on muodostunut sinulle aivan pakkomielteeksi. Tässä tilanteessa minun ei ole hyvä katsoa tai kertoa hänestä ja hänen nykyisestä elämäntilanteestaan yhtään enempää. Uudet vastaukset herättävät vain uusia kysymyksiä ja kierre jatkuu.
Jotta pääset elämässäsi eteenpäin sinun on päästettävä irti tästä miehestä, hän kahlitsee tietämättään energioitasi aivan liikaa. Tee joka ilta nukkumaan mennessäsi mielikuvaharjoitus, jossa kuvittelet hänet ilmapalloksi jonka päästät kädestäsi ja annat vain kadota kaukaisuuteen. Lopeta syiden ja syyllisten etsiminen; se ei johda mihinkään ja sitoo sinua menneeseen joka ei koskaan enää palaa. Tämä mies oli sinua varten kappaleen matkaa elämääsi; nyt sinun on päästettävä hänet menemään.
Tulet vielä kohtaamaan todellisen sielunkumppanisi, mutta niin kauan kuin sidot itsesi energiallasi menneeseen, ei uusi rakkaus voi tulla luoksesi. Tässä vielä voimalause Sinulle - ole hyvä ja toista sitä ääneen tai mielessäsi niin usein kuin hyvältä tuntuu: OLEN KAUNIS. MINÄ KELPAAN. Ja usko pois, ihmeitä tapahtuu! Rakkaudella cherry.- kiitos ja kysymys
cherrykirsikka kirjoitti:
Huomaan että tämä mies on muodostunut sinulle aivan pakkomielteeksi. Tässä tilanteessa minun ei ole hyvä katsoa tai kertoa hänestä ja hänen nykyisestä elämäntilanteestaan yhtään enempää. Uudet vastaukset herättävät vain uusia kysymyksiä ja kierre jatkuu.
Jotta pääset elämässäsi eteenpäin sinun on päästettävä irti tästä miehestä, hän kahlitsee tietämättään energioitasi aivan liikaa. Tee joka ilta nukkumaan mennessäsi mielikuvaharjoitus, jossa kuvittelet hänet ilmapalloksi jonka päästät kädestäsi ja annat vain kadota kaukaisuuteen. Lopeta syiden ja syyllisten etsiminen; se ei johda mihinkään ja sitoo sinua menneeseen joka ei koskaan enää palaa. Tämä mies oli sinua varten kappaleen matkaa elämääsi; nyt sinun on päästettävä hänet menemään.
Tulet vielä kohtaamaan todellisen sielunkumppanisi, mutta niin kauan kuin sidot itsesi energiallasi menneeseen, ei uusi rakkaus voi tulla luoksesi. Tässä vielä voimalause Sinulle - ole hyvä ja toista sitä ääneen tai mielessäsi niin usein kuin hyvältä tuntuu: OLEN KAUNIS. MINÄ KELPAAN. Ja usko pois, ihmeitä tapahtuu! Rakkaudella cherry.Anteeksi !
En aikonut jatkaa kysymyksiäni enempää, mutta minua vain vaivaa se, mitä tein väärin ???
Miksi en kelvannutkaan tälle vanhemmalle miehelle ?
Jos siihen voisin saada vastauksen, muuta en kysy.
Minulla on huoni itsetunto. En ole kaunis, enkä kelpaa - kenellekään !
Se nähtiin tämänkin miehen tapauksessa :( - tunnepuolen kiemurat
kiitos ja kysymys kirjoitti:
Anteeksi !
En aikonut jatkaa kysymyksiäni enempää, mutta minua vain vaivaa se, mitä tein väärin ???
Miksi en kelvannutkaan tälle vanhemmalle miehelle ?
Jos siihen voisin saada vastauksen, muuta en kysy.
Minulla on huoni itsetunto. En ole kaunis, enkä kelpaa - kenellekään !
Se nähtiin tämänkin miehen tapauksessa :(En ole kirsikka mutta riipaisi tuo ajatuksiesi tulva itsestäsi.JOO ja kirjoituksesi aika et enää nukukkaan. Voin lohuttaa sinua, että menemme tämän ajatuksen läpi itsessämme suurin osa, kun menetämme jonku miehen tai miehet naisen, joka sitten olisi se oikea itsemme mielestä. Mietippä sitä oletko itse jättänyt jonkun miehen joka ajattelee samanlailla kuin sinä nyt itsestään, ja sinua kohtaan?
Tuo on aivan normaalia miten alennat itseäsi kun jätetään. Annan hyvän neivon ole varuillasi, kun aloitat seurustelun elä mene heti tunteilla mukaan täysillä pidätä ne aluksi tarkkaile peräänny jos mies ei ole selvä entisistään.
Toinen neuvo harkitse tarkkaan alatko yleensä tapailemaan miestä jolla ollut eroja hiljattain.
SINÄ olet silloin vain auttaja vaikka sinulla olisi kokoa näköä. Mies vain on sellainen epelinsä kanssa, että ei voi olla yksin aina jotain menossa, ja todella ei sääli ketään naista kun itellä hyvä olla. Sählää joka puolella, ja etsii missä saa eniten kaikkea naiseltaan. Vaikka teillä tunteita , mutta jostain löysi sitten enempi ehkä sen materiaali puolen. Luulenpa näössäsi ei ole mitään vikaa, mutta ripustaudut mieheen heti vaikka sanot olet itsenäinen, mutta kaipaat niin tunetta elämään että olet aluksikin jo vaativa. Aina pitää juosta miestä hieman pakoon niin innostuu.
Jokainen nainen ihminen on kaunis, ja sen tekee iloinen olemus, ja voisit mennä kauppaan ja uudistaa itseäsi ihan miehen kiusalla tehdä olemukseesi uusi ilme niin myös, ja hoidettu kunto eli nyt menet myös joka päivä ulkoilemaan kävelysauvat hyvä ,ja luonto veden äärelle kuuntele ääniä luonnossa korjaa itsesi alkaa hehkumaan. Tämä mies huomaa sinut uudestaan mutta taitaa olla myöhästä kun sinulla liuta jo miehiä ympärillä... Annan sinulle voimaa.:-)
Näen kirjoituksestasi menet liian tunteella mukaan eli ensin heti varovaisuutta ,ja se jos saat vihiä miehellä ollu suhteita ei voi tietää kenet haluaa. Tuokin voi kolkuttaa ovesi takana hetken kuluttua kun taas yritti mennä menneeseen joka on jo eletty. Jokku eli paljon ihmisiä eroaa, ja taas yhteen taas erotaan, ja siinä sitten sivulliset saan osansa kun haetaan lohduttajia, ja niitä ei säälitä .
Minä olen oppinut karusti elämässä jos ei ekalla keralla mene heti kokoajan hyvin eteen päin seurustelu aivan turha yrittää jopa 3kertaa yhteen mieheen. Eikä se todella ulkomuodosta kiinni ole, ja siitä että olet mahtava ihminen ja liuta miehiä yrittää sinua kokoajan se on vain on joku joka ei onnistu jommalta kummalta, ja todella ei mukana sun ulkomuoto. Katseleppa ympärille monta kertaa mies ottaaki jonku aivan mattapintasen naisen koska itse on se joka haluaa määrätä ohjailla. Voit olla aivan liian mahtava ja mies tuntee sen ei ole riittävä sulle.
No niin kaunista kesän jatkoa sinulle ihminen ja mene ihmeessä ulos elä sure sielä kotona .. mietit jo ensi kesänä voi kun pilasin viimekesän jonku roikaleen takia. Sekin vielä kukaan ei ole arvoisesi silloin jos jättää sinut ja hakee vain itselleen hyvää oloa. Tee tästä asiasta asia, ja mieti mies ei ollu sun tasonen ei todellakaan olet ylempänä häntä näkee nuosta sun ajatuksistasi. Hyv'ä niin ajattelet ja paranna itsesi. Suurin osahan ei osaa olla hetkeäkään yksin aina joku vierellä ja sit se mieli ei enää näe kenet haluaa mikä se oikea on.
Tässä miete jonka sain elämän ohjeeksi näkijä Maaritilta
Kun kohtaa sen oikean, niin suhde on täynnä rakkautta eikä ilkeylyä ja molemmat ajattelevat, että vierelläni olisi toisen hyvä olla, jolloin toisen eteen rakkaudesta niin paljon, ja mielellään ilman että se tuntuu uhraukselta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615213Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183282- 1422715
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162338- 1321872
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1611467Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731407Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081340- 951297