On suomi 24 sivuista kaikkein typerimmät ja sisäsiittoisimmat kuin missään muualla suomessa...
Mistä johtuu?
Nämä Ukin sivut
Tutkimma met ne
4
318
Vastaukset
sen verran,että passaa kirjoittaa itse jotain älykästä palstalle,siitä se lähtee sano entinen muija....
- just joo
päätellen olet itse sisäsiittoinen, kun olet kovin tietoinen asiasta..
- Mona Carita unessa
Kukin voi itse vaikuttaa sivujen sisältöön jä kiintoisuuteen. Anna palaa. Ei kuolleessa kaupungissa tarvitse olla kuolleet suomi24-sivut :))
- dekeneroitunut
katsoo elokuvan syväjoki, niin siinä on hyvä varoittava esim sisäsiitoisuuden seurauksista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20611891- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596313Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775227- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1174425- 1193916
- 823415
- 531957