Miten on??

Härkämiehestä kysytt

Miten härkämiehestä voi erottaa hänen olevan todellisen kiinostunut naisesta. Milloin hän tulee tekemään aloitteen? Oletetaan, että ollaan härkämiehen kanssa kierretty toisia kuin kissa kuumaa puuroa jo pitkän ajan. Itselläni sen sijaan ollut välillä epävarmuutta (johtuu aikaisemmista kokemuksista, joissa olen menettänyt luottamukseni miehiin), etten ole kokoajan pystynyt antamaan huomiota josta johtuen hän myös on katsellut erästä toistakin naista minun nähteni ja ikään kuin luovuttanut minun suhteeni. Antakaa minulle jotain vinkkejä, joilla saisin tämän miehen itselleni. Olen aistinut itsekin kauan, että hän tuntee voimakkaasti minua kohtaa, miksi muuten hän olisi käyttäytynyt sillä tavalla niin kauan.
Voinko luottaa hänen ''uskollisuutensa'', sillä emme ole nähneet nyt aikoihin ja epäilen kokoajan hänen olevan muiden naisten kanssa. Itse olen myös aika mustasukkainen hänestä, vaikken edes saisi olla. Luovuttavatko härät nopeaa ihmisen suhteen, josta välittää todella? Ovatko yleensä härät uskollisia sydämen valitulleen, jos tulee tilanne joissa heillä on mahdollisuus seikkailuun. Mitä luulette härät, pitääkö hän minusta kiinni, koska voin sanoa sen rehellisesti, että olen kaunis ja eksoottisen näköinen verrattaessa normaaleihin naisiin ( en sano ilkeästi tuota :) ). En haluaisi menettää häntä, sillä häntä on vain yksi tässä maailmassa, joten auttakaa te muut härät tai härkämiehen kanssa olleet minua.

2

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut nainen

Saunassa pitää istua härän kanssa jotta alkaa reagoimaan.

• Bull

Tee itse aloite. Katso hänen tummiin silmiinsä ja sano suoraan, mitä ajattelet. Hänellä voi mennä hetki asiaa sulatellessa, mutta saat taatusti vastauksen. Pahimmassa (tai parhaassa!) tapauksessa hän hyökkää päällesi, ja sitten se on menoa. Toivottavasti et ole skorpioni, teitä ei saa irti millään, tai neitsyt, sillä sitten joudutte naimisiiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe