Miten on??

Härkämiehestä kysytt

Miten härkämiehestä voi erottaa hänen olevan todellisen kiinostunut naisesta. Milloin hän tulee tekemään aloitteen? Oletetaan, että ollaan härkämiehen kanssa kierretty toisia kuin kissa kuumaa puuroa jo pitkän ajan. Itselläni sen sijaan ollut välillä epävarmuutta (johtuu aikaisemmista kokemuksista, joissa olen menettänyt luottamukseni miehiin), etten ole kokoajan pystynyt antamaan huomiota josta johtuen hän myös on katsellut erästä toistakin naista minun nähteni ja ikään kuin luovuttanut minun suhteeni. Antakaa minulle jotain vinkkejä, joilla saisin tämän miehen itselleni. Olen aistinut itsekin kauan, että hän tuntee voimakkaasti minua kohtaa, miksi muuten hän olisi käyttäytynyt sillä tavalla niin kauan.
Voinko luottaa hänen ''uskollisuutensa'', sillä emme ole nähneet nyt aikoihin ja epäilen kokoajan hänen olevan muiden naisten kanssa. Itse olen myös aika mustasukkainen hänestä, vaikken edes saisi olla. Luovuttavatko härät nopeaa ihmisen suhteen, josta välittää todella? Ovatko yleensä härät uskollisia sydämen valitulleen, jos tulee tilanne joissa heillä on mahdollisuus seikkailuun. Mitä luulette härät, pitääkö hän minusta kiinni, koska voin sanoa sen rehellisesti, että olen kaunis ja eksoottisen näköinen verrattaessa normaaleihin naisiin ( en sano ilkeästi tuota :) ). En haluaisi menettää häntä, sillä häntä on vain yksi tässä maailmassa, joten auttakaa te muut härät tai härkämiehen kanssa olleet minua.

2

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut nainen

Saunassa pitää istua härän kanssa jotta alkaa reagoimaan.

• Bull

Tee itse aloite. Katso hänen tummiin silmiinsä ja sano suoraan, mitä ajattelet. Hänellä voi mennä hetki asiaa sulatellessa, mutta saat taatusti vastauksen. Pahimmassa (tai parhaassa!) tapauksessa hän hyökkää päällesi, ja sitten se on menoa. Toivottavasti et ole skorpioni, teitä ei saa irti millään, tai neitsyt, sillä sitten joudutte naimisiiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      160
      3273
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      100
      2543
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      58
      2400
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      90
      2316
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      2126
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      29
      1595
    7. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1367
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1340
    9. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1327
    10. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1137
    Aihe