Cerrykirsikka

hulda53

Katoisitko loppukesääni ja eteenkinpäin?
Mielessä tummahko mies,mitä näet meille?

4

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessä lienee lupsakka seuramies, tanssiinkin taipuva, savolainenko? Kovasti hän tuntuisi sinusta tykkäävän ja yhdessä vietätte monta mukavaa hetkeä. Jokin häivähdys varoituksesta tässä kuitenkin on, mutten tarkemmin saa selvää mikä. Miehellä voi olla rahahuolia, jotain häikkää asumisen kanssa - olisiko asumusero, jota ei ole loppuun saakka vielä selvitetty. Ole siis hieman tarkkana, ja jos suinkin pystyt ottamaan puheeksi, onko miehellä kaikki asiat reilassa - kyllähän te yhteen sopisitte kun vanhat keskeneräiset asiat eivät sitten tunkisi väliin..

      • hulda53

        Hei ja huomenta!
        Hyvinpäs näit/tiesit!!!
        Ihana on ja tanssitaitonenkin muttei savolaanen:))
        Olenkin päättänyt jos jotakin tulee vielä(viestii) niin olla utelias ja kysellä enemmän??
        Näkisitkö olisiko oikeasti valmis asumaan kanssani vai onko vain unelmaa?
        Onelmia on hällä varmaan molemmissa!!!?? Asuu mukamas vain kaverina?
        Kiitti Sulle kun jaksat vastailla ja kesää on vielä jäljellä :o))


      • hulda53 kirjoitti:

        Hei ja huomenta!
        Hyvinpäs näit/tiesit!!!
        Ihana on ja tanssitaitonenkin muttei savolaanen:))
        Olenkin päättänyt jos jotakin tulee vielä(viestii) niin olla utelias ja kysellä enemmän??
        Näkisitkö olisiko oikeasti valmis asumaan kanssani vai onko vain unelmaa?
        Onelmia on hällä varmaan molemmissa!!!?? Asuu mukamas vain kaverina?
        Kiitti Sulle kun jaksat vastailla ja kesää on vielä jäljellä :o))

        Valitettavasti en juuri tätä hetkeä ja ihan lähitulevaa pitemmälle nyt nähnyt, sen verran "vempulointia" tuntui vielä tuon miehen elämässä olevan. Pakko sanoa, että juuri tämän hetken energioiden perusteella mies ei ole valmis sitoutumaan, että tarkkana ja tiukkana saat olla ettei tulisi mitään hasardihommia. Ellei mies saisi jätettyä mennyttä taakseen ja ongelmiaan selvitettyä, on teillä joka tapauksessa ollut oikein mukava kesä yhdessä - ja toivotaan että hän huomaa kuinka sopiva hänelle olisitkaan ja saisitte viettää pitemmänkin aikaa toisillenne omistautuen!


      • hulda53
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Valitettavasti en juuri tätä hetkeä ja ihan lähitulevaa pitemmälle nyt nähnyt, sen verran "vempulointia" tuntui vielä tuon miehen elämässä olevan. Pakko sanoa, että juuri tämän hetken energioiden perusteella mies ei ole valmis sitoutumaan, että tarkkana ja tiukkana saat olla ettei tulisi mitään hasardihommia. Ellei mies saisi jätettyä mennyttä taakseen ja ongelmiaan selvitettyä, on teillä joka tapauksessa ollut oikein mukava kesä yhdessä - ja toivotaan että hän huomaa kuinka sopiva hänelle olisitkaan ja saisitte viettää pitemmänkin aikaa toisillenne omistautuen!

        näinhän varmasti on.....
        kesää ei olla vietetty yhdessä,aikasemmat kuusi kesä/talvea kyllä, mut satunnaisesti kun herralle on sopinut!
        muutin pois hänen läheltään ja laiton tietoni salaisiksi/ostin oman asunnon ja sanoin etten halua sinua sinne ennenkuin tiedät mitä haluat/kaikkea et voi saada!!
        Viestejä kyllä on riittänyt jotkakin netinkautta,suurin osa,hänet pitäs hakee jostakin...en vai voi tehdä kaikkea hänen hyvän olon pöngittämisex, enkä muka osaa/halua/ymmärrä arvostaa sitä mitä merkitsen hänelle?
        Olen vain päättänyt etten voi hyväksyä hänen toimiaan, vaikka kaipaan häntä suunnattomasti.
        Yksinkö nyt sitten kannattaas vain jatkaa ja unohtaa hänet?
        Kiitos ja aurinkoa elämääs....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe