MUN KONEENI ASENNUKSEN SUORITTI AMMATTILAINEN, JOKA NYT HALLITSEE KONETTANI JA ASETUKSIANI
KAIKEN AIKAA.
Millaisia neuvoja, please!
Mikä on kutakuinkin kohtuuhinta koko koneen saattamiseksi sellaiseksi, että vain itse olen se "pääkäyttäjä"ja nämä vakoilijat päätyvät "tilille"?
Alkaa olla kärsivällisyys loppusuoralla.
huijariasentajat
10
878
Vastaukset
- juhakorkeapudas
No ei se sitten ollut mikään ammattilainen. Vie kone jollekin kunnon ammattilaiselle.
- pojn klnäjm jlm
En oikein saanut selvää, mistä kyse.
Mutta jos joku ulkopuolinen hallinnoi koettasik, ekana vaihdat salasanat. Ja tärkein on admin. Sitten siivoat kaikki tarpeettomat tiedostot koneeltasi ja siivoat sen. Kaikki tämä ilman nettiyhteyttä. Sitten päivität virustutkasi ja skannaat koko koneen.
Ei maksa mitään, mutta aikaa siinä vierähtää hetkonen.
En oikein usko, että se asentaja on kaapannut koneesi, luultavimmin sulle on puutteellisesta virusturvasta johtyen tullut jokin haittaohjelma koneellesi.- Minttua kehiin
Se tärkein unohtui sulta, eli myös etäkäyttö pois päältä.
Jos se asentajan oma nimi häiritsee avaa ohjauspaneelin ja vaihda käyttäjätilin nimeksi oma nimi.
- Mistä näitä...
Oli tosi iso vikatikki tehdä lisää avohoitopaikkoja.
Teet rikosilmoituksen vaikka. Itsekin voi sen koneen asentaa.
- ~puheille
Juuri äskettäin tuli kaveri tuollatavoin huijjatuksi. Huithapeli rupesi jo uhkailemaan, kun rikosilmoituksesta mainittiin. Eipä ihme, sillä ilmoitusta tehtäessä tuli esiin, että kaverini ei ollut hänen ainoa uhrinsa.
Eli tee ihmeessä rikosilmoitus, sillä tuollaiset törkyteot poliisit ottavat tosissaan ja haluavat rikolliset kuriin. - diipadaapa..
tuota ennenkö hankit sen foliohatun niin voisitko hieman vielä avata tätä juttua (ottaa poppareita ja hyvän asennon) Eli mistä tiedät että joku toinen hallinnoi sinun konetta? En yhtään nyt halua vähyksyä hätääsi mutta kerro ihmeessä meillekkin mitä on tapahtunut
- 21
Järjestelmä Etäasetukset Ruksi pois etäkäyttömahdollisuudesta.
Valvontatyökalut .. Palvelut Päätepalvelut - pois käytöstä
Palvelut Palvelin - pois käytöstä
Palvelut Puhelin - pois käytöstä (jos ei ip puhelinta)
Palvelut Älykortti - pois käytöstä
hmmh..varovaisuutta kuitenkin mutta nuo ovat turvallisia asetuksia pertti perusvistassa
jne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504