huijariasentajat

kiusaamista

MUN KONEENI ASENNUKSEN SUORITTI AMMATTILAINEN, JOKA NYT HALLITSEE KONETTANI JA ASETUKSIANI
KAIKEN AIKAA.
Millaisia neuvoja, please!
Mikä on kutakuinkin kohtuuhinta koko koneen saattamiseksi sellaiseksi, että vain itse olen se "pääkäyttäjä"ja nämä vakoilijat päätyvät "tilille"?
Alkaa olla kärsivällisyys loppusuoralla.

10

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

      No ei se sitten ollut mikään ammattilainen. Vie kone jollekin kunnon ammattilaiselle.

    • pojn klnäjm jlm

      En oikein saanut selvää, mistä kyse.

      Mutta jos joku ulkopuolinen hallinnoi koettasik, ekana vaihdat salasanat. Ja tärkein on admin. Sitten siivoat kaikki tarpeettomat tiedostot koneeltasi ja siivoat sen. Kaikki tämä ilman nettiyhteyttä. Sitten päivität virustutkasi ja skannaat koko koneen.

      Ei maksa mitään, mutta aikaa siinä vierähtää hetkonen.

      En oikein usko, että se asentaja on kaapannut koneesi, luultavimmin sulle on puutteellisesta virusturvasta johtyen tullut jokin haittaohjelma koneellesi.

      • Minttua kehiin

        Se tärkein unohtui sulta, eli myös etäkäyttö pois päältä.


    • Jos se asentajan oma nimi häiritsee avaa ohjauspaneelin ja vaihda käyttäjätilin nimeksi oma nimi.

    • Mistä näitä...

      Oli tosi iso vikatikki tehdä lisää avohoitopaikkoja.

    • Teet rikosilmoituksen vaikka. Itsekin voi sen koneen asentaa.

    • ~puheille

      Juuri äskettäin tuli kaveri tuollatavoin huijjatuksi. Huithapeli rupesi jo uhkailemaan, kun rikosilmoituksesta mainittiin. Eipä ihme, sillä ilmoitusta tehtäessä tuli esiin, että kaverini ei ollut hänen ainoa uhrinsa.
      Eli tee ihmeessä rikosilmoitus, sillä tuollaiset törkyteot poliisit ottavat tosissaan ja haluavat rikolliset kuriin.

    • diipadaapa..

      tuota ennenkö hankit sen foliohatun niin voisitko hieman vielä avata tätä juttua (ottaa poppareita ja hyvän asennon) Eli mistä tiedät että joku toinen hallinnoi sinun konetta? En yhtään nyt halua vähyksyä hätääsi mutta kerro ihmeessä meillekkin mitä on tapahtunut

    • 21

      Järjestelmä Etäasetukset Ruksi pois etäkäyttömahdollisuudesta.
      Valvontatyökalut .. Palvelut Päätepalvelut - pois käytöstä
      Palvelut Palvelin - pois käytöstä
      Palvelut Puhelin - pois käytöstä (jos ei ip puhelinta)
      Palvelut Älykortti - pois käytöstä
      hmmh..varovaisuutta kuitenkin mutta nuo ovat turvallisia asetuksia pertti perusvistassa
      jne

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe