Niin minulla on 2 kania ja toinen on tyttö ja toisen pitäisi olla tyttö, mutta kun se yrittää astua sitä. Mistä osaan katsoa sen?
Mistä tietää onko kani tyttö vai poika?
10
4228
Vastaukset
- ööööööööö
Katso onko kanilla kivekset. Poikakaneilla on näkyvät kulkuset takajalkojen välissä
- nimetön888
http://kaniwiki.wikispaces.com/Sukupuolen tunnistaminen
jos kanit on vielä poikasia niin tossa sivusto - Musyy
nimetön888 kirjoitti:
http://kaniwiki.wikispaces.com/Sukupuolen tunnistaminen
jos kanit on vielä poikasia niin tossa sivustookei!
Mulla on kani mut seki yrittää astua pehmoleluja. Haluun ostaa sille kamun mut en viitti jos se on poika. Ei sillä näy mtn kivrksii mut en oo varma...
- nimetön888
Kannattaa ottaa sukupuolesta selkoa ennen kuin uutta kania lähtee ostamaan. Kanin sukupuoli pitäisi olla omistajan tiedossa. Pehmon nylkkäys ei todista vielä mitään suuntaan tai toiseen.
Siis se on tyttö tiiän sen, mut siis ku oli sen kaa mun tädillä ja mun tädillä on kaks kanii ni se rupi oikeeta kanii niinu astuu ja se toinen kävi sen kimppuu ja puri tottakai. Mut haluun et se lopettaa. Tiiän et se on tyttö... -> Varma tieto
- Anonyymi
nellaa kirjoitti:
Siis se on tyttö tiiän sen, mut siis ku oli sen kaa mun tädillä ja mun tädillä on kaks kanii ni se rupi oikeeta kanii niinu astuu ja se toinen kävi sen kimppuu ja puri tottakai. Mut haluun et se lopettaa. Tiiän et se on tyttö... -> Varma tieto
Suosittelen leikkauttamaan kanin sillon se loppuu meillä on kääpiöluppa kani ja se nyökytti kaikkea karvaista ja jopa palloa ja sitten kun oltiin hankkimassa kaveria kun entinen kuoli niin piti karkista kanin pallit ja silloin se loppu :)
- rizla85
ostin kääpiölupan 6kk sitten. aloin epäilemään kanin sukupuolta ja olin vahvasti sitä mieltä että se onki tyttö. Soitin eläinkauppaan ja heiltä sain apua sukupuolen tarkistamisen kanssa. Siellä epäilykseni vahvistui, kani onkin tyttö.
- kanifani
tyttökanin tunnistaa nisistä. ne on hyvin herkät kaneilla joten en viitti oikeen koskea kauheesti niihin. mut jos haluut tietää onko kanisi tyttö tai poika nii kokeile.
naaraat yleensä irroittaa itsensä vatsasta karvoja pesiinsä taikka sen vuoksi jos se yrittää että poikueensa saisi helpommin " maitoa".
itelläni on pari kanii ni tiedän... - sillipurkkinen
käännä kani niin että näet sen alapään. Työnnä vähän sormilla s.elinten päältä ja sivulta. Ulos työntyy "pilli" jos reikä päässä on pyöreä, kani on poika, jos viiva niin on tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007