Ostin tyhmyyksissäni käytetyn ilmanviilentimimen kalliilla kun myyjä niin kehui sitä kuinka hyvä se on. Tää on siis semmosen jossa "märän rätin" läpi puhalletaan ilmaa. Lopputulos on nyt se että ilmankosteys on niin korkea että hikoilen sängyssä kuin sika ja ei tuu nukkumisesta mitää ja töihin pitäs huomenna mennä.
Ainoa vaihtoehto on nyt rampata suihkussa ja istua parvekkeella. Ei auta vaikka laitan sen ilmanviilentimen säiliöön jäitä, ihan paskan kuumaa ilmaa se puhaltaa, joten sammutin sen ja taidan myydä sen seuraavalle joka tarttee laitetta jossa ei ole poistoletkuja.
VAROKAA Ilmanviilentimiä!
9
1978
Vastaukset
- tuyhp
Ha ha, tyhmyydestä sakotetaan. Luulitko, että kylmää tulee tyhjästä?
- hah-hah-hah
Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.
- vaihto::::
.
silloin ilmanviilennin on ok
. - hikiki
Ostit ilmankostuttimen
tosiaan on tukala olo, kun haihtuminen iholta vaikeutuu siksi että ilma on jo valmiiksi kosteata
- Käytetään
Konehuoneissa ja tietty siellä on puhaltimet joka suuntaan.
- atlatl
...on ihan tavallinen 39 euron pikkupuhallin ja ihan tarpeeksi liikuttaa ilmaa parvekkeettomassa asunnossamme,joka on talon ylimmässä kerroksessa ja ikkunat etelään.
Ja kun oikein kuuma on ollut niin käsin väännetty lakana päälle ja johan viilenee...
Kosteilla kekeillä sama puhallin toimii kylppärissä pyykinkuivattajana.
Tärkeintä on saada ilma liikkumaan,niin se poistaa kosteutta ja samalla kosteus haihtuessaan poistaa lämpöä.
Onko tää ny niin vaikeeta???? - Saat happea
atlatl kirjoitti:
...on ihan tavallinen 39 euron pikkupuhallin ja ihan tarpeeksi liikuttaa ilmaa parvekkeettomassa asunnossamme,joka on talon ylimmässä kerroksessa ja ikkunat etelään.
Ja kun oikein kuuma on ollut niin käsin väännetty lakana päälle ja johan viilenee...
Kosteilla kekeillä sama puhallin toimii kylppärissä pyykinkuivattajana.
Tärkeintä on saada ilma liikkumaan,niin se poistaa kosteutta ja samalla kosteus haihtuessaan poistaa lämpöä.
Onko tää ny niin vaikeeta????Ja olet tosi vähään tyytyväinen.
- AsIA
atlatl kirjoitti:
...on ihan tavallinen 39 euron pikkupuhallin ja ihan tarpeeksi liikuttaa ilmaa parvekkeettomassa asunnossamme,joka on talon ylimmässä kerroksessa ja ikkunat etelään.
Ja kun oikein kuuma on ollut niin käsin väännetty lakana päälle ja johan viilenee...
Kosteilla kekeillä sama puhallin toimii kylppärissä pyykinkuivattajana.
Tärkeintä on saada ilma liikkumaan,niin se poistaa kosteutta ja samalla kosteus haihtuessaan poistaa lämpöä.
Onko tää ny niin vaikeeta????Jeps.Olet oikeassa.Kylmä kostea pyyhe tai lakana hartioille,on mukava istuskella vaikka TV:n ääressä kun ei hikoiluta ja samalla kosteus auttaa hengitys elimiin,ettei kuivu limakalvot ja nenä tukkoistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416