VAROKAA Ilmanviilentimiä!

hikinen sika

Ostin tyhmyyksissäni käytetyn ilmanviilentimimen kalliilla kun myyjä niin kehui sitä kuinka hyvä se on. Tää on siis semmosen jossa "märän rätin" läpi puhalletaan ilmaa. Lopputulos on nyt se että ilmankosteys on niin korkea että hikoilen sängyssä kuin sika ja ei tuu nukkumisesta mitää ja töihin pitäs huomenna mennä.

Ainoa vaihtoehto on nyt rampata suihkussa ja istua parvekkeella. Ei auta vaikka laitan sen ilmanviilentimen säiliöön jäitä, ihan paskan kuumaa ilmaa se puhaltaa, joten sammutin sen ja taidan myydä sen seuraavalle joka tarttee laitetta jossa ei ole poistoletkuja.

9

1978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuyhp

      Ha ha, tyhmyydestä sakotetaan. Luulitko, että kylmää tulee tyhjästä?

    • hah-hah-hah

      Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.

    • vaihto::::

      .

      silloin ilmanviilennin on ok

      .

    • hikiki

      Ostit ilmankostuttimen

    • tosiaan on tukala olo, kun haihtuminen iholta vaikeutuu siksi että ilma on jo valmiiksi kosteata

    • Käytetään

      Konehuoneissa ja tietty siellä on puhaltimet joka suuntaan.

      • atlatl

        ...on ihan tavallinen 39 euron pikkupuhallin ja ihan tarpeeksi liikuttaa ilmaa parvekkeettomassa asunnossamme,joka on talon ylimmässä kerroksessa ja ikkunat etelään.
        Ja kun oikein kuuma on ollut niin käsin väännetty lakana päälle ja johan viilenee...

        Kosteilla kekeillä sama puhallin toimii kylppärissä pyykinkuivattajana.
        Tärkeintä on saada ilma liikkumaan,niin se poistaa kosteutta ja samalla kosteus haihtuessaan poistaa lämpöä.

        Onko tää ny niin vaikeeta????


      • Saat happea
        atlatl kirjoitti:

        ...on ihan tavallinen 39 euron pikkupuhallin ja ihan tarpeeksi liikuttaa ilmaa parvekkeettomassa asunnossamme,joka on talon ylimmässä kerroksessa ja ikkunat etelään.
        Ja kun oikein kuuma on ollut niin käsin väännetty lakana päälle ja johan viilenee...

        Kosteilla kekeillä sama puhallin toimii kylppärissä pyykinkuivattajana.
        Tärkeintä on saada ilma liikkumaan,niin se poistaa kosteutta ja samalla kosteus haihtuessaan poistaa lämpöä.

        Onko tää ny niin vaikeeta????

        Ja olet tosi vähään tyytyväinen.


      • AsIA
        atlatl kirjoitti:

        ...on ihan tavallinen 39 euron pikkupuhallin ja ihan tarpeeksi liikuttaa ilmaa parvekkeettomassa asunnossamme,joka on talon ylimmässä kerroksessa ja ikkunat etelään.
        Ja kun oikein kuuma on ollut niin käsin väännetty lakana päälle ja johan viilenee...

        Kosteilla kekeillä sama puhallin toimii kylppärissä pyykinkuivattajana.
        Tärkeintä on saada ilma liikkumaan,niin se poistaa kosteutta ja samalla kosteus haihtuessaan poistaa lämpöä.

        Onko tää ny niin vaikeeta????

        Jeps.Olet oikeassa.Kylmä kostea pyyhe tai lakana hartioille,on mukava istuskella vaikka TV:n ääressä kun ei hikoiluta ja samalla kosteus auttaa hengitys elimiin,ettei kuivu limakalvot ja nenä tukkoistu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe