Tupaantuliaiset

haidii86

Olisiko ideoita kutsukortin tekstiksi? Kuinka siihen voisi laittaa ystävällisesti että haluamme lahjakortteja s-ryhmään. Kun ei kehtaa pyytääkään suoraan ja että pakko ei ole tuoda mitään. Ostimme talon ja tarviis esim. painepesurin, keittiöntasoille valot ym vielä..

4

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettiva

Itse kun pidin tupaantuliaiset, niin minä askartelin kaikki kutsukortit itse. Tai oli minulla avustaja avustamassa askartelussa. Käytiin normaalisti kaupassa. Täytekakku, voileipäkakut ja herrasväen pikkuleivät tilattiin kumppanuustalolta. Kyllähän ne maksoi tosi paljon, mutta saivatpahan työttömät ainakin rahaa silloin. Toivottavasti ei enää tarvitse muuttaa uuteen kotiin. Tykkään tosi paljon nykyisestä kodista ja sisustan sitä koko ajan. Kyllä ne juhlat menevät hyvin. Jos jaksat leipoa itse, niin ihan hyvä juttu. Jos taas et jaksa leipoa, niin sitten kannattaa jostain tilata tupaantuliais tarjoomiset.

• 21

olla kutsukortin tekstistä...

• 27

tupaantulijaisiin jos kutsussa pyydettäisiin jotain (= moukkamaista). Eiköhän se ole jokaisen vierailijan omassa harkinnassa mitä lahjaksi tuo. Ja mitä kutsuun tulee, niin itse tehty on aina parempi kuin kaupasta valmiina ostettu.

• eikrääsää

Lahjakortti voi olla vähän hankala, mutta mites ihan silkka käteinen? Kutsukorttiin maininta tyyliin "halutessasi muistaa/huomioida meitä jotenkin voit osallistua remonttirahastomme kartuttamiseen. Pääasia on kuitenkin iloinen yhdessäolo, joten olet lämpimästi tervetullut ilman tunnetta pakollisesta osallistumisesta!"

Tai jotain muuta tämän tapaista....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe