Laavussa yöpyminen

tintti 8754

Olen menossa ekaa kertaa laavuun yöksi ja mietin että voiko siinä edessä huoletta kärytellä nuotiota? Ilmeisesti häkä ei tule ongelmaksi jos antaa tulen hiipua itse jo nukkuessa? Onhan se hyvin "ilmastoitu" majoitus mutta varmistan vaan kun olen ensikertalainen.

4

5106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvilaavu

ja talven majoite, tai parhaimmillaan se on silloin kun on jo kylmä ja maa märkää, silloin voi pitää tulta joka lämmittää, rakovalkea tai roitotulet. Kesällä on usein rajoituksia tulenteossa ja hyttysiä. Rankinen on hyvä olla mukana. Näin tullaankin siihen, että teltta on kesällä se paras majoite.

• tintti 783674

Kiitos tiedosta. Ajatus laavussa yöpymisestä on viehättänyt pitkään ja ehkäpä toteutan sen sitten syksymmällä.

• Vaeltaja P-Karjala

...häkään tukehtuu.

Suosittelen että varaat kaasunaamarin ja pistät sen päähän mieluiten jo retken alkumetreillä.

• Tervas

Kyllä sä voit laavussa nukkua ihan rauhassa keskellä kesääkin. Just olin yhden yön itsekin ja kesäyön lämpö on ihan valloittavaa vaihtelua teltan sijaan. Eikä siinä ole häkä ym. vaaraa. Mutta jos nukut tosi sikeästi niin en ehkä jättäisi ainakaan isoa tulta yksin palamaan.

Ja tosiaan jos metsäpalovaroitus on päällä, niin sittenhän ei voi laittaa tulta ollenkaan niin kuin itsellenikin juuri kävi. Eipä haitannut sekään. :)

Nauti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4502
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1689
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      89
      1185
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59