Laavussa yöpyminen

tintti 8754

Olen menossa ekaa kertaa laavuun yöksi ja mietin että voiko siinä edessä huoletta kärytellä nuotiota? Ilmeisesti häkä ei tule ongelmaksi jos antaa tulen hiipua itse jo nukkuessa? Onhan se hyvin "ilmastoitu" majoitus mutta varmistan vaan kun olen ensikertalainen.

4

4696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvilaavu

ja talven majoite, tai parhaimmillaan se on silloin kun on jo kylmä ja maa märkää, silloin voi pitää tulta joka lämmittää, rakovalkea tai roitotulet. Kesällä on usein rajoituksia tulenteossa ja hyttysiä. Rankinen on hyvä olla mukana. Näin tullaankin siihen, että teltta on kesällä se paras majoite.

• tintti 783674

Kiitos tiedosta. Ajatus laavussa yöpymisestä on viehättänyt pitkään ja ehkäpä toteutan sen sitten syksymmällä.

• Vaeltaja P-Karjala

...häkään tukehtuu.

Suosittelen että varaat kaasunaamarin ja pistät sen päähän mieluiten jo retken alkumetreillä.

• Tervas

Kyllä sä voit laavussa nukkua ihan rauhassa keskellä kesääkin. Just olin yhden yön itsekin ja kesäyön lämpö on ihan valloittavaa vaihtelua teltan sijaan. Eikä siinä ole häkä ym. vaaraa. Mutta jos nukut tosi sikeästi niin en ehkä jättäisi ainakaan isoa tulta yksin palamaan.

Ja tosiaan jos metsäpalovaroitus on päällä, niin sittenhän ei voi laittaa tulta ollenkaan niin kuin itsellenikin juuri kävi. Eipä haitannut sekään. :)

Nauti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      212
      2809
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2679
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1753
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1322
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1298
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      851
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    Aihe