Finnair rahastaa suomalaisilta...

Karppa Kuopiosta

Finnair myy lentolippuja ulkomaalaisille huomattavasti halvemmalla, kuin meille suomalaisille.... Esimerkiksi lento Helsinki-Bangkok-Helsinki maksaa huomattavasti enemmän kuin vastaavat lennot esim. Tallinna-Helsinki-Bangkok-Helsinki-Tallinna, Riga-Helsinki-Bangkok-Helsinki-Riga ja Lontoo-Helsinki-Bangkok-Helsinki-Lontoo. Varmaankin joku selittää tämän sillä, että ulkomaalaisten matkustusaika on pidempi... Mutta, mutta... Kuopio-Helsinki-Bangkok-Helsinki-Kuopio maksaa vastaavasti hirmuisesti enemmän, kuin pelkkä Helsinki-Bangkok-Helsinki. Finnair rahastaa meiltä suomalaisilta, ja myy lentolippuja ulkomaalaisille polkuhinnalla. Finski ilmeisesti luottaa siihen, että suomalaiset suosivat sitä hinnalla millä hyvänsä... Tuskin näin on!!!!

37

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vali vali

      tätä levyä on soitettu ennekin, näin toimii kaikki yhtiöt, katko vakka easyjet, ryanair ja muut laatuyhtiöt jotka myyvät eri hintaan myös riippuen kummasta suunnasta olet tulossa.
      ei mitään uutta, ihan normaalia toimintaa.

      • hermolääke valium

        Kaikki tietävät,(paitsi sinä) että lippujen hinnat vaihtelee samoin kuin lentomatkat ja ajankohdat.

        Nyt on kyse siitä,että finnair pitää suomalaisilla kovenpaa hintaa lähes läpi linjan. Joku yksittäis
        tarjous saattaa löytyä, niitähän täytyy aina joskus mainosmielessä tehä. Tai sitten houkutusmielessä,
        oho,pääsi loppumaan, mutta on vielä muutama kalliimpi.

        Kaikki hokee hyvää ja laatukasta. Mitä se tarkoittaa. Lentää kotimaan lennon, toinen yhtiö vie 40 e
        finnair ottaa 350 e. Tunnin lento. selittäkääpä tuo 310 euroa. Mistä te maksatte, tyhmyydestä.
        On havaittu, että kompleksisairaat, öykkärityypit ja sairaan kateelliset maksaa tuon.


      • maksaa mitä maksaa
        hermolääke valium kirjoitti:

        Kaikki tietävät,(paitsi sinä) että lippujen hinnat vaihtelee samoin kuin lentomatkat ja ajankohdat.

        Nyt on kyse siitä,että finnair pitää suomalaisilla kovenpaa hintaa lähes läpi linjan. Joku yksittäis
        tarjous saattaa löytyä, niitähän täytyy aina joskus mainosmielessä tehä. Tai sitten houkutusmielessä,
        oho,pääsi loppumaan, mutta on vielä muutama kalliimpi.

        Kaikki hokee hyvää ja laatukasta. Mitä se tarkoittaa. Lentää kotimaan lennon, toinen yhtiö vie 40 e
        finnair ottaa 350 e. Tunnin lento. selittäkääpä tuo 310 euroa. Mistä te maksatte, tyhmyydestä.
        On havaittu, että kompleksisairaat, öykkärityypit ja sairaan kateelliset maksaa tuon.

        kyllä on runsaasti niitä jotka haluavat maksaa laadusta ja suorista lennoista.

        Toiset haluaa ja toiset ei pysty, siinä se ero on.


      • koeteltu on
        maksaa mitä maksaa kirjoitti:

        kyllä on runsaasti niitä jotka haluavat maksaa laadusta ja suorista lennoista.

        Toiset haluaa ja toiset ei pysty, siinä se ero on.

        "meitä on runsaasti jotka haluamme maksaa laadusta"

        laatu ja finski eivät sovi samaan lauseeseen.


      • pissisvitsi
        koeteltu on kirjoitti:

        "meitä on runsaasti jotka haluamme maksaa laadusta"

        laatu ja finski eivät sovi samaan lauseeseen.

        Buahhahhaa; tämä pissis/teinihuumori on niin virkistävää
        vieläkun nämä keksisi jotain sanottavaakin, mutta ehkä ne joskus kasvaa aikuisiksi


    • Maailmanmatkaaja...

      Meno 1.9.2010 ja paluu 22.9.2010:
      Helsinki - Hongkong - Helsinki 923,00 euroa,
      Lontoo - Hongkong - Lontoo, via HEL vain 573 GBP, eli 675,55 euroa.
      Jospa nuo finnairilaiset eivät haluakaan meitä suomalaisia sotkemaan koneitaan?

      • paskat tavat

        ihan toivottavaa olisi, että matkustajat osaisivat käyttäytyä. Siksi on parempi hakea matkustajia euroopan markkinoilta mieluummin kuin suomalaisista.


    • kotimaisuuslisä

      Se on ns. kotimaisuuslisä. Johtuu siitä, että suomalainen jostain kumman syystä suosii kotimaista ja on valmis maksamaan siitä enemmän. Joskus toki kannattaisi vähän tarkemmin laskea. Naiivi ei kannata olla.

      • helppo ja yksikertai

        meitä onjotka maksavat ja sinua varten on ryanair ja airbaltic. meita on paljon jotka arvostamme palvelua ja suoria lentoja. sitten on teitä, jotka pidätte kiertlystä ja laukunkantamisestaeri kentilläja itsepalvelusta.

        minä maksan ja sinä säästät


      • dfsdfsdhdfhdfhd
        helppo ja yksikertai kirjoitti:

        meitä onjotka maksavat ja sinua varten on ryanair ja airbaltic. meita on paljon jotka arvostamme palvelua ja suoria lentoja. sitten on teitä, jotka pidätte kiertlystä ja laukunkantamisestaeri kentilläja itsepalvelusta.

        minä maksan ja sinä säästät

        airbalticilla ei tarvitse kannella laukkuja vaan vaihdot menee tosi hyvin ja liput halvalla. Eikö sinua sapeta yhtään se, että maksat omalla rahallasi sitä että finnair kalastaa markkinaosuuksia euroopasta halvoilla hinnoilla?


      • Topi Toimelias
        helppo ja yksikertai kirjoitti:

        meitä onjotka maksavat ja sinua varten on ryanair ja airbaltic. meita on paljon jotka arvostamme palvelua ja suoria lentoja. sitten on teitä, jotka pidätte kiertlystä ja laukunkantamisestaeri kentilläja itsepalvelusta.

        minä maksan ja sinä säästät

        Et varmaankaan ole matkustanut lentäen kovinkaan paljon, kun kehut Finnairin palvelutasoa. Kokemuksesta tiedän, ettei se palvelu kovin hääppöistä ole. Nooh, tämä nyt ei millään tavoin liity viestiketjun aloitusjuttuun. Minunkin mielestäni suomalaisten rahastaminen on kohtuutonta. Onneksi osaan matkustaa muidenkin yhtiöiden koneilla kohtuu hinnoilla ja hyvällä palvelulla.


      • tasoa,suoria lentoja
        Topi Toimelias kirjoitti:

        Et varmaankaan ole matkustanut lentäen kovinkaan paljon, kun kehut Finnairin palvelutasoa. Kokemuksesta tiedän, ettei se palvelu kovin hääppöistä ole. Nooh, tämä nyt ei millään tavoin liity viestiketjun aloitusjuttuun. Minunkin mielestäni suomalaisten rahastaminen on kohtuutonta. Onneksi osaan matkustaa muidenkin yhtiöiden koneilla kohtuu hinnoilla ja hyvällä palvelulla.

        20-30 lentoa vuodessa ja niistä vain 1-2 jollain halpisyhtiöllä, kuten Norwegian tai AirBaltic. se kun ei kuuluu tyylin. Työmatkoja suurin yli puolet. Rahalla saa sekä tasoa, palvelua ja suoria lentoja ja nämä ovat ne mitkä kiinnostavat.
        Ei kiinnosta kiertely eri euroopan peltihalleissa takapihojen lentokentillä.


      • mukavuuttakin
        dfsdfsdhdfhdfhd kirjoitti:

        airbalticilla ei tarvitse kannella laukkuja vaan vaihdot menee tosi hyvin ja liput halvalla. Eikö sinua sapeta yhtään se, että maksat omalla rahallasi sitä että finnair kalastaa markkinaosuuksia euroopasta halvoilla hinnoilla?

        toisilla on varaa ja halua, toisilla ei


      • itämatkailija
        dfsdfsdhdfhdfhd kirjoitti:

        airbalticilla ei tarvitse kannella laukkuja vaan vaihdot menee tosi hyvin ja liput halvalla. Eikö sinua sapeta yhtään se, että maksat omalla rahallasi sitä että finnair kalastaa markkinaosuuksia euroopasta halvoilla hinnoilla?

        Finnairin onnistuneen Aasian strategian ansiosta suomalaisille on syrjäisestä sijainnista huolimatta tarjolla paljon yhteyksiä ja vuoroja eri puolille Aasiaa, ja syöttöliikenteen ansiosta enemmän vuoroja muuallekin Eurooppaan. Se on oikeasti etu, kun ei tarvitse suunnitella matkojaan sen mukaan, että minä päivänä satutaan reitti lentämään ja pääsee kohteeseensa suoraan. Ilman transit-liikennettä täältä menisi ehkä päivittäinen Bankokiin ja ehkä pari hassua vuoroa viikossa Tokioon ja jonnekin Kiinaan.

        Länsi-Euroopan kautta kun lentää Kauko-Itään, siinä tulee vähintään viisi tuntia suuntaansa lisää matka-aikaa, ja niin vähän vain jos aikataulut natsaavat todella hyvin. Yleensä vielä muutama tunti enemmän. Mutta jos ei ole kiire tai muuten vain tykkää viettää aikaansa lentokoneissa ja lentokentillä, niin kukaan ei kiellä niitä käyttämästä. Rahaa voi säästyä useita satasiakin, kun käytännössä aina jollain lentoyhtiöllä on jonkunlainen tarjouskampanja päällä. Tosin yleensä niilläkin hinta on vaihtokentältä suoraan Aasiaan paljon kovempi, eli ihan samaa kalastelua muutkin harrastavat.

        Matkalaukkuja ei joudu Euroopan kentillä vaihtaessa yleensä roudaamaan, mutta airBalticin Aasian-verkosto koostuu lähinnä entisistä neuvostotasavalloista. Mikäs siinä jos Keski-Aasian "staneihin" on asiaa.


      • ovatko pilvessä
        tasoa,suoria lentoja kirjoitti:

        20-30 lentoa vuodessa ja niistä vain 1-2 jollain halpisyhtiöllä, kuten Norwegian tai AirBaltic. se kun ei kuuluu tyylin. Työmatkoja suurin yli puolet. Rahalla saa sekä tasoa, palvelua ja suoria lentoja ja nämä ovat ne mitkä kiinnostavat.
        Ei kiinnosta kiertely eri euroopan peltihalleissa takapihojen lentokentillä.

        Harmi ettei Suomesta löydy rahakasta ja maksukykyisiä enempi. Nyt Finnair joutuu euroopasta
        haalimaan puoleen hintaan tuulipukulössiä ja muita persaukisia kitisijöitä,pummeja.

        Onhan tuo tottavie siinä seurassa kiva mennä kaukomaille. Suomalainen on oikein herrakansaa
        ja maksaa ylemmyydestään noin 60 e tunti. Mikä mahtava nautinto.

        EU edellyttää, että ihmisiä kohdellaan tasapuolisesti. Sääntö on helppo kiertää ainakin
        lippuja myydessä. Tosin Finnair ei EU välittänyt tuhkapilvikorvauksissakaan.


      • suoraan ei väärää
        ovatko pilvessä kirjoitti:

        Harmi ettei Suomesta löydy rahakasta ja maksukykyisiä enempi. Nyt Finnair joutuu euroopasta
        haalimaan puoleen hintaan tuulipukulössiä ja muita persaukisia kitisijöitä,pummeja.

        Onhan tuo tottavie siinä seurassa kiva mennä kaukomaille. Suomalainen on oikein herrakansaa
        ja maksaa ylemmyydestään noin 60 e tunti. Mikä mahtava nautinto.

        EU edellyttää, että ihmisiä kohdellaan tasapuolisesti. Sääntö on helppo kiertää ainakin
        lippuja myydessä. Tosin Finnair ei EU välittänyt tuhkapilvikorvauksissakaan.

        nuo mitä kuvaat ovat suomalaisia ja sellasia ei onneksi keski-euroopasta löydy. Kyllähän tasapuolisesti kohdellaan, sinunlaisille on onat takapihoilta pelntvät yhtiöt jotka kiertelevät euroopan peltihalleja ja takapihoja. Minulle on laadukkaat suorat lennot tärkeimmille lentokentillä.

        Toiset lentää suoraan, tosilla ei ole varaa


      • 24+14 = ?
        suoraan ei väärää kirjoitti:

        nuo mitä kuvaat ovat suomalaisia ja sellasia ei onneksi keski-euroopasta löydy. Kyllähän tasapuolisesti kohdellaan, sinunlaisille on onat takapihoilta pelntvät yhtiöt jotka kiertelevät euroopan peltihalleja ja takapihoja. Minulle on laadukkaat suorat lennot tärkeimmille lentokentillä.

        Toiset lentää suoraan, tosilla ei ole varaa

        Käyttäisit edes osan varoistasi kirjoitusvirheiden korjaamiseen.

        Mitä hiton sakkia tuo finski tuo tänne pohjolaan. Eikö niillä todella ole varaa mennä
        suoraa.


      • Sylvi X
        suoraan ei väärää kirjoitti:

        nuo mitä kuvaat ovat suomalaisia ja sellasia ei onneksi keski-euroopasta löydy. Kyllähän tasapuolisesti kohdellaan, sinunlaisille on onat takapihoilta pelntvät yhtiöt jotka kiertelevät euroopan peltihalleja ja takapihoja. Minulle on laadukkaat suorat lennot tärkeimmille lentokentillä.

        Toiset lentää suoraan, tosilla ei ole varaa

        Lopeta jo tuo leuhkiminen. Se on typerää, suoraan sanoen lapsellista.


      • surutar tänään
        Sylvi X kirjoitti:

        Lopeta jo tuo leuhkiminen. Se on typerää, suoraan sanoen lapsellista.

        Olen Sylvin kanssa samaa mieltä.

        En osaa edes kuvitella varakasta ihmistä, joka täällä läpi vuorokauden kyttää ja kylvää
        typeriä, itsekeskeisiä tuhinoita.


      • panostan mukavuuteen
        surutar tänään kirjoitti:

        Olen Sylvin kanssa samaa mieltä.

        En osaa edes kuvitella varakasta ihmistä, joka täällä läpi vuorokauden kyttää ja kylvää
        typeriä, itsekeskeisiä tuhinoita.

        Mikä mättää siinä, että on tosiaan runsaastikin ihmisiä jotka arvostavat suoria lentoja ja isoja päälentokenttiä. Eivät kaikki halua matkustaa halpalentoyhtiöillä jotka useimmiten käyttävät 2 tai 3 kenttiä ja joilla joudutaan tekemään koneenvaihtoja.

        Arvostukset ovat erilaisia, voin mielelläni maksaa suorista lennoista ja pääkenttien käytöstä. Jos jotkut haluavat säästää ja matkustaa halvimmalla mahdollisella yhtiöllä, niin mikäs siinä.

        Tarpeet ja mahdollisuudet ovat erilasia, niin myös työt ja tehtävät ja sen mukana tuleva tulotasokin on erilainen.


      • Kelju yhtiö
        panostan mukavuuteen kirjoitti:

        Mikä mättää siinä, että on tosiaan runsaastikin ihmisiä jotka arvostavat suoria lentoja ja isoja päälentokenttiä. Eivät kaikki halua matkustaa halpalentoyhtiöillä jotka useimmiten käyttävät 2 tai 3 kenttiä ja joilla joudutaan tekemään koneenvaihtoja.

        Arvostukset ovat erilaisia, voin mielelläni maksaa suorista lennoista ja pääkenttien käytöstä. Jos jotkut haluavat säästää ja matkustaa halvimmalla mahdollisella yhtiöllä, niin mikäs siinä.

        Tarpeet ja mahdollisuudet ovat erilasia, niin myös työt ja tehtävät ja sen mukana tuleva tulotasokin on erilainen.

        Älä umpihölmö vääristele asiaa.

        Miksi finnair rokottaa suomalaisilta enempi kuin ulkolaisilta. ?


      • aika=rahaa ja mukavu
        Kelju yhtiö kirjoitti:

        Älä umpihölmö vääristele asiaa.

        Miksi finnair rokottaa suomalaisilta enempi kuin ulkolaisilta. ?

        matkaan ja yhtiöön vaikuttaa aikataulu ja lennon pituus sekä matkat kentälle. Näillä eväillä useimmien jää jäljelle finnair ja sas ja muutama muu euroopalainen yhtiö. Hinta on vasta näiden jälkeen merkityksellinen. Sen jälkeen kun ns halpayhtiöt lentää helsingissä suoraan euroopan pääkentille, ovat ne käyttökelpoisia yhteyksiä.

        Riikassa olen käynyt lomalla pari kertaa ja toki sillon lensin AirBalticilla. Mutta en halua käydä riikan kentällä joka kuukausi kääntymässä. Tampereella käyn pari kertaa vuodessa kuin myös Turussakin ja kyllä nämä käynnit riittävät.


      • fgdfhdghdh
        tasoa,suoria lentoja kirjoitti:

        20-30 lentoa vuodessa ja niistä vain 1-2 jollain halpisyhtiöllä, kuten Norwegian tai AirBaltic. se kun ei kuuluu tyylin. Työmatkoja suurin yli puolet. Rahalla saa sekä tasoa, palvelua ja suoria lentoja ja nämä ovat ne mitkä kiinnostavat.
        Ei kiinnosta kiertely eri euroopan peltihalleissa takapihojen lentokentillä.

        lennot on suoria ainoastaan helsinkiläisille. airbaltic lentää samoille kentille kuin Finnair ja käyttää monilla kentillä (esim. Hesassa) samoja loungeja kuin Finnair.


    • Karppa Kuopiosta

      Ehkäpä me suomalaiset aiheutamme kotimaiselle lentoyhtiöllemme liikaa työtä, sillä lipun hintaan sisältyvä toimitusmaksukin Helsingistä lähteviltä matkustajilta on 20,00 euroa. Mikäli lähdet reissuun Finnairin koneella vaikkapa Lontoosta (via HEL), on samainen toimitusmaksu 1,00 GBP eli vain 1,20 euroa.

      • marraskuussa lähtö

        Hei! Näin saa Finski koneensa täyteen, kun myy ulkomaalaisille halpaa Bkk-lentoa. Viimeksi busineksessä istuessa suurimmalla osalla oli jatkolento. Emo kävi nätisti jokaisen luona kertomassa jatkolennon kuviot.
        Aurinomatkojen mukaan Bkk-lentojen hinnat nousee 40 egee 2.8.2010, onneksi on lento jo ostettu (suora).
        Vaikka viime vuonna sain Cathay/Finnair-lennon 450 euroon, ei sitä enää toista kerta jaksa tehdä


      • marraskuussa menossa
        marraskuussa lähtö kirjoitti:

        Hei! Näin saa Finski koneensa täyteen, kun myy ulkomaalaisille halpaa Bkk-lentoa. Viimeksi busineksessä istuessa suurimmalla osalla oli jatkolento. Emo kävi nätisti jokaisen luona kertomassa jatkolennon kuviot.
        Aurinomatkojen mukaan Bkk-lentojen hinnat nousee 40 egee 2.8.2010, onneksi on lento jo ostettu (suora).
        Vaikka viime vuonna sain Cathay/Finnair-lennon 450 euroon, ei sitä enää toista kerta jaksa tehdä

        Hei! On ale cokki tehnyt tehtävänsä, oli edellisessä kijrjvirheitä. Nyt on Bkk 755 egee, matkustus 16.8...17.10.2010 Finskin sivuilta


      • ruåttalainen

        on kalliimpi lentää Aasiaan Finnairilla kuin Helsingistä.


      • lähtökohtaa seuraten
        ruåttalainen kirjoitti:

        on kalliimpi lentää Aasiaan Finnairilla kuin Helsingistä.

        Vastastasit ehkä edelliseen viestiin. Lähtökohtaisesti puhuttiin euroopasta ei pohjolasta.
        Lisäksi nyt käsitellään kokonaisuutta, eikä kaivella yksitäisjuttuja. Euroopassa on monta
        lähtöpaikkaa mihin tämä Finnairin touhu ei vaikuta.


      • Finnairiin pettynyt
        marraskuussa menossa kirjoitti:

        Hei! On ale cokki tehnyt tehtävänsä, oli edellisessä kijrjvirheitä. Nyt on Bkk 755 egee, matkustus 16.8...17.10.2010 Finskin sivuilta

        Nimimerkille "Marraskuussa menossa".
        Finnair tosiaankin julkaisi viikkotarjouksensa netissä eilen, mm. HEL-BKK-HEL lento 750 euroa. Ai, mikä viikkotarjous? Finnair on myynyt vastaavia lentoja kevättalvesta lähtien tuolla samalla hinnalla. Kuluttajavalvontaviranomaisten pitäisi kiireen vilkkaa puuttua kyseiseen harhauttavaan mainontaan, markkinointiin! Mielestäni tarjous ei ole tarjous, mikäli tarjoushinta on sama, kuin aiemmin voimassa ollut "listahinta". Taas meitä suomalaisia jymäytetään, kusetetaan. Mm. briteille lentolippuja myydään halvemmalla, koska heidän jymäyttäminen on hankalampaa.


      • reppanan elo kovaa
        Finnairiin pettynyt kirjoitti:

        Nimimerkille "Marraskuussa menossa".
        Finnair tosiaankin julkaisi viikkotarjouksensa netissä eilen, mm. HEL-BKK-HEL lento 750 euroa. Ai, mikä viikkotarjous? Finnair on myynyt vastaavia lentoja kevättalvesta lähtien tuolla samalla hinnalla. Kuluttajavalvontaviranomaisten pitäisi kiireen vilkkaa puuttua kyseiseen harhauttavaan mainontaan, markkinointiin! Mielestäni tarjous ei ole tarjous, mikäli tarjoushinta on sama, kuin aiemmin voimassa ollut "listahinta". Taas meitä suomalaisia jymäytetään, kusetetaan. Mm. briteille lentolippuja myydään halvemmalla, koska heidän jymäyttäminen on hankalampaa.

        kyllä elämä on ankeaa kun edestä ja takaa kusetetaan.


      • reppanan elokuvaa
        reppanan elo kovaa kirjoitti:

        kyllä elämä on ankeaa kun edestä ja takaa kusetetaan.

        Ja näin kommentoi Finnair.


        Kylvämällä näitä typeriä lausekkeita yhtiö pyrkii kyllästyttämään lukijat, ettei vilpit
        ja kielteiset asiat saisi julkisuutta.


      • ou nouh
        Finnairiin pettynyt kirjoitti:

        Nimimerkille "Marraskuussa menossa".
        Finnair tosiaankin julkaisi viikkotarjouksensa netissä eilen, mm. HEL-BKK-HEL lento 750 euroa. Ai, mikä viikkotarjous? Finnair on myynyt vastaavia lentoja kevättalvesta lähtien tuolla samalla hinnalla. Kuluttajavalvontaviranomaisten pitäisi kiireen vilkkaa puuttua kyseiseen harhauttavaan mainontaan, markkinointiin! Mielestäni tarjous ei ole tarjous, mikäli tarjoushinta on sama, kuin aiemmin voimassa ollut "listahinta". Taas meitä suomalaisia jymäytetään, kusetetaan. Mm. briteille lentolippuja myydään halvemmalla, koska heidän jymäyttäminen on hankalampaa.

        Siis britit on niin armotonta valittajakansaa, että ovat saaneet siitä haukkumanimenkin: whingeing poms.
        Britit ovat pihejä ja valittavat joka asiasta, mikä ei ole just niin kuin heidän vetisellä saarellaan.


    • finski sucks

      älkää hyvät ihmiset käyttäkö finnairia kaukolentoihin. euroopan välilaskulla ihan sama minnepäin maailmaa saa lennot halvemmalla kuin suoraan helsingistä. tämä on tätä finnairin nykypolitiikkaa jossa piutpaut välitetään suomalaisesta matkustajasta. äänestäkää jaloillanne ja käyttäkää muita yhtiöitä. suora lento ei ole satojen euroja arvoinen verrattuna vaihtoon euroopassa!

    • sellasta tää on

      Olin menossa Italiaan työmatkalla. Suht lyhyellä parin päivän varo ajalla ei ollut saatavana enää kauheesti lippuja eri yhtiöillä . Finnairilla makso 670 euroa Helsinki-Milano-Helsinki, joka on mun mielestä aika paljon. Mun Italian yhteistyökumppani sanoi, että katoppas huvikses Meridianan sivuilta jos ne lentää Suomeen...ja määhän katoin. Yllätys oli aika suuri, kun se sama Finnairin lento maksoi siellä Meridianan lipulla vain 390 euroa...
      Todellakin Finnair kuppaa oman maan kansalaisiaan :)

      • erkki6900000

        Katsoin itsekin kyseisä sivuja ja huomasin, että lyhyellä varoitusajalla flex lippu Romaan maksaa n 1200e.


    • Jobi77

      Mitenniin Finnair rahastaa? Nytkin ovat Bangkokin suorat lennot tarjouksessa 755€. Tosin matkusaika on lokakuun puoliväliin. Tarjouksia kannattaa seurata, joskus siellä oikeastikin on "helmiä" :)

      http://www.lennalomalle.com/content/view/1945/43/

      • Ei kiitos

        Finnairin tarjoukset ovat aina sesongin ulkopuolella. Ketä kiinnostaa monsuunisateiseen Thaikkuihin lentää syksyllä. Mm. KLM, Lufthansa ja BA tarjoavat lähes aina tarjoustuotteensa erittäin pitkillä voimassaoloajalla ilman rajoituksia. KLM:llä nyt myytävät tarjouslennot voimassa 31.3 saakka.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ootko nainen noin mustis musta

      Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

      Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

      Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

      Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

      Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

      Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

      ..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

      Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

      Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

      Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe