Mielipiteitä jakava kysymys...
Onko seksi maailman paras asia?
14
368
Vastaukset
- 9+6
Voi olla parhain ja pahin, sekä kaikkea siltä väliltä(johon se tahtoo usein sijoittua).
- Näin se on.
ja jos jakaa, niin hyvä on.
- gbbb
Ei ole
- Aah, mikä narttu!
ellei toisin todisteta.
- BigMama69
Voisinpa melkein sanoa että on.
Olen ylipainoinen nainen, kovasti herkkujen perään, mutta jos seksiä on tarjolla voin olla syömättä vaikka kuinka kauan. Mikään suklaa eikä muukaan herkku vedä vertoja kunnon seksille. Siis kunnon seksille. Huono seksi on sitten maailman huonoin asia.- Anonyymi
Lälälälässki
- Anonyymi
Natsaa bro
- Anonyymi
Ei kun aito rakkaus. Ja kun aidon rakkauden ja seksin yhdistää niin 🔥💥🎯
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ihan sama vaikka olisi kuinka nätti nainen vierellä, mutta jos se ei ole se oikea kaikki on pelkkää kulissia ja korviketta. Vain yksi voi olla HÄN.
- Anonyymi
You are absolutely right, only the most important one is the only right ole. Nothing else matters 💓.
- Anonyymi
Jaa tuosta ei ole tietoa en ole kokenu kaikkea maailmassa ja siksi toisekseen ei siihen riittäs kenelläkään yksittäisellä ihmisellä aika tai rahat mu mulle se on nautinnollisin
- Anonyymi
Seksi vaan on ihmisen geeneissä hyvänä asiana jota on vaikea parhaimpana asiana ohittaa?
- Anonyymi
Kyllä köyhää on ihmisen aivoissa jos pelkkä seksi merkitsee. Onhan se seksi hyvää, mutta maailmassa on paljon tärkeimpiä asioita. Oma miehisyys ei mene kaiken edelle. Seksiä ihmeellisempää on esimerkiksi se kun kohtaa oikean naisen. Naisen joka pääsee ihon alle ja jonka kohtaamisen jälkeen mikään ei ole kuin ennen. Nainen jota ei voi saada mielestään koska hän on se oikea. Nainen jonka nimeä kuiskaat öisin. Nainen, jonka vuoksi olet valmis vaikka kärsimään. Nainen jonka kanssa tunnet yhteenkuuluvuutta ja tunne on molemminpuolinen. Itse arvostan tuon tunteen, rakkauden, tärkeimmäksi. Muita seksin edelle meneviä asioita on esimerkiksi maailmanrauha. Noup, seksi ei ole se tärkein. Mutta upeaa se on ja sen yhden kanssa niin oikeaa sillä silloin se ei ole pelkkää seksiä.
- Anonyymi
Varmaan tärkeä muttei ykkönen. Jos elämässä on asiat muuten hyvin niin kyllä seksikin tulee tärkeäksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995