Miten mahtaa tämä minun rakkauselämä mennä, mies on äreä kuin mikäkin aivan pikkuasioistakin kotona.
Ja annas kun olen kodin ulkopuolella niin varmasti suuttu jos jollekkin miehelle puhun, ja pahasti katsoo ja yrittää tunkea väliin etten saisi muiden miesten ja naistenkin kanssa puhua, tarkoitan etenkin matkoilla kun ollaan varsinkin.
En usko että tämä on edes mustasukkaisuuttakaan, liekö narsisti vai mikä. Olen tympiintynyt koko ukkoon, alan kyllä miettiä menikö elämä täysin pers.......n tämän kanssa, vai onko vielä mahdollista että minullekkin löytyy ihminen joka antaa minun olla oma itseni eikä heti tyrmää minua jos suuni avaan, ja yhtään ei itse kestä arvostelua itsestään vaikka olisin täysin oikeassa. Please auta...
cherrykirsikalla jos joudat
2
168
Vastaukset
Yleensä yritän aina hakea näyistäni toivon ja sovun mahdollisuutta, mutta kuvailit kyllä nyt narsistisen persoonallisuushäiriön niin osuvasti, että pelkäänpä että nyt olisi paras vaihtoehto alkaa etsiä uutta asuntoa, jotta pääsisit tuosta vankilasta. Sinulla on kuitenkin vielä elämää edessäsi, ja kun saisit rohkeuden ottaa ja lähteä, olisi tilaa uudelle rakkaudelle tulla elämääsi. Ja kun eräs rauhallinen, kuunteleva herrasmies astuisi rinnallesi, johan muuttuisi ennen niin määräilevän, itsekeskeisen ex-miehesikin ääni kellossa mielistelevämpään suuntaan..
- ap.lta
Hei ja kiitos Cherrykirsikalle!!!
Juu, aivan oikein vastaat. Kumpa olisi sen verran vielä ytyä että lähtisin kalppimaan ja jättäisin ukon kertakaikkiaan, tuntuu ettei juuri itsekeskeisempää ihmistä löydy mistään. Olenhan sentään ollut paljon ihmisten kanssa tekemisissä pitkän työuran kanssa, joten aika lailla on nähty ihmissuhde juttuja.
Olen monta kertaa miettynyt, miksi ja miksi en heti nuorena älynnyt lähteä kun oli yksi lapsi, olisin tullut sen kanssa vielä toimeen. Mutta kait tällä oli jokin merkittävä seikka myös omaan kasvuun, nyt osaan katsoa kyllä eteeni tulevaisuudessa. On se niin hirveää kun mies ei tajua mikä kaheli hän tosiaan on.
Jopa matkoilla kun lapsetkin oli mukana, ihan vieraat ihmiset puuttui ukon käytökseen, hän näet ei ollut ollenkaan meidän kanssa vaan tunki aina vieraiden pariin, ja me minä ja pojat jouduimme olemaan kuin syrjäläiset. Eräs mies sanoi kerran, että jos hänellä olisi tuollainen perhe niin kyllä hän huolen pitäisi eikä liehuisi muiden riesana.
Ja kerran Turkissa eräs mies suomalainen, kosi minua suoraan ukon edessä ja sanoi että hän ottaa pojat itselleen, omiin nimiinsä. ja tämä on tosi. Tarkastin hänen antamansa puh. tiedot ja hänellä oli aika iso yritys omilla nimillään,a mies oli kyllä nuorempi kun minä, mutta hirveän kiltti eikä ollut naimissakaan ollut. En uskaltanut kuitenkaan....Että tälleen.....vieläkin on ulkonäköä sen verran etten takuulla yksin jäisi, olenhan jatkuvasti huolehtinut itsestäni kaikin puolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284