Aion piakkoin suorittaa tietokoneen uudelleenasennuksen ja nyt kopioin kovalevyä. Minulla on käynnissä Speedfan. Sillä ohjelmalla näkee mm. tietokoneen lämmöt. Suoritin on 61 astetta, näytönohjain 43 ja kovalevy 39 astetta. Tietoja olen kopioinut ulkoiselle kiintolevylle pari tuntia ja ainakin toiset pari tuntia vielä menee. Arveluttaa, että onko nuo lämmöt liian korkealla? Suoritin on AMD Athlon 2.17 gigahertsiä.
Tietokone kuumenee liikaa?
5
376
Vastaukset
- Viltsu7
Ei ainakaan minusta, oman koneeni lämpötilat ovat siellä 80 asteen molemmilla puolilla välillä, ja jos tuntuu et on liian korkialla niin käy hakemassa tuuletin :))))
- apuvaah
Minulla on jo pöytätuuletin ohjattuna siten, että parantaa tietokoneen ilman kiertoa. Hyvä, ettei ole liikaa. Turhaan hätäilin.
- ...
Vai on pöytätuuletin ohjattuna, mutta kun sen koneen pitäisi puhaltaa lämmintä ilmaa pois sieltä takaa.
- apuvaah
... kirjoitti:
Vai on pöytätuuletin ohjattuna, mutta kun sen koneen pitäisi puhaltaa lämmintä ilmaa pois sieltä takaa.
Ilma kiertää. Toisesta aukosta se imee ja toisesta puhaltaa. Pöytätuuletin puhaltaa vain yhteen aukkoon ja siten parantaa kiertoa.
- compaq presario 6000
mun amd athlon xp 2600 (2,13ghz socket 462) lämmöt oli ennen jopa 64c
mut lisäsin koneen eteen 1 puhaltimen puhaltamaan sisäänpäin, prosessorille pistin 2 puhallinta päällekkäin ja taakse ilmanpoistoon 2 isoa puhallinta ilman poistoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628