yksinäisten chat

kulkuri86

löysinpä tämmösen chatin johon kaikki vain mukaan! joka ilta klo 19 jälkeen auki ja toivotaan että saahaan jutustelua aikaseksi. Mä ainaki tässä koneella istun niin paljon että ois ihan sama olla sitten vaikka chatissä ja saaha edes jotain kontaktia kanssaihmisiin.

32

2735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkuri86
      • kulkuri86

hei immeiset..... mä oon ainaki tuola chatissä ja ois mukava ettei tarvis ittekseni jutella, tulkaahan juttuseuraksi... vai pitääks minun olla yksin yksinäisten chatissä....:D

• Knee Deep
        kulkuri86 kirjoitti:

hei immeiset..... mä oon ainaki tuola chatissä ja ois mukava ettei tarvis ittekseni jutella, tulkaahan juttuseuraksi... vai pitääks minun olla yksin yksinäisten chatissä....:D

lue otsikko..

• Anonyymi

Onko kukaan katsonut tuota chattia onko siellä ketään ja toimiiko vielä ?

• Anonyymi
        kulkuri86 kirjoitti:

Ei tarvi olla,yksinäisyys hajoittaa mielen..

• Anonyymi
        Knee Deep kirjoitti:

lue otsikko..

Moi

• Anonyymi

Vilkaisin tuota sivustoa, mutta ei siellä juuri mikään muu näytä muuttuvan kuin uutiset. Keskusteluosiossakaan ei ollut ainuttakaan avausta.

• Möhkö-70

Pieni kysymys vaan:minkä ikaäisiä te kaikki olette,jotaka chattailemaan aiotte ryhtyä/tai jo chattailette? En jaksa alkaa vääntämään vitsaa omien lapsieni ikäisten kanssa.

Niin,voitte toki hirttää minut ämän maailman typerimmän kysymykseni takia, olkaa hyvät.

• Möhkö-70

Niin ja anteeksi tuhannesti nuo kirjoitusvirheet raskaan ja vittumaisen työpäivän jälkeen.

Niin...ja miinustan toki itse viestini jo ensimmäisenä,niin säästyy joltain sekin vaiva.

• chat2

Hei,

Täällä olisi eräs v.-67 syntynyt nainen menossa chattiin.

• okei...

Hyvä juttu! Kyseinen chat ilmoitus on vain 3 vuotta vanha.

• Anonyymi
        okei... kirjoitti:

Hyvä juttu! Kyseinen chat ilmoitus on vain 3 vuotta vanha.

Mitä vitun väliä sillä on?

• OliJaMeni.

Täällähän oli" tuorekin" chat meille yksinäisille. Sinne ei vain porukkaa kertynyt. Ihan hyvä idea olis ollut, ajankuluksi vähän juttuseuraa.

• mardie

Niin,aika vanhaa keskustelua näkyy olevan,liekö nämä yksinäiset seuralaisensa jo löytäneet...

• 71320

Tuskinpa ovat. Veikkaan että alkuperäinen ilmoittelija on istunut chatissa muutaman päivän yksinään ja tullut siihen tulokseen, ettei ihmisiä kiinnosta. Täällä pyörii paljon sellaisia yksinäisiä, joiden mielestä juttuseura olisi teoriassa mukava asia, mutta sen eteen eivät ole valmiita laittamaan itseään likoon.

• YksiYksinäinen

Vähän vanha keskustelu mutta onkohan muita tollasia chatteja missä ehkä oliskin porukkaa?

• Ketut

Tohon en ota kantaa, koska hullujahan noi kaikki valittajat on. Minäkin olen yksinäinen, jonkun kanssa olisi kiva olla kaveri.
      Silti en rutise, vaan Spartalaisen kasvatuksen saaneena kestetään, ja heikoille ei ole sijaa.

• Anonyymi

Miten nää toimii
        Olisi
        Ka
        Kanssa kiva jutella

• dsfsdfsdfsd

mtee siitä omegle tyyppinen en jaksa kirjautuu

• Anonyymi

Kerrostaloyksiössä yksinäistä erakkoelämää alkaen Toukokuu 2010.

• Anonyymi

Jaa. Viihdytkö?
        Jos et, mene ulos välillä.

• Anonyymi

chat?Mikä se on ???

• Anonyymi

Onko tää enää voimassa?

• Anonyymi

Eipä ollut ketään kun äsken kävin.

• Anonyymi

On sitten tuommonen avautuminen.net chat sivu. Tai onko se nyt chatti virallisesti... On kyllä maksullinen.

• Anonyymi

Haloo!? Voisin chatata jos joku on kuulolla?

• Anonyymi

Terve, aika hiljaista tuntuu olevan . Harmin paikka

• Anonyymi

Hei! Olen ensimmäistä kertaa täällä. Olisi kivaa kuulla, mitä teille kuuluu.

• Anonyymi

Monesti ajatellut että olisi kiva jos olisi sellainen "chat" missä ei tarvitsisi kirjoittaa kun se käy niin hitaasti vaan voisi puhua. Ei kuitenkaan tarvitsisi naamaa näyttää joten kameraa ei tarvitsisi tietsikassa/ läppärillä käyttää, vaan voisi ihan anonyyminä olla. Kirjautuminen onnistuisi nimimerkillä jossa näkyisi myös ikä että voisi valita jos ei halua verttuneempana ihan nuoren kanssa turista, eli eri ikäryhmille myös omat "huoneet" ja olisi mahdollisuus vaikka ensin kirjoittaa ja sitten siirtyä yksityisesti juttelemaan ääniyhteydellä.

• Anonyymi

Discord?

• Anonyymi

Mun mielestä kirjautuminen ei ole hyvä idea koska muuten nousee kynnys lähteä mukaan chattiin.

• Anonyymi

Minä ainakin mieluummin sillä nimimerkillä kirjautuisin kuin että ihan randomina sinne menisin. Uskoisin että se kirjautuminen karsisi pois häiriköt sieltä. Kuullut että tämänkin saitin chatissa on häiriköitä ollut kun ei tarvitse kirjautua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4402
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2978
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1239
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      44
      983
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      970
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      119
      809
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      38
      776
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      764
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      109
      733
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      677
    Aihe