yksinäisten chat

kulkuri86

löysinpä tämmösen chatin johon kaikki vain mukaan! joka ilta klo 19 jälkeen auki ja toivotaan että saahaan jutustelua aikaseksi. Mä ainaki tässä koneella istun niin paljon että ois ihan sama olla sitten vaikka chatissä ja saaha edes jotain kontaktia kanssaihmisiin.

26

1941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkuri86
      • kulkuri86

        hei immeiset..... mä oon ainaki tuola chatissä ja ois mukava ettei tarvis ittekseni jutella, tulkaahan juttuseuraksi... vai pitääks minun olla yksin yksinäisten chatissä....:D


      • Knee Deep
        kulkuri86 kirjoitti:

        hei immeiset..... mä oon ainaki tuola chatissä ja ois mukava ettei tarvis ittekseni jutella, tulkaahan juttuseuraksi... vai pitääks minun olla yksin yksinäisten chatissä....:D

        lue otsikko..


      • Anonyymi

        Onko kukaan katsonut tuota chattia onko siellä ketään ja toimiiko vielä ?


      • Anonyymi
        kulkuri86 kirjoitti:

        hei immeiset..... mä oon ainaki tuola chatissä ja ois mukava ettei tarvis ittekseni jutella, tulkaahan juttuseuraksi... vai pitääks minun olla yksin yksinäisten chatissä....:D

        Ei tarvi olla,yksinäisyys hajoittaa mielen..


      • Anonyymi
        Knee Deep kirjoitti:

        lue otsikko..

        Moi


    • Möhkö-70

      Pieni kysymys vaan:minkä ikaäisiä te kaikki olette,jotaka chattailemaan aiotte ryhtyä/tai jo chattailette? En jaksa alkaa vääntämään vitsaa omien lapsieni ikäisten kanssa.

      Niin,voitte toki hirttää minut ämän maailman typerimmän kysymykseni takia, olkaa hyvät.

      • Möhkö-70

        Niin ja anteeksi tuhannesti nuo kirjoitusvirheet raskaan ja vittumaisen työpäivän jälkeen.

        Niin...ja miinustan toki itse viestini jo ensimmäisenä,niin säästyy joltain sekin vaiva.


    • chat2

      Hei,

      Täällä olisi eräs v.-67 syntynyt nainen menossa chattiin.

      • okei...

        Hyvä juttu! Kyseinen chat ilmoitus on vain 3 vuotta vanha.


      • Anonyymi
        okei... kirjoitti:

        Hyvä juttu! Kyseinen chat ilmoitus on vain 3 vuotta vanha.

        Mitä vitun väliä sillä on?


    • OliJaMeni.

      Täällähän oli" tuorekin" chat meille yksinäisille. Sinne ei vain porukkaa kertynyt. Ihan hyvä idea olis ollut, ajankuluksi vähän juttuseuraa.

    • mardie

      Niin,aika vanhaa keskustelua näkyy olevan,liekö nämä yksinäiset seuralaisensa jo löytäneet...

      • 71320

        Tuskinpa ovat. Veikkaan että alkuperäinen ilmoittelija on istunut chatissa muutaman päivän yksinään ja tullut siihen tulokseen, ettei ihmisiä kiinnosta. Täällä pyörii paljon sellaisia yksinäisiä, joiden mielestä juttuseura olisi teoriassa mukava asia, mutta sen eteen eivät ole valmiita laittamaan itseään likoon.


      • YksiYksinäinen

        Vähän vanha keskustelu mutta onkohan muita tollasia chatteja missä ehkä oliskin porukkaa?


    • Ketut

      Tohon en ota kantaa, koska hullujahan noi kaikki valittajat on. Minäkin olen yksinäinen, jonkun kanssa olisi kiva olla kaveri.
      Silti en rutise, vaan Spartalaisen kasvatuksen saaneena kestetään, ja heikoille ei ole sijaa.

      • Anonyymi

        Miten nää toimii
        Olisi
        Ka
        Kanssa kiva jutella


    • dsfsdfsdfsd

      mtee siitä omegle tyyppinen en jaksa kirjautuu

    • Anonyymi

      Kerrostaloyksiössä yksinäistä erakkoelämää alkaen Toukokuu 2010.

      • Anonyymi

        Jaa. Viihdytkö?
        Jos et, mene ulos välillä.


    • Anonyymi

      chat?Mikä se on ???

    • Anonyymi

      Onko tää enää voimassa?

      • Anonyymi

        Eipä ollut ketään kun äsken kävin.


    • Anonyymi

      On sitten tuommonen avautuminen.net chat sivu. Tai onko se nyt chatti virallisesti... On kyllä maksullinen.

    • Anonyymi

      Haloo!? Voisin chatata jos joku on kuulolla?

    • Anonyymi

      Terve, aika hiljaista tuntuu olevan . Harmin paikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe