Poistaako propral 10mg tapletti sepelvaltimoptaudin aiheuttaman rintakivun? Minulla on vasemmanpuoleista rintakipua/särkyä, semmosta hermokipua. n: 1h tabletin otosta rintakipu/särky hellittyy lähes olemattomiin, ja yleensä häipyy kokonaan. Hermokipu tuntuu tuolla vasemman kylkiluuston takana/sisällä, nännistä 5senttiä alemmaksi, ja hiukan kylkeen päin.
Olen kohta 30vee mies, normaalipainonen, en tupakoi/juo. Menossa tutkimuksiin lähiaikoina, mutta kukaan ei informoi minua että mikä voisi olla.
propral
2
1445
Vastaukset
- Ekstralyöntejä
Vasta tutkimuksethan paljastavat onko kyseessä lainkaan sydänvaiva. Minäkin olen käynyt läpi monipuoliset sydäntutkimukset ja ilokseni sanottiin sydämen olevan kunnossa. Minun tapauksessani kivun tunnetta tuotti ruokatorven vaikutus sydänrytmiin sekä hartiassa oleva lihasjännitys. Viimeksimainittu hoitui fysioterapiassa ja nyt hoitelen itse kipukoukulla. Ruokatorveen voi vaikuttaa välttämällä sen ärsyttämistä ja pelkällä veden juonnillakin. Propral aiheutti harvaa voimakasta jyskytystä sydänrytmiin ja jätin sen pois.
- haarahyppely
Ota selvää voitko syödä propralia ennen tutkimusta, ja kuinka kauan pitää olla ilman. Tuli vaan mieleen, kun mä menin sydän ultraan haarakatkoksen vuoksi, niin sanottiin että propral olisi häiinnyt tutkimustulosta.
olen 52. Söin Propral 10 mg tarvittaessa tykytyksiin ja lisälyönteihin noin 15 vuotta. nyt Micardis plus lääke nykyään ja ei enää Propralia tarvitse lainkaan ja haarakatkos näkyy välillä ja välillä ei. Minulla oli sydänlihas hieman paksuuntunut vas.kammiossa ja laskee pikkuhilja tolla Micardis plus lääkkeellä kuulemma. Kävin Syd.ultrassa.
Meilläpäin voi terveyskeskuslääkärin pyytää soittamaan jos on kysymyksiä. Syd. asioissani mä saan soittaa syd.polillekin, nyt kun vas.haarkatkos on näkynyt mutamassa filmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844