Cherrykirsikka

jos vielä

Olisiko tulossa miestä jonka kanssa kehittyisi yhteiselämää ja hyvä suhde?

On ollut tapailusuhdetta välimatkan päässä ja se oli aikas haastavaa.
Kesk-iässä olen.

Kiitos

4

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asutko itse maalla tai olisitko valmis muuttamaan? Näin nimittäin Sinulle mahdolliseksi tulevaksi elämänkumppaniksi ristiverisen maanviljelijän työhaalareissaan. Työteliäshän tämä suhde olisi, mutta elämänmakuinen ja rakkaudentäyteinen :-)

      • jos vielä

        Kiitos kovasti Sinulle. En osaa sanoa maalle muutosta. Mikä ettei, asun pienehkössä kaupungissa. Taas työläs suhde:(

        Näetkö miten tämän pitkän tapailusuhteemme käy? Nyt on ollut lyhyt tauko. Suoraan ei olla erosta puhuttu. Hän on ristiverinen johtaja pieneltä paikkakunnalta, elämänmakuinen, rakkaudentäytteinen ja työläs suhde tämäkin. Haluaako kokonaan lopettaa, kun ei nyt ole kuulunut.
        Itse voisin hänet pitää loppuelämän mutta se taukoilu ei ehkä hyvää enteile.


      • jos vielä kirjoitti:

        Kiitos kovasti Sinulle. En osaa sanoa maalle muutosta. Mikä ettei, asun pienehkössä kaupungissa. Taas työläs suhde:(

        Näetkö miten tämän pitkän tapailusuhteemme käy? Nyt on ollut lyhyt tauko. Suoraan ei olla erosta puhuttu. Hän on ristiverinen johtaja pieneltä paikkakunnalta, elämänmakuinen, rakkaudentäytteinen ja työläs suhde tämäkin. Haluaako kokonaan lopettaa, kun ei nyt ole kuulunut.
        Itse voisin hänet pitää loppuelämän mutta se taukoilu ei ehkä hyvää enteile.

        Mietin tässä, oliko tuo näkemäni mies kuitenkin tuo johtajasi, mutta ei sittenkään, kyse ei ollut pukuherrasta vaan ihan rehellisestä työmiehestä - työteliäällä en oikeastaan tarkoittanut suhdetta vaan sitä, että pitäisi osallistua tilantöihin omalla panoksellaan..

        Kylmenemistä kyllä aistin tuossa tapailusuhteessasi - ei se varmastikaan vielä heti lopu, mutta pikkuhiljaa tapaamiset harvenevat ja ajatukset suuntaavat muualle ihan luonnostaan. Ja sitten tulee vastaan tämä maalaismies kaupunkireissullaan... näin sen näkisin...


      • ap kiittää
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Mietin tässä, oliko tuo näkemäni mies kuitenkin tuo johtajasi, mutta ei sittenkään, kyse ei ollut pukuherrasta vaan ihan rehellisestä työmiehestä - työteliäällä en oikeastaan tarkoittanut suhdetta vaan sitä, että pitäisi osallistua tilantöihin omalla panoksellaan..

        Kylmenemistä kyllä aistin tuossa tapailusuhteessasi - ei se varmastikaan vielä heti lopu, mutta pikkuhiljaa tapaamiset harvenevat ja ajatukset suuntaavat muualle ihan luonnostaan. Ja sitten tulee vastaan tämä maalaismies kaupunkireissullaan... näin sen näkisin...

        Ok. Kiitos. Tämä johtaja ei juuri pukua käytä, suoria housuja kylläkin. Maalta kotoisin, ahkera perussuomalainen, metsänomistaja, ei todellakaan herra. Meillä pitkä suhde, muutaman vuoden ja suunnitelmat oli sitoutua tuossa, nyt mies jäi kuitenkin miettimään. Eräs vanha vanhempien kotoa perua oleva arvo nousi esteeksi. Mutta kiitos kovasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe