Elimistöni on outo

miesssssss

Eli olen 25v mies ja en käytä päihteitä enkä juo energiajuomia ja kahvia menee vain 2 kuppia päivässä. En myöskään syö roskaruokaa ja olen vähentänyt karkin syömistä nuoruusvuosiltani paljon. Keliakia minulla on.
Mutta ihmettelen että miksi mulla on vaikeus keskittyä asioihin ja olen aina väsynyt enkä ole niin voimakas ja energinern kuten muut ihmiset.. johtuuko keliakiasta vai olenkö perinyt niin heikot geenit? Tuntuu että muut voi syödä ja juoda mitä vaan ja ovat vahvoja ihmisiä... olisko jotain niksiä tähän

8

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äö

lisää lihaa, kalaa, juustoa, kananmunia ruokavalioosi. Varmaan B-vitamiini voisi olla tarpeen ellet syö ollenkaan viljaa.

• miessssssss

Syön vitamiinit ja omega öljyt purkista ja syön salaattia joka ruoan kanssa myös paprikaa ja tomaattia. Myös pihviä ja jauhelihaa päivässä ja juustoa joka leivällä.. lihaa syön paljon ja peruna turvottaa mahaa en syö paljon...

• kvht-altistuksesta
    • rouva51

VitaEpro, voi pelastaa sinut!
      Olutta älkää juoko, se nyt ainakin uuvuttaa.

• sas muuta

Kokeilehan ronskia rautavalmistetta. Olin aamulla jo aivan naatin oloinen. Sitten ostin apteekista rautaa sisältäviä kapseleita. Nimee en nyt muista. Nuo oireet viittaavat jonkin lajin hivenainevajaukseen.

• olla esim.
    • lilli-aprilli

On totta että keliakia aiheuttaa raudan imeytymisessä häiriöitä, mutta sullahan se keliakia oli jo todettu. Suosittelisin käymistä lääkärissä jos vaikka jokin ravintoaine ei imeydykään. Et myöskään kerro syötkö monipuolisesti tai jotain lääkkeitä. Jos olosi on pitkään voimaton ja vetämätön käy lääkärissä ja sitten vasta jos tarve vaatii vitamiineja purkista. Kerro miten olet koostanut ruokavaliosi ja kärsitkö silti vatsavaivoista, eli voisiko kärsiä vielä esim. ärtyvästä paksusuolesta? On paljon erilaisia viljatuotteita joita voisit käyttää huoletta ja saada paljon tarvitsemiasi ravintoaineita, kuten kvinoa ja esim tattari.

• Karppikalaisa

Hiilihydraatit vähemmiksi. Hiilarit muuttuvat kropassa sokeriksi ja väsyttävät perhanasti. Perunat, maissit sun muut keliaakikoillekin tyrkytetyt tyhjät ainekset veks ja jo aiemmin suositeltuja lihaa, kalaa, kanaa, kananmunia ja ravitsevia vihanneksia lautaselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      118
      5596
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      457
      1791
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1209
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1193
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1073
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      985
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    9. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      856
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      23
      837
    Aihe