Eli olen 25v mies ja en käytä päihteitä enkä juo energiajuomia ja kahvia menee vain 2 kuppia päivässä. En myöskään syö roskaruokaa ja olen vähentänyt karkin syömistä nuoruusvuosiltani paljon. Keliakia minulla on.
Mutta ihmettelen että miksi mulla on vaikeus keskittyä asioihin ja olen aina väsynyt enkä ole niin voimakas ja energinern kuten muut ihmiset.. johtuuko keliakiasta vai olenkö perinyt niin heikot geenit? Tuntuu että muut voi syödä ja juoda mitä vaan ja ovat vahvoja ihmisiä... olisko jotain niksiä tähän
Elimistöni on outo
8
648
Vastaukset
- äö
lisää lihaa, kalaa, juustoa, kananmunia ruokavalioosi. Varmaan B-vitamiini voisi olla tarpeen ellet syö ollenkaan viljaa.
- miessssssss
Syön vitamiinit ja omega öljyt purkista ja syön salaattia joka ruoan kanssa myös paprikaa ja tomaattia. Myös pihviä ja jauhelihaa päivässä ja juustoa joka leivällä.. lihaa syön paljon ja peruna turvottaa mahaa en syö paljon...
- kvht-altistuksesta
Testaa:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html - rouva51
VitaEpro, voi pelastaa sinut!
Olutta älkää juoko, se nyt ainakin uuvuttaa. - sas muuta
Kokeilehan ronskia rautavalmistetta. Olin aamulla jo aivan naatin oloinen. Sitten ostin apteekista rautaa sisältäviä kapseleita. Nimee en nyt muista. Nuo oireet viittaavat jonkin lajin hivenainevajaukseen.
- olla esim.
piilevä kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka voi olla keliakian liitännäissairaus.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kel00016 - lilli-aprilli
On totta että keliakia aiheuttaa raudan imeytymisessä häiriöitä, mutta sullahan se keliakia oli jo todettu. Suosittelisin käymistä lääkärissä jos vaikka jokin ravintoaine ei imeydykään. Et myöskään kerro syötkö monipuolisesti tai jotain lääkkeitä. Jos olosi on pitkään voimaton ja vetämätön käy lääkärissä ja sitten vasta jos tarve vaatii vitamiineja purkista. Kerro miten olet koostanut ruokavaliosi ja kärsitkö silti vatsavaivoista, eli voisiko kärsiä vielä esim. ärtyvästä paksusuolesta? On paljon erilaisia viljatuotteita joita voisit käyttää huoletta ja saada paljon tarvitsemiasi ravintoaineita, kuten kvinoa ja esim tattari.
- Karppikalaisa
Hiilihydraatit vähemmiksi. Hiilarit muuttuvat kropassa sokeriksi ja väsyttävät perhanasti. Perunat, maissit sun muut keliaakikoillekin tyrkytetyt tyhjät ainekset veks ja jo aiemmin suositeltuja lihaa, kalaa, kanaa, kananmunia ja ravitsevia vihanneksia lautaselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185596Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744571791Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201209Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111193Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48985- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23837