Mitä mieltä:
1. Pojat ovat tytöistä joka sanoo että tykkää susta?
2. Olette tytöistä jotka tekee aloitteen?
3. Mikä tytössä kiinnittä teidän huomionne?(esim.luonteessa, ulkonäössä, käytöksessä)
4. Pojat voitteko olla kavereita tyttöjen kanssa ilman takaajatuksia?
Olisi kiva jos laittaisitte ikänne. Ja please ei vittuiluu.
Kysely pojille!
13
464
Vastaukset
- mun mielipide
1. Kyllähän se kivalta kuulostaisi.
2. Pelkästään plussaa, ei mua ainakaan haittaisi ollenkaan.
3. Hm.. hieman vaikea sanoa. Mä ainakin tykkään sellaisista ystävällisistä, huumorintajuisista, iloisista ja kilteistä tytöistä, sellaisista, jotka on kilttejä kaikille. Ulkonäkö... No, ei todellakaan tartte olla mikään missi, ihan sellainen perusnätti riittää oikein hyvin. Mulle ulkonäöllä ei ole oikeastaan paljonkaan merkitystä, luonne on paljon tärkeämpää.
4. Tottakai voisin.
Ikä: 20 v.- hatunen lääkäri
mut hei sori vaan kun mulla ei oo tyttö kaveria ja se mun harmittaa kovasti jos en saa nyt tyttö ystävää niin sitten mun on pakko hakea apua lääkäriltä tai poliisilta tää on niin vakava juttu jos en saa tyttö kaveria ajoissa
- siinä se joonas on
hatunen lääkäri kirjoitti:
mut hei sori vaan kun mulla ei oo tyttö kaveria ja se mun harmittaa kovasti jos en saa nyt tyttö ystävää niin sitten mun on pakko hakea apua lääkäriltä tai poliisilta tää on niin vakava juttu jos en saa tyttö kaveria ajoissa
semmonen kiltti ja luotetava tytto ei suutu ja on aina iloinen
ja lähtisi kävelyle
1hyvä ulko näko todella kaunis
2 on kiltti aina
3 haluaa halia
oon 20 vuotta kohta syntärit on elokuussa 27 päivä
- edforceone
1. rippuu vähän, yksikin tyttö ilmaisi asian "uskallat sä pussata mua" ainoa ongelma oli että tyttö ei ollu minun makuuni millään tavalla. mutta muuten, en siitä ainakaan pahaksikaan pistäisi eikä se haittaa vaikka en tytöstä tykkäisikään siitä tuloo mukava fiilis ku joku on kuses just suhun
2. exäni teki aloitteen että ei siinä mitn pahaa oo :D
3. luonteelta sellanen puhelias ja avautuva ettei mene lukkoon heti, no ulkonäöstä en osaa selittää mutta sellanen perusnättikin riittää, ja käytökseltä kohtelias ja mukava jne millään muulla ei oikeastaan ole väliä
4. miksei? puolet kavereista tyttöjä joita en ikimaailmas yrittääsi iskiä iha vaa senki takia et hyvä ystävyys saattaas kariutua (joo kuulostaa kliseiseltä mut kokemusta on)- tässä olisii
joo tommosii tyttöjä ei oo olemassa, jotka tulis sanoon et tykkään susta, oikeesti. Paitsi jotaki typeriä pissiksii jolla on viikon päästä uus josta tykätä.
Vai että tyttö tekis alotteen. Liian mahtavaa, en usko tommoseenkaa.
Pärstä herättää aika paljon, mut myös sekin et mitä puhuu. Jos on semmonen kikattava typerä pissis niin kierrän kaukaa..
Tottakai voi olla kaveri ilman mitää stnan pervoiluu.
Ja ikää 17v. Täytin helmiikuussa... heh... :D - JOONAS XD
tässä olisii kirjoitti:
joo tommosii tyttöjä ei oo olemassa, jotka tulis sanoon et tykkään susta, oikeesti. Paitsi jotaki typeriä pissiksii jolla on viikon päästä uus josta tykätä.
Pärstä herättää aika paljon, mut myös sekin et mitä puhuu. Jos on semmonen kikattava typerä pissis niin kierrän kaukaa..
Ja ikää 17v. Täytin helmiikuussa... heh... :Dtämä juttu siirtyy poliisille jos lupaat olla ahdistelematta tytöjä onko selvä tai mä vedän sua turpaan kun mua se ei haitta jos pikku tytöt nauraavat se on ihan normaalia mut sinä olet joku vitun kiusan kappale joku helvetti vittu kyllä mä tykkään tytöistä JA SÄ E TYKKÄÄ VOI VITTU
- lkjljhikj
tässä olisii kirjoitti:
Ja ikää 17v. Täytin helmiikuussa... heh... :DItse menin ihan pokkana kertomaan tunteistani yhelle pojalle(ikävä kyllä se ei tykänny musta kuin kaveri mieles
Alotetta en tehny koska kyseinen poika ei tykänny musta sillä lailla, mut oisin varmaan tehny jos se ois tykänny musta.
että nii.... - en keksi nimimerkkii
lkjljhikj kirjoitti:
Itse menin ihan pokkana kertomaan tunteistani yhelle pojalle(ikävä kyllä se ei tykänny musta kuin kaveri mieles
Alotetta en tehny koska kyseinen poika ei tykänny musta sillä lailla, mut oisin varmaan tehny jos se ois tykänny musta.
että nii....Aika rohkeata sulta aloittaja. Useimmat pojatkaan ei uskalla sanoa noin suoraan.
1. Riippuu hieman tilanteesta, jos on paljon porukkaa, ni se voi olla läppäkin. Mutta, jos olisin kahdestaan jonkun tytön kanssa ja sanoisi tykkäävänsä musta, niin ihan mukavaahan se olisi. Ja sehän olisi aivan mahtavaa, jos vielä sattuisi tykkäämään juuri tästä tytöstä. Ja vaikka en pitäisikään hänestä muuta kuin kaveritasolla, niin silti ihan kivaahan se olis.
2. Hyvä juttu.
3. Ihan aluksi tietenkin ulkonäköön ja puheeseen. Saa nauraa, mutta ei mielellään kikattaisi ihan jatkuvasti, sillälailla, ettei puheestakaan saa selvää. :D On kiltti, eli ei kiusaa muita tyttöjä (tai poikiakaan). Huumorintajuinen saa olla.
4. Kyllä voisin. - j_o_o_n_a
en keksi nimimerkkii kirjoitti:
Aika rohkeata sulta aloittaja. Useimmat pojatkaan ei uskalla sanoa noin suoraan.
1. Riippuu hieman tilanteesta, jos on paljon porukkaa, ni se voi olla läppäkin. Mutta, jos olisin kahdestaan jonkun tytön kanssa ja sanoisi tykkäävänsä musta, niin ihan mukavaahan se olisi. Ja sehän olisi aivan mahtavaa, jos vielä sattuisi tykkäämään juuri tästä tytöstä. Ja vaikka en pitäisikään hänestä muuta kuin kaveritasolla, niin silti ihan kivaahan se olis.
2. Hyvä juttu.
3. Ihan aluksi tietenkin ulkonäköön ja puheeseen. Saa nauraa, mutta ei mielellään kikattaisi ihan jatkuvasti, sillälailla, ettei puheestakaan saa selvää. :D On kiltti, eli ei kiusaa muita tyttöjä (tai poikiakaan). Huumorintajuinen saa olla.
4. Kyllä voisin.''Aika rohkeata sulta aloittaja. Useimmat pojatkaan ei uskalla sanoa noin suoraan'' kyll mä oon aina kertony/vihjaillu siitä
- Vratyas
18v-poikanen olen.
1. Ihan mukavaa jos taas tuommostakin kuulis.
2. Ei valittamista, ihan mukavaa :)
3. Huomaan kyllä jos pidän jostakin ihmisestä; Toki ulkonäköönkin kiinnitän huomiota mutta enemmänkin katon sitä luonnetta, kiinnostuksen kohteita jne.
4. Olen monenkin. - pelimies56cm
1. Luultavasti sanoisin tykkään susta tai sitten tyyliin "ok" mikä nyt tarkoittaa, että en tykkää susta.
2. Melkein parasta mitä tiedän
3. Ulkonäkö tottakai, mutta kyllä pitää olla sitä omaa persoonallisuutta ettei mikään massateini
4. Tottakai
18v.- saatana joonas
onko sulla tyttö kaveri vai ootko ihastunut mua mulla taas ei oo tyttö ystävää voi vittu jos en saa tyttö kaveria niin menköön mä hyppään rauta tielle olen niin masentunut kaveri
- j_o_o_n_a
1. pelkkää plussaa, ei tarvitse airvailla :D
2. pelkkää plussaa tämäkin
3.no ulkonäössä en oikeestaa ite tiiä mut luonne sellane ystävälline kiltti ja muutenki mukava, ja käytös sellane ettei mikää kovis ja räi koko aja ;(
4.kyll mä ainaki voin, mulla on aika paljoki ystävä tyttöjä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212332
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292193Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981190Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13995- 45839
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16807Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109786Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167717Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti33715