cherrykirsikka

Odotaanko turhaan?

Vaalea eronnut mies halua tavata perjantaina. Lomalla mökillä vielä. Mitä näet kuin treffit menee. Onko vapaa? Aikuinen lapsi hänellä. Asumme lähellä.

9

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulla on hieman ennakkoluuloja häntä kohtaan, mutta luulenpa että yllätyt positiivisesti. Treffit sujuvat leppoisasti jutustellen, mukavissa merkeissä eikä hän ole liian päällekäyvä kuten jotkut miehet. Nähdäkseni hänellä ei ole juuri nyt sidoksia mihinkään eli vapaakin pitäisi olla..

      • Perhosia vatsassa!

        Voi kiitos kun vastasit. Onko tämä vaan yhden kerran treffit vai jatkoa vielä? Miten hän ottaa nämä treffit?


      • Perhosia vatsassa! kirjoitti:

        Voi kiitos kun vastasit. Onko tämä vaan yhden kerran treffit vai jatkoa vielä? Miten hän ottaa nämä treffit?

        Kyllä näkisin hänen pyytävän sinua toistekin kaffelle :-) Kyllä hän ihan vakavissaan on sinusta kiinnostunut, mutta sen verran varautunut kuitenkin niin kuin suomalaismiehet useinkin ettei aivan suinpäin ole syöksymässä suhteeseen - pikkuhiljaa paremmin tutustuen..


      • Surullinen!
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Kyllä näkisin hänen pyytävän sinua toistekin kaffelle :-) Kyllä hän ihan vakavissaan on sinusta kiinnostunut, mutta sen verran varautunut kuitenkin niin kuin suomalaismiehet useinkin ettei aivan suinpäin ole syöksymässä suhteeseen - pikkuhiljaa paremmin tutustuen..

        Treffejä ei tullut, miksi hän teki mulle näin?


      • Surullinen! kirjoitti:

        Treffejä ei tullut, miksi hän teki mulle näin?

        Älä sure, syy ei ole Sinussa vaan hänessä itsessään. Hän jänisti viime hetkellä, on ujo ja arka - vielä enemmän kuin osasin nähdä - ja pitää sinua vahvana, hienona naisena jota ei uskallakaan lähestyä. Kuulet hänestä kyllä vielä, tai ehkä on parempi jos itse yrität pyytää häntä vaikka kahville jonkin ajan kuluttua...


      • Epävarma!
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Älä sure, syy ei ole Sinussa vaan hänessä itsessään. Hän jänisti viime hetkellä, on ujo ja arka - vielä enemmän kuin osasin nähdä - ja pitää sinua vahvana, hienona naisena jota ei uskallakaan lähestyä. Kuulet hänestä kyllä vielä, tai ehkä on parempi jos itse yrität pyytää häntä vaikka kahville jonkin ajan kuluttua...

        Kiitos taas sinulle. Näit oikein eilen. Menin mesen eilen ilalla hän tuli myös sinne. Hän oli mökillä vielä. Juttelimme 3 tuntia koneella. Tuli tosi hyvä olo. Hän halua tavata. Pidään hänestä mutta en oikein tiedä mitä haluan. Tuleeko joku toinen mulle. Vai jääkö tää mies mun elämän? Käyn tanssimassa välillä. Mitä näkyy?


      • Epävarma!

        Nostan


      • Pientä rajaa!
        Epävarma! kirjoitti:

        Nostan

        Täällä nyt muutama muukin odottaa vastausta. Sinulle on jo muutaman kerran vastattu, joillekkin ei ollenkaan. Lopeta jo se kysely, niin toivoakseni muutkin saavat vuoron!!!


      • yvu

        Siksi olen kiinnostunut tästä sivusta että tämä aihepiiri sattuu kuulumaan harrastuksiini ja työhöni oleellisena osana.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe