Tulin tässä yksi päivä huomanneeksi alapäässäni oudon lärpäkkeen. Tarkoitan siis, että emättimen aukon alareunassa näkyy sellanen ihmeellinen ihosuikale, muistuttaa ulkonäöltään suussa, kurkussa olevaa pientä ihosuikaletta (varmaan tiedätte, mitä tarkoitan.) Nyt siis vähän huolestuttaa, mikä ihme tuo tuolla alapäässä on, tutkiessani se välillä meni näkymättömiin emättimeen, mutta välillä tuli taas kurkkimaan. Millään tavalla kipeä se ei ole, mutta siihen voi jopa vähän sormin tarttua kiinni... Googlettamalla löysin myös tietoa kohdun/emättimen laskeumista, mutta niitä kai ilmenee synnyttäneillä ja vanhemmilla naisilla. Itse olen synnyttämätön ja alle 30v. Tosin, koskaan kukaan gyne ei ole maininnut mistään poikkeavasta alapäässä, ja olen kuitenkin säännöllisesti käynyt tarkastuksissa.
Olisko kellään apuja, kokemuksia tälläiseen pulmaan?
Outo lärpäke emättimessä
Apuva___*
2
623
Vastaukset
- UH_HUH!!!!
Mene ihmees sinne gynelle äläkä täällä kysele lärpäkkeistäs...vastauksen saat gyneltä heti ja ei tarvitse miettiä mikä on.
- 5+3
Eiköhän se ole ihan normaalia limakalvoa, emätin kun ei ole (kaikilla) sileä ja tasainen, vaan poimukas ja moniulotteinen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6935- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes176800