Aina kun laitan Mokkulan koneeseen, koko kone ei löydä laittetta ja se ei käynnisty... Tapahdu mitään... Mistäs se johtuis? Kone on Acer Aspire 5532 ja Windows 7.
Mokkulani ei toimi
8
425
Vastaukset
Ehkä olet vähän niukkajärkinen? Ainakaan paljon mitään ei kysymyksesi perusteella vastaamaan pysty. Mokkuloita on vissiin 54 erilaista ja DNA:llakin ollut useita.
Rikkinäisen mokkulan tunnistaa siitä, että se ei toimi muissakaan koneissa. Aika harvinaisia ovat kumminkin fataalit viat. Kaikki mokkulat ei ainakaan ilman kikkailuja toimi 64-bittisessä Win 7:ssä.- hapesu
DNA:n Mokkula cs-15
- hapesu
Ja mokkula ei toimi muissa koneissakaan.
- Ku emmää tiijä
hapesu kirjoitti:
Ja mokkula ei toimi muissa koneissakaan.
No jos ei toimi muissakaan koneissa, niin mitäköhän tästä voisi päätellä? Oisko mokkula ehkäpä rikki? Kannattaisko kiikuttaa se huoltoon?
- hannappu---
Ku emmää tiijä kirjoitti:
No jos ei toimi muissakaan koneissa, niin mitäköhän tästä voisi päätellä? Oisko mokkula ehkäpä rikki? Kannattaisko kiikuttaa se huoltoon?
No kappas, en tullut ajatelleeks sitä... T_T
- No johan on kumma
Tarkista vielä että sim kortti on oikein päin mokkulassa ja onko sulla dna kytkeny liittymän? Onko sun tikku joskus toiminu jossain koneessa vai onko uusi liittymä? Selvitäppäs vähän tarkemmin asioita.
- voi v**** teijän kan
Olen tarkistanut kortin moneen kertaan, ja kyllä mulla on tehty sopismus mokkulasta. Ja mulla ei ole mitään uutta liittymää...
- No johan on kumma
voi v**** teijän kan kirjoitti:
Olen tarkistanut kortin moneen kertaan, ja kyllä mulla on tehty sopismus mokkulasta. Ja mulla ei ole mitään uutta liittymää...
tarkistamassa toimiiko mokkula, tai jos tilasit netistä niin kokeile jonkun kaverin, työpaikan tjms. toisella koneella pelittääkö. Sitten tiedät hakeakko vikaa tietokoneen vai mokkulan puolelta. Olet tietysti buutannut tikkua tietokoneen ollessa käynnissä ja ei siltikään tunnista sitä?
PS. Turha alkaa noitumaan ja nokka pystyssä kirjoittelemaan jos sulta joutuu hohtimilla nyhtämään tietoja, et sillee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848