Aina kun laitan Mokkulan koneeseen, koko kone ei löydä laittetta ja se ei käynnisty... Tapahdu mitään... Mistäs se johtuis? Kone on Acer Aspire 5532 ja Windows 7.
Mokkulani ei toimi
8
439
Vastaukset
Ehkä olet vähän niukkajärkinen? Ainakaan paljon mitään ei kysymyksesi perusteella vastaamaan pysty. Mokkuloita on vissiin 54 erilaista ja DNA:llakin ollut useita.
Rikkinäisen mokkulan tunnistaa siitä, että se ei toimi muissakaan koneissa. Aika harvinaisia ovat kumminkin fataalit viat. Kaikki mokkulat ei ainakaan ilman kikkailuja toimi 64-bittisessä Win 7:ssä.- hapesu
DNA:n Mokkula cs-15
- hapesu
Ja mokkula ei toimi muissa koneissakaan.
- Ku emmää tiijä
hapesu kirjoitti:
Ja mokkula ei toimi muissa koneissakaan.
No jos ei toimi muissakaan koneissa, niin mitäköhän tästä voisi päätellä? Oisko mokkula ehkäpä rikki? Kannattaisko kiikuttaa se huoltoon?
- hannappu---
Ku emmää tiijä kirjoitti:
No jos ei toimi muissakaan koneissa, niin mitäköhän tästä voisi päätellä? Oisko mokkula ehkäpä rikki? Kannattaisko kiikuttaa se huoltoon?
No kappas, en tullut ajatelleeks sitä... T_T
- No johan on kumma
Tarkista vielä että sim kortti on oikein päin mokkulassa ja onko sulla dna kytkeny liittymän? Onko sun tikku joskus toiminu jossain koneessa vai onko uusi liittymä? Selvitäppäs vähän tarkemmin asioita.
- voi v**** teijän kan
Olen tarkistanut kortin moneen kertaan, ja kyllä mulla on tehty sopismus mokkulasta. Ja mulla ei ole mitään uutta liittymää...
- No johan on kumma
voi v**** teijän kan kirjoitti:
Olen tarkistanut kortin moneen kertaan, ja kyllä mulla on tehty sopismus mokkulasta. Ja mulla ei ole mitään uutta liittymää...
tarkistamassa toimiiko mokkula, tai jos tilasit netistä niin kokeile jonkun kaverin, työpaikan tjms. toisella koneella pelittääkö. Sitten tiedät hakeakko vikaa tietokoneen vai mokkulan puolelta. Olet tietysti buutannut tikkua tietokoneen ollessa käynnissä ja ei siltikään tunnista sitä?
PS. Turha alkaa noitumaan ja nokka pystyssä kirjoittelemaan jos sulta joutuu hohtimilla nyhtämään tietoja, et sillee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809