Cherrykirsikka vastaatko minulle. Olen 55 nainen. Erosin miesystävästäni noin vajaa kaksi vuotta sitten. Olemme pitäneet yhteyttä. Hän seurustelee eikä halua tälle naiselle tuottaa surua ja lopettaa seurustelun. Mikä kuitenkin kaipaan häntä edelleen kovasti. En kaipaa muita vaikka niitä saisinkin. Kysynkin olenko pelannut korttini aivan väärin, olenko yksin loppuelämäni vai tulemmeko vielä seurustelemaan. Kovasti kiitoksia sinulle.
ikävä
2
139
Vastaukset
Minun on vastattava kaikkiin kolmeen kysymykseesi ei: et ole pelannut korttejasi väärin, sillä olet toiminut juuri elämänsuunnitelmasi mukaan. Et ole yksin loppuelämääsi mutta et tule enää seurustelemaan tämän miehen kanssa.
On väärin että mies pitää sinua "löysässä hirressä" vaikkei hänellä ole aikomustakaan palata yhteen kanssasi, vaikka niin väittääkin. Tehty mikä tehty, menneeseen ei ole paluuta - päästä jo mies menemään henkiselläkin tasolla. Aiemmista viesteistäni löydät mielikuvaharjoituksia tähän tarkoitukseen, kuvittele esim. mies ilmapalloksi käteesi, jonka sitten päästät hiljalleen leijailemaan kesätuulen mukana kauas pois... Yritä olla pitämättä yhteyttä häneen, vaikka se vaikealta ja pahalta tuntuukin, ja kun hän kysyy, mikset enää pidä yhteyttä, sano hänelle ettei yhteen sydämeen mahdu kahta ämmää - hänen on tehtävä valinta, ja sydämessäsi tiedät jo nyt kenet hän valitsee..
Ikävä ja kaipuu hellittävät vähitellen, päivä päivältä enemmän, ja eräänä päivänä tämä mies on muisto vain. Siihen saakka - voimia Sinulle t. cherry- surusilmä55
Kiitos että vastasit minulle. Tänään en vielä pysty "ilmapalloa puhaltamaan" mutta toivottavasti kuitenkin saan loppukesälle voimia tehdä kuten neuvoit. Lämpimiä ajtauksia sinullé!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890