Kumpi Xbox 360 vai Ps3?

-gamer-'´'

Kumpi kannattaa ostaa? Kertokaa grafiikoista, tehoista, mediasta yms? Ja käyttökokemuksia tietysti :)

Kiitos etukäteen auttajille!

4

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omistan xbox360 ja oon siihen tyytyväinen. Kun ohjaimeen tottuu niin se on mahtava ja sopii sekä pienille, että isoille kätösille. Jos pelaat sotapeleja on xbox luultavasti parempi. Verkossa pelaaminen maksaa, mutta se on sen arvoista. Lisäksi xbox:lla pääsee twitteriin ja facebookiin (jotka mun mielestä maksaa?).

• 123123213123123122

Facebookin ja twitterin saa sillä samalla maksulla, joka maksetaan nettipelistä. (Xbox live gold)

• jepajeejeehuaa

xbox
      live ominaisuudet
      ps3
      akulliset ohjaimet
      bluray
      Kummassakin on hyvät ohjaimet joihin tottuu, itse olen tottunut käyttämään kumpaakin
      eli jos päädyt hankkimaan boxin, ostat uusimman xbox360 eli slim, joka julkaistiin vähänaikaa sitten
      http://adf.ly/5Q0r
      ja muistaakseni prismoista saa 3kk gold liveaikaa 10e, eli halvin tähänasti

ja jos taas päädyit ps3 ,http://adf.ly/5Q1x

• ....

PS3. Paremmat yksinoikeus pelit. Boxilla ei ole Halojen lisäksi käytännössä ollenkaan sellaisia pelejä mitä ei pleikalle saisi. Ja PS3 on tehokkaampi ja jos osaa, niin sillä saa aikaan parempia grafiikoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      145
      3925
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      9
      3352
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      46
      2923
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2832
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      142
      2503
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      50
      2144
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      16
      1338
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      98
      1326
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1294
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      80
      1156
    Aihe