Iltaa!
Kyselisin muisteleeko tai kaipaako minua kukaan.Olin hetken tumman miehen kanssa mutta jatkosta en enää tiedä?näetkö mitään minulle.
Kiitos :)
CherryKirsikka
4
177
Vastaukset
Iltaa Sinullekin! Luonnonkiharaisen rotevan miehen tunsin Sinua ajattelevan ja odottavan yhteydenottoasi - liekö kyseessä sama mies..?
- lapin nainen -
Kiitos :).. Kyllä,hänellä on luonnonkiharat hiukset.Isokokoinen hän on muttei lihava.En tiedä mitä tehdä?Tuleeko minulle suhdetta n.vuoden sisällä?jos tulee niin millainen mies on?anteeksi,että kysyn vielä tätä kun sinulla paljon kyselyjä tulee.Jos jaksat vastata niin kiitos mutta ymmärrän jos et jouda.Onhan siis sinulla näitä kysymyksiä täällä.
Voimia ja jaksamista sinulle sinne ja kiitos ,että jaksat vastailla meille lapin nainen - kirjoitti:
Kiitos :).. Kyllä,hänellä on luonnonkiharat hiukset.Isokokoinen hän on muttei lihava.En tiedä mitä tehdä?Tuleeko minulle suhdetta n.vuoden sisällä?jos tulee niin millainen mies on?anteeksi,että kysyn vielä tätä kun sinulla paljon kyselyjä tulee.Jos jaksat vastata niin kiitos mutta ymmärrän jos et jouda.Onhan siis sinulla näitä kysymyksiä täällä.
Voimia ja jaksamista sinulle sinne ja kiitos ,että jaksat vastailla meilleKiitos kannustuksestasi! Niin, en minäkään häntä lihavana nähnyt, tuo roteva tarkoittaa minun sanavarastossani isokokoista...
Hän tosiaan tuntuu odottavan yhteydenottoasi, eli reippaasti luuri kouraan jos sinulla on puh.nro! Hänen kanssaan näkisin suhteen mahdolliseksi, mutta toimi pian, ettei hän rupea kahtelemaan muita, kun luulee ettet ole kiinnostunut.. :-)- vielä lapin nainen
cherrykirsikka kirjoitti:
Kiitos kannustuksestasi! Niin, en minäkään häntä lihavana nähnyt, tuo roteva tarkoittaa minun sanavarastossani isokokoista...
Hän tosiaan tuntuu odottavan yhteydenottoasi, eli reippaasti luuri kouraan jos sinulla on puh.nro! Hänen kanssaan näkisin suhteen mahdolliseksi, mutta toimi pian, ettei hän rupea kahtelemaan muita, kun luulee ettet ole kiinnostunut.. :-)Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075140Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464770Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352338- 651982
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121851- 671804
- 2081684
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521242Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.247989