Haluaisin lähteä Lappiin nyt syksyllä vaellukselle, mutta haluaisin jakaa elämyksen jonkun toisen kanssa tai ryhmässä. Onko halukkaita?? ja mistä kannattaisi kysyä??
Vaelluskaveria Lappiin?
8
1264
Vastaukset
- qe
Olen ajatellut ihan samaa.
- jakaja kokeja
kokemusten jakaminen, se on hienooo.
- vaeltajat
Olen lähdössä pienelle reissulle nyt 11.8-14.8 ja matkakaveri sairastui. Lähen ke aamuna ajamaan lappiin joten kyytiin vaan niin ei tarvi mun yksin mennä!
- ikämies
löytyisköhän tältä palstalta vaellukselle lähtijää jonnekin Lapinmaisemiin.ite oon Lieksasta .Kolme kertaa käynyt Lapissa,kerran Ruotsin puolella.
- tietäjä_xxx
Tuolla on ihan erikseen senssipalsta " retkeily ja vaellus seuraa "
- hghiiiiii
missä?
- poropolku65
Siistii! Olen suunnitellut ruskavaellusta tällekin syksylle, mahdollisesti jo viikolla
36. Muutkin ajat käy, sillä olen eläkkeellä. Olen eniten katsellut Hammastunturien
karttaa, mutta muutkin alueet käy Vuotson pohjoispuolella.Olen kulkenut Lapissa
v:sta -86 lähtien. Eikun kairaan. - riuska poika
Ei eläkeläisen kanssa viitsi lähteä, se on jatkuvaa odottelua, kun eläkeläinen könttää hissukseen. Sitten saa pelätä, josko sille tulee vaikka sydänkohtaus tai jotain. Onko muistanu ottaa lääkkeensä tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712881
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472190Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752080Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541720- 691453
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3051415- 781337
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381226Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251125- 761042