Hei! Lienetköhän sama Cherrykirsikka joka vastasi täällä minulle vissiin vuonna 2005 tai 2006? Haluaisitko katsoa milloin mies pysähtyy kohdalleni? Edelleenkin olen yksin ja ketään ei ole yrittänytkään tulla tänä aikana. :( Olen ruskeahiuksinen keski-ikäinen nainen.
cherrykirsikka
5
210
Vastaukset
Hei vaan, kyllä varmaan olen sama cherry, vastailin silloinkin rekisteröityneenä niin tuskin kukaan käyttää samaa nimmaria. En ole vuosikausiin tänne ehtinyt työkiireiden takia, ja saa nähdä kauanko nytkään pystyn tätä tekemään..
Tulet kohtaamaan elämäsi miehen vähän erikoisella tavalla jonkin kriisin (sinua tai lähipiiriäsi koskettavan) yhteydessä, eli koettelemus tuo mukanaan jotain hyvääkin. Aikaa en pysty määrittelemään, asian kuuluu olla sinullekin yllätys - tämä kriisitilannekin tapahtuu äkkiarvaamatta. Sitten kun se tapahtuu, asiat etenevät nopeasti ja saatatpa vielä vaihtaa siviilisäätyäkin "vanhoilla päivilläsi"...- minä tässä
Hei! Toisen vanhempani "lähtölaskenta" on alkanut, on jo melkoisen huonossa kunnossa. :( Olisiko tuo sitten se kriisi? Haluaisitko joitain tuntomerkkejä antaa? :) Vai etkö näe niitä? Siviilisäädyn muutos...ja kun minä ajattelin jo, että ei enää uudelleen naimisiin. No katsotaan tuleeko ylipäätään ketään ja saako sitten ylipuhuttua... ;) Kiitos Cherrykirsikka! :)
minä tässä kirjoitti:
Hei! Toisen vanhempani "lähtölaskenta" on alkanut, on jo melkoisen huonossa kunnossa. :( Olisiko tuo sitten se kriisi? Haluaisitko joitain tuntomerkkejä antaa? :) Vai etkö näe niitä? Siviilisäädyn muutos...ja kun minä ajattelin jo, että ei enää uudelleen naimisiin. No katsotaan tuleeko ylipäätään ketään ja saako sitten ylipuhuttua... ;) Kiitos Cherrykirsikka! :)
Itse asiassa olin jo kirjoittaa aiempaan viestiini, että kyseessä on kuolemantapaus, sairaus tai onnettomuus, mutta sitten sain viestiä etten saa kertoa liian tarkkaan ettet rupea maalailemaan piruja seinille.. Näemmä olisi kuitenkin jo tilanne päällä - mies oli valkotakkinen, tumma, silmälasipäinen, ehkä lääkäri tai muuta hoitohenkilökuntaa jota kohtaat vanhempaasi lähtöön saatellessa..
- minä tässä
cherrykirsikka kirjoitti:
Itse asiassa olin jo kirjoittaa aiempaan viestiini, että kyseessä on kuolemantapaus, sairaus tai onnettomuus, mutta sitten sain viestiä etten saa kertoa liian tarkkaan ettet rupea maalailemaan piruja seinille.. Näemmä olisi kuitenkin jo tilanne päällä - mies oli valkotakkinen, tumma, silmälasipäinen, ehkä lääkäri tai muuta hoitohenkilökuntaa jota kohtaat vanhempaasi lähtöön saatellessa..
Aika kaukaa haettu tuntuisi ainakin lääkäri olevan. En ole tarpeeksi "sivistynyt". Ja voihan olla,että näit vaan sairaalan yhteydessä tuon valkotakkisen miehen ilman mitään muuta tarkoitusta.... ? Mutta katsotaan mitä tuleman pitää. Tiedä sitten onko tämä näkemäsi kriisi. Kriisejähän voi tulla muitakin. Toivottavasti ei samaan syssyyn. Annan palautetta myöhemmin, aikaa en tiedä minäkään. :-/
Kiitos Cherrykirsikka! :) - minä tässä
minä tässä kirjoitti:
Aika kaukaa haettu tuntuisi ainakin lääkäri olevan. En ole tarpeeksi "sivistynyt". Ja voihan olla,että näit vaan sairaalan yhteydessä tuon valkotakkisen miehen ilman mitään muuta tarkoitusta.... ? Mutta katsotaan mitä tuleman pitää. Tiedä sitten onko tämä näkemäsi kriisi. Kriisejähän voi tulla muitakin. Toivottavasti ei samaan syssyyn. Annan palautetta myöhemmin, aikaa en tiedä minäkään. :-/
Kiitos Cherrykirsikka! :)Lisäys... tuli mieleen, että sairaalassa on kyllä eräs mieshoitaja, joka on tummahko kai (siilitukkainen) ja silmälasipäinen. Siis näitköhän sitten hänet, hän kun usein on työvuorossa, mutta häntä en huolisi (puistatus) vaikka olisi vapaakin eikä hänkään minua. Niin, että olikohan se näkemäsi nyt siinä ja ketään ei ole oikeasti sitten tulossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416