cherrykirsikka

minä tässä

Hei! Lienetköhän sama Cherrykirsikka joka vastasi täällä minulle vissiin vuonna 2005 tai 2006? Haluaisitko katsoa milloin mies pysähtyy kohdalleni? Edelleenkin olen yksin ja ketään ei ole yrittänytkään tulla tänä aikana. :( Olen ruskeahiuksinen keski-ikäinen nainen.

5

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan, kyllä varmaan olen sama cherry, vastailin silloinkin rekisteröityneenä niin tuskin kukaan käyttää samaa nimmaria. En ole vuosikausiin tänne ehtinyt työkiireiden takia, ja saa nähdä kauanko nytkään pystyn tätä tekemään..

Tulet kohtaamaan elämäsi miehen vähän erikoisella tavalla jonkin kriisin (sinua tai lähipiiriäsi koskettavan) yhteydessä, eli koettelemus tuo mukanaan jotain hyvääkin. Aikaa en pysty määrittelemään, asian kuuluu olla sinullekin yllätys - tämä kriisitilannekin tapahtuu äkkiarvaamatta. Sitten kun se tapahtuu, asiat etenevät nopeasti ja saatatpa vielä vaihtaa siviilisäätyäkin "vanhoilla päivilläsi"...

• minä tässä

Hei! Toisen vanhempani "lähtölaskenta" on alkanut, on jo melkoisen huonossa kunnossa. :( Olisiko tuo sitten se kriisi? Haluaisitko joitain tuntomerkkejä antaa? :) Vai etkö näe niitä? Siviilisäädyn muutos...ja kun minä ajattelin jo, että ei enää uudelleen naimisiin. No katsotaan tuleeko ylipäätään ketään ja saako sitten ylipuhuttua... ;) Kiitos Cherrykirsikka! :)

• minä tässä kirjoitti:

Hei! Toisen vanhempani "lähtölaskenta" on alkanut, on jo melkoisen huonossa kunnossa. :( Olisiko tuo sitten se kriisi? Haluaisitko joitain tuntomerkkejä antaa? :) Vai etkö näe niitä? Siviilisäädyn muutos...ja kun minä ajattelin jo, että ei enää uudelleen naimisiin. No katsotaan tuleeko ylipäätään ketään ja saako sitten ylipuhuttua... ;) Kiitos Cherrykirsikka! :)

Itse asiassa olin jo kirjoittaa aiempaan viestiini, että kyseessä on kuolemantapaus, sairaus tai onnettomuus, mutta sitten sain viestiä etten saa kertoa liian tarkkaan ettet rupea maalailemaan piruja seinille.. Näemmä olisi kuitenkin jo tilanne päällä - mies oli valkotakkinen, tumma, silmälasipäinen, ehkä lääkäri tai muuta hoitohenkilökuntaa jota kohtaat vanhempaasi lähtöön saatellessa..

• minä tässä
        cherrykirsikka kirjoitti:

Itse asiassa olin jo kirjoittaa aiempaan viestiini, että kyseessä on kuolemantapaus, sairaus tai onnettomuus, mutta sitten sain viestiä etten saa kertoa liian tarkkaan ettet rupea maalailemaan piruja seinille.. Näemmä olisi kuitenkin jo tilanne päällä - mies oli valkotakkinen, tumma, silmälasipäinen, ehkä lääkäri tai muuta hoitohenkilökuntaa jota kohtaat vanhempaasi lähtöön saatellessa..

Aika kaukaa haettu tuntuisi ainakin lääkäri olevan. En ole tarpeeksi "sivistynyt". Ja voihan olla,että näit vaan sairaalan yhteydessä tuon valkotakkisen miehen ilman mitään muuta tarkoitusta.... ? Mutta katsotaan mitä tuleman pitää. Tiedä sitten onko tämä näkemäsi kriisi. Kriisejähän voi tulla muitakin. Toivottavasti ei samaan syssyyn. Annan palautetta myöhemmin, aikaa en tiedä minäkään. :-/
        Kiitos Cherrykirsikka! :)

• minä tässä
        minä tässä kirjoitti:

Aika kaukaa haettu tuntuisi ainakin lääkäri olevan. En ole tarpeeksi "sivistynyt". Ja voihan olla,että näit vaan sairaalan yhteydessä tuon valkotakkisen miehen ilman mitään muuta tarkoitusta.... ? Mutta katsotaan mitä tuleman pitää. Tiedä sitten onko tämä näkemäsi kriisi. Kriisejähän voi tulla muitakin. Toivottavasti ei samaan syssyyn. Annan palautetta myöhemmin, aikaa en tiedä minäkään. :-/
        Kiitos Cherrykirsikka! :)

Lisäys... tuli mieleen, että sairaalassa on kyllä eräs mieshoitaja, joka on tummahko kai (siilitukkainen) ja silmälasipäinen. Siis näitköhän sitten hänet, hän kun usein on työvuorossa, mutta häntä en huolisi (puistatus) vaikka olisi vapaakin eikä hänkään minua. Niin, että olikohan se näkemäsi nyt siinä ja ketään ei ole oikeasti sitten tulossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      51
      3746
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2543
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2521
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1983
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1446
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1334
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1053
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      988
    Aihe