cherrykirsikka

minä tässä

Hei! Lienetköhän sama Cherrykirsikka joka vastasi täällä minulle vissiin vuonna 2005 tai 2006? Haluaisitko katsoa milloin mies pysähtyy kohdalleni? Edelleenkin olen yksin ja ketään ei ole yrittänytkään tulla tänä aikana. :( Olen ruskeahiuksinen keski-ikäinen nainen.

5

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan, kyllä varmaan olen sama cherry, vastailin silloinkin rekisteröityneenä niin tuskin kukaan käyttää samaa nimmaria. En ole vuosikausiin tänne ehtinyt työkiireiden takia, ja saa nähdä kauanko nytkään pystyn tätä tekemään..

      Tulet kohtaamaan elämäsi miehen vähän erikoisella tavalla jonkin kriisin (sinua tai lähipiiriäsi koskettavan) yhteydessä, eli koettelemus tuo mukanaan jotain hyvääkin. Aikaa en pysty määrittelemään, asian kuuluu olla sinullekin yllätys - tämä kriisitilannekin tapahtuu äkkiarvaamatta. Sitten kun se tapahtuu, asiat etenevät nopeasti ja saatatpa vielä vaihtaa siviilisäätyäkin "vanhoilla päivilläsi"...

      • minä tässä

        Hei! Toisen vanhempani "lähtölaskenta" on alkanut, on jo melkoisen huonossa kunnossa. :( Olisiko tuo sitten se kriisi? Haluaisitko joitain tuntomerkkejä antaa? :) Vai etkö näe niitä? Siviilisäädyn muutos...ja kun minä ajattelin jo, että ei enää uudelleen naimisiin. No katsotaan tuleeko ylipäätään ketään ja saako sitten ylipuhuttua... ;) Kiitos Cherrykirsikka! :)


      • minä tässä kirjoitti:

        Hei! Toisen vanhempani "lähtölaskenta" on alkanut, on jo melkoisen huonossa kunnossa. :( Olisiko tuo sitten se kriisi? Haluaisitko joitain tuntomerkkejä antaa? :) Vai etkö näe niitä? Siviilisäädyn muutos...ja kun minä ajattelin jo, että ei enää uudelleen naimisiin. No katsotaan tuleeko ylipäätään ketään ja saako sitten ylipuhuttua... ;) Kiitos Cherrykirsikka! :)

        Itse asiassa olin jo kirjoittaa aiempaan viestiini, että kyseessä on kuolemantapaus, sairaus tai onnettomuus, mutta sitten sain viestiä etten saa kertoa liian tarkkaan ettet rupea maalailemaan piruja seinille.. Näemmä olisi kuitenkin jo tilanne päällä - mies oli valkotakkinen, tumma, silmälasipäinen, ehkä lääkäri tai muuta hoitohenkilökuntaa jota kohtaat vanhempaasi lähtöön saatellessa..


      • minä tässä
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Itse asiassa olin jo kirjoittaa aiempaan viestiini, että kyseessä on kuolemantapaus, sairaus tai onnettomuus, mutta sitten sain viestiä etten saa kertoa liian tarkkaan ettet rupea maalailemaan piruja seinille.. Näemmä olisi kuitenkin jo tilanne päällä - mies oli valkotakkinen, tumma, silmälasipäinen, ehkä lääkäri tai muuta hoitohenkilökuntaa jota kohtaat vanhempaasi lähtöön saatellessa..

        Aika kaukaa haettu tuntuisi ainakin lääkäri olevan. En ole tarpeeksi "sivistynyt". Ja voihan olla,että näit vaan sairaalan yhteydessä tuon valkotakkisen miehen ilman mitään muuta tarkoitusta.... ? Mutta katsotaan mitä tuleman pitää. Tiedä sitten onko tämä näkemäsi kriisi. Kriisejähän voi tulla muitakin. Toivottavasti ei samaan syssyyn. Annan palautetta myöhemmin, aikaa en tiedä minäkään. :-/
        Kiitos Cherrykirsikka! :)


      • minä tässä
        minä tässä kirjoitti:

        Aika kaukaa haettu tuntuisi ainakin lääkäri olevan. En ole tarpeeksi "sivistynyt". Ja voihan olla,että näit vaan sairaalan yhteydessä tuon valkotakkisen miehen ilman mitään muuta tarkoitusta.... ? Mutta katsotaan mitä tuleman pitää. Tiedä sitten onko tämä näkemäsi kriisi. Kriisejähän voi tulla muitakin. Toivottavasti ei samaan syssyyn. Annan palautetta myöhemmin, aikaa en tiedä minäkään. :-/
        Kiitos Cherrykirsikka! :)

        Lisäys... tuli mieleen, että sairaalassa on kyllä eräs mieshoitaja, joka on tummahko kai (siilitukkainen) ja silmälasipäinen. Siis näitköhän sitten hänet, hän kun usein on työvuorossa, mutta häntä en huolisi (puistatus) vaikka olisi vapaakin eikä hänkään minua. Niin, että olikohan se näkemäsi nyt siinä ja ketään ei ole oikeasti sitten tulossa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe