Suosotelkaa vaivaisenluuleikkaukseen ortopediä/kirurgia!

Seijatt

Hei! Lähinnä pk-seudulta, mutta myös muualta etsin kirurgia (ortopediä) vaivasenluuleikkaukseen. Suositelkaa kirurgeja tai ortopedejä, joilla olette leikkauttaneet vaivaisenluun ja olleet tyytyväisiä tulokseen. Itseä pelottaa koko leikkaus, mutta pakko kohta mennä. Enkä ajatellut tässä kohtaa säästää, vaan voin myös siitä maksaa. Tulokset tuntuu vaan vaihtelevan niin paljon, että täytyy valita tarkkaan leikkaava lääkäri.

7

2529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seijatt

      ... ennenkuin joku ehtii kommentoimaan:).

    • ehdotus vaan

      Itse kävin Iiro Ranteen leikattavana ja olin erittäin tyytyväinen.

      • Seijatt

        Kiitos vinkistä, kokemustakin näyttää olevan ja kuvassa näyttää symppikselle. Pääsitkö nopeasti ja mitä suurinpiirtein kustansi?

        Lisää vinkkejä muistakin otetaan mielellään vastaan.


      • mm
        Seijatt kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, kokemustakin näyttää olevan ja kuvassa näyttää symppikselle. Pääsitkö nopeasti ja mitä suurinpiirtein kustansi?

        Lisää vinkkejä muistakin otetaan mielellään vastaan.

        Pääsin niin pian kun oma työ antoi periksi, itse menin kuukauden päästä leikkauspäätöksen tekemisestä. Eka kustansi noin 1500 ja toinen 2400 noin hintoja, kun en itse niitä maksanut. Valitsin just siks kun ilmoitti kiinnostuksen kohteeksi vaivaisenluun


    • Elina1984Elina

      Kävin Iiro Rannen luona kun luulin että vaivasenluu särkee. Aina kun seisoin niin tuli kauhea pakotus kahteen varpaaseen. Hän sanoi että vaivasenluu on niin pieni ettei se särje ja sanoi että on joku muu vika. Hän tutki ja sanoi että hermo on puristuksissa luitten välissä ja säteilee varpaisiin. Se leikattiin ja heti kun heräsin oli särky poissa. Varpaat oli puoli vuotta turrat muttei haitannut kun ei särkenyt yhtään. Leikkaus maksoi vajaa 2000 mut vakuutus maksoi

    • Lululeena

      Tää ei nyt oo vaivasenluusta, mutta sekin mulla on ja kai sekin pitäisi leikata kun menee kohta toisen varpaan päälle.
      Olin uimassa enkä huomannut että seinä tuli vastaan ja olkapää meni pois paikoiltaan ja sitten meki takas paikoillee. Seuraavana päivänä oli lähtö takaisin Suomeen ja menin heti ekalle ortopedille jolle sain ajan. Ranne sanoi että olkapäästä on mennyt kierukka. Pidin sitä höpsönä kun luulin ett kierukka on polvessa tai sitten siellä minne aurinko ei paista. Kävin kuiteskin magneetissa kun Iiro Ranne määräs ja se sanoi että kierukka on irronnut. Kysyin siltä että onks olkapäässäkin kierukka ja se sano että ei nyt varsinaisesti kierukka, mutta samantyyppinen ja pitää olkapäätä paikallaan.
      Se kiinnitettiin ankkureilla ja alkuun oli h... vetin kipee ja jäykkä. Fysioterapeutin kanssa treenattiin ja sit 2 kk:n kuluttua se yhtäkkiä parani muutamassa päivässä . Tuntuu välillä ett on vielä vähän liian jäykkä, jos vie taakkepäin, mut muuten ihan kun normaali

      • Edward

        Taitaa olla olkapäässä kiertäjäkalvosin, kierukka kuuluu pariin muuhun paikkaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe