Kuinka silpoherne (hernekeittoherne) on paras säilyttää. Jos olen oikein ymmärtänyt: kuivaus ilman ryöppäystä?
Entäs silpoydinherne? Ryöppäys ja pakstus?
herne
kaupunkilainen
3
733
Vastaukset
- PALSTA KYSY
SIELTÄ TIÄLLÄ VAUN VILJEELLÄ TUKIJAISILLA
- tuottajatar
aikoinaan kun kotonani viljeltiin tuota tavallista hernettä, niin se kuivattiin seipäillä ja puitiin sitten ja vielä kuivattiin. Se siis säilyy kuivana. Itse viljelen kasvimaalla tavallista silpoydinhernettä. Sen kerään ja pikaisesti ryöpään ja pakastan. Kannattaa korjata melko nuorena eikä odotella palkojen tuleentumista.
- kaupunkilainen
Kiitos tuottajatar vastauksesta. Näin ajattelinkin asioiden menevän. Varmistinpa kuitenkin. THÄNX
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741