Millaiset mahdollisuudet minulla on kouluttautua liikennelentäjäksi (ilmailuopistossa) tulevaisuudessa? Maksaako koulutus todella 10 000 € ilmailuopistossakin?
Kurssien arvosanat tähän mennessä:
Englanti 9 10 9
Matematiikka 9 9 9 9 9
Fysiikka 10 9 9
Ruotsi 7 8 7
Kemia 9
Äidinkieli 9 9 9
Liikunta 9
Ja muut aineet tuskin vaikuttavat paljoa.
Ikä 16
Pituus 166 cm, paino 65 kg
Fyysinen kunto erinomainen (lihaskuntotestit keskiarvo 9½, venytys ja ponnistus ainoat ei-kympit, Cooper 3000)
Näkö: Lähinäkö käytännössä täydellinen, kaukonäkö heikompi tosin en vielä ole kokenut tarpeelliseksi hankkia laseja.
Yleinen terveys: Erinomainen, noin kerran vuodessa kipeä
Varusmiespalveluksen pyrin suorittamaan lentosotakoulussa, jos siitä mitään apua on.
Millaiset mahdollisuudet liikennelentäjäksi
3
568
Vastaukset 3
- bumpetus
bumpgi
- ..............
hakijoista kelpuutetaan ehkä prosentin verran tai alle. Laita paperit menemään kun aika koittaa. Iloitse jos pääset, sinusta tehdään varakas. Älä kuitenkaan suunnittele elämänuraa lentämisen tiimoille koska yli 99 % hakijoista karsiutuu, kuka minkäkin syyn vuoksi.
Itse olen jo seniori-ikäinen ja lukion käyneenä luulin olevani virheetön. En päässyt edes ilmavoimien pääsykokeisiin. Hakeminen tyssäsi ilmeisesti silmälääkärin lausuntoon. Tuttava pääsi psykofyysisiin testeihin, mutta pomppasi testeissä. Hakemisesta yleensä puhuttaessa tiedän erään poliisikouluun hakeneen ideaalitapauksen. Jostain täysin käsittämättömästä syystä tämä kaveri ei päässyt kouluun, mutta saavutti huomattavaa menestystä toisella ammattialalla.- op5677
kiitos viestistä. Lisää vastauksia toki kaivataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639