Millaiset mahdollisuudet minulla on kouluttautua liikennelentäjäksi (ilmailuopistossa) tulevaisuudessa? Maksaako koulutus todella 10 000 € ilmailuopistossakin?
Kurssien arvosanat tähän mennessä:
Englanti 9 10 9
Matematiikka 9 9 9 9 9
Fysiikka 10 9 9
Ruotsi 7 8 7
Kemia 9
Äidinkieli 9 9 9
Liikunta 9
Ja muut aineet tuskin vaikuttavat paljoa.
Ikä 16
Pituus 166 cm, paino 65 kg
Fyysinen kunto erinomainen (lihaskuntotestit keskiarvo 9½, venytys ja ponnistus ainoat ei-kympit, Cooper 3000)
Näkö: Lähinäkö käytännössä täydellinen, kaukonäkö heikompi tosin en vielä ole kokenut tarpeelliseksi hankkia laseja.
Yleinen terveys: Erinomainen, noin kerran vuodessa kipeä
Varusmiespalveluksen pyrin suorittamaan lentosotakoulussa, jos siitä mitään apua on.
Millaiset mahdollisuudet liikennelentäjäksi
3
536
Vastaukset
- bumpetus
bumpgi
- ..............
hakijoista kelpuutetaan ehkä prosentin verran tai alle. Laita paperit menemään kun aika koittaa. Iloitse jos pääset, sinusta tehdään varakas. Älä kuitenkaan suunnittele elämänuraa lentämisen tiimoille koska yli 99 % hakijoista karsiutuu, kuka minkäkin syyn vuoksi.
Itse olen jo seniori-ikäinen ja lukion käyneenä luulin olevani virheetön. En päässyt edes ilmavoimien pääsykokeisiin. Hakeminen tyssäsi ilmeisesti silmälääkärin lausuntoon. Tuttava pääsi psykofyysisiin testeihin, mutta pomppasi testeissä. Hakemisesta yleensä puhuttaessa tiedän erään poliisikouluun hakeneen ideaalitapauksen. Jostain täysin käsittämättömästä syystä tämä kaveri ei päässyt kouluun, mutta saavutti huomattavaa menestystä toisella ammattialalla.- op5677
kiitos viestistä. Lisää vastauksia toki kaivataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759