Kanin ruoka..

iiizz

Saako kanille antaa koiran kuivaruokaa, vihannes naksuja, sillä tämä meidän pepe pupu on mennyt syömään koiramme vihannespapanoita?taitaa tykätä niistä.

9

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tania78

      Koiran nappulat on tarkoitettu koirille.

      • Pupuska

        Mutta kannattaa pitää koiranruoat erillään. Kani pysyköön omissa eväissään ;)


    • Kyllä kaneille saa antaa koiran keksejäkin, joten miksei kuivamuonaa ? Jos niissä ei ole lihaa saapi kanille antaa niitä.

      • tania78

        Miksi kanille pitäisi antaa koirankeksejä ??? ( ja missä näin lukee ? )
        Paljon mieluisampi herkku on porkkana tai rusina!

        Pidetäämpä lajille ominaiset ruoat lajille ominaisina... :) Näin on paras eläimen kannalta.


      • demiprice
        tania78 kirjoitti:

        Miksi kanille pitäisi antaa koirankeksejä ??? ( ja missä näin lukee ? )
        Paljon mieluisampi herkku on porkkana tai rusina!

        Pidetäämpä lajille ominaiset ruoat lajille ominaisina... :) Näin on paras eläimen kannalta.

        nokun se on ihan sama mitä muonaa kanille antaa,se saan sen kaiken luonnostaki ! Ja sitä paitti ku niissä on samaa ainesta ku kanin ruuassaki..


      • Pupuska
        demiprice kirjoitti:

        nokun se on ihan sama mitä muonaa kanille antaa,se saan sen kaiken luonnostaki ! Ja sitä paitti ku niissä on samaa ainesta ku kanin ruuassaki..

        No eikös nyt puhuta lemmikki kanista, eikä mistään jäniksestä?
        Miksi sitten lemmikeille valmistettaan eri ruoat. Eikä sitten ole sama runtata kaikki sapuskat samaan säkkiin ja jaella siitä?


      • Pupuska kirjoitti:

        No eikös nyt puhuta lemmikki kanista, eikä mistään jäniksestä?
        Miksi sitten lemmikeille valmistettaan eri ruoat. Eikä sitten ole sama runtata kaikki sapuskat samaan säkkiin ja jaella siitä?

        Kysymys oli siitä mitä eläimille saa antaa, tässä tapauksessa kaneille. Eikä ole mikään vahinko se,että kani vähän niitä maistelee. Olisin enemmänkin huolissani muovista sun muista ei- suotavista materiaaleista.

        Tätä tarkoitin.

        Ja esimerkiksi meilläpä kani ei porkkanaan koske, eikä myöskään omenaan. Mitä tässä tapauksessa pitäisi tehdä? Ei makupaloja lainkaan? Ja meillä käytetään koiran keksejä ihan palkintona hyvin tehdystä työstä taikka tottelemisesta.


      • tania78
        demiprice kirjoitti:

        Kysymys oli siitä mitä eläimille saa antaa, tässä tapauksessa kaneille. Eikä ole mikään vahinko se,että kani vähän niitä maistelee. Olisin enemmänkin huolissani muovista sun muista ei- suotavista materiaaleista.

        Tätä tarkoitin.

        Ja esimerkiksi meilläpä kani ei porkkanaan koske, eikä myöskään omenaan. Mitä tässä tapauksessa pitäisi tehdä? Ei makupaloja lainkaan? Ja meillä käytetään koiran keksejä ihan palkintona hyvin tehdystä työstä taikka tottelemisesta.

        Osaako kani sitten kaivata makupaloja ?
        Ei.
        Kanille on hyvä syöttää sille tarkoitettua ruokaa ihan tarkoituksella. Kanin hyvinvointihan on tarkoitus ?
        Näin ihan kysymyksenä: Osaisitko itse odottaa juhla-aterialla toukkia ? Ehkä et niitä kaipaa ?
        Näin kuitenkin toimivat useat ihmiset, joille tuo on juhla-ateria...

        "Se mille ei opeteta ei osaa kaivata."

        Kaikkein tärkeintä on kuitenkin pitää kani eläinperäisistä tuotteista erossa.
        Valitettavasti useat herkkunapitkin sisältävät maitoa tai munaa.

        Olkaahan tarkkoina ! :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe