Hei! Ehtisitkö minulle katsoa?
Olen muuttamassa uuteen asuntoon, tuoko tämä muutos elämääni iloa, odotettu asia se ainakin on.
Näetkö minua työssä, tuoko syksy työtä tullessaan?
Naispuoleisesta sukulaisesta kysyisin myös, käytöksensä niin epäystävällistä ja väheksyvää, mistähän johtuu?
Kiitos jos ehdit näitä katsoa, tai edes osaa näistä!
Cherrykirsikka
2
135
Vastaukset
Asunnon vaihto tekee Sinulle hyvää, saat uutta tekemistä ja ajattelemista etkä pyörittele turhaan mielessäsi vain ikäviä asioita. Työnhakuunkin aktivoidut uudella tavalla uuden asuinympäristön myötä, ja siitä ihan läheltä olisi saumaa löytää ainakin osa-aikaista työtä - katsele tarkkaan lehti-ilmoitukset ja käy korttelikävelyllä katsastamassa mahdollisuuksiasi!
Naispuolisella sukulaisellasi on huono itsetunto jota hän yrittää pönkittää painamalla sinua alaspäin. Eihän se hyvää tulosta tuota, eikä varsinkaan pidä paikkaansa! Hänen olonsa ei siitä parane ja sinulle tulee paha mieli - paha saa aikaan pahaa ja hyvä hyvää... Yritä kääntää kierre hyvän suuntaan kuvittelemalla iso pallo täyteen rakkausenergiaa - vaikka vaaleanpunaista - ja lähettele näitä palloja säännöllisesti hänelle, tulee parempi olo sekä sinulle että hänelle ja katkeruus ja kaunaisuus vähenee..- Muuttokin auttaa
cherrykirsikka kun katsoit :) !
Hienoa, että asunnonvaihto auttaa tilanteeseeni!
Täytyy olla tarkkana työmahdollisuuksien suhteen, olisi mahtavaa jos löytyisi ja vielä läheltä.
Sukulaisen huono itsetunto pitää paikkansa. Olisi tosiaan hyvä jos pääsisin katkeruudesta ja kaunaisuudesta irti ihan itseni takia. Paljon pahaa olen vain niellyt, enkä pitänyt puoliani. Hänelle olen tähänkin asti toivonut hyvää, mutta ehkä jätän hänet vain rauhaan. Yksinhän minä yhteyksiäkin olen pitänyt. Kiitos Sinulle kun autoit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416