Mitkä ovat suosikkobrändisi?

bränditön

Näin kysyy (kirjoitusvirheen kera) S24 tutkimuksessaan. En ymmärrä, mitä brändejä siinä tarkoitetaan. Tiedän, mitä mainonnassa merkitsee, mutta jos vastaan ensin, että olen poistanut mainokset koneeltani, niin miten voi tietää mistään brändeistä? Siihen kuitenkin tyssää tutkimukseen osallistuminen.

26

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepposet

Mielestäni siinä on hinta-/laatusuhde kohdallaan.

• *Kukkahame*

Yritin sitä minäkin täyttää vaan en jaksanut kun niitä sivuja on varmaan kymmeniä, ja jossakin jätin vastaamatta koska en osta netin kautta mitään.
        Lopuksi vain lopetin aivan liian väsyttävän pitkäveteinen, se joka sen läppärin voittaa hän saakoon sen vaivanpalkkaa!

• Anteeksi taas!

Brandy on alkoholilaji joka lausutaan brändi. Suomalaisenhan pitäisi lausua tuo niinkuin kirjoitetaan. Ollaan kuitenkin kansainvälisiä.

Brändihän onkin jo tuttu, eli positiiviseksi koettu tuotemerkki tms.

• Tepposet
        Ruuneperi kirjoitti:

Anteeksi taas!

Brandy on alkoholilaji joka lausutaan brändi. Suomalaisenhan pitäisi lausua tuo niinkuin kirjoitetaan. Ollaan kuitenkin kansainvälisiä.

Brändihän onkin jo tuttu, eli positiiviseksi koettu tuotemerkki tms.

Ei ollut!

Minua ärsyttää brändeistä vouhotus aivan kuin ihmiset olisivat aivottomia, ohjattavia lampaita.

Harkitessaan jonkin tuotteen tai palvelun hankkimista olisi paikallaan tehdä jonkin tason arvoanalyysi ja suorittaa sen perusteella valinta tai tehdä päätös olla ilman ko. tuotetta.

Etsihän välimerkki-, kielioppi- ja kirjoitusvirheet!

• Tepposet kirjoitti:

Ei ollut!

Minua ärsyttää brändeistä vouhotus aivan kuin ihmiset olisivat aivottomia, ohjattavia lampaita.

Harkitessaan jonkin tuotteen tai palvelun hankkimista olisi paikallaan tehdä jonkin tason arvoanalyysi ja suorittaa sen perusteella valinta tai tehdä päätös olla ilman ko. tuotetta.

Etsihän välimerkki-, kielioppi- ja kirjoitusvirheet!

Tarkoitus oli vain oikaista

• Ovat laadukkaita

Lada, Volga, Moskowits, Zhiguli, VAZ, Teboil...

• minä tykkään

ihan Monopolistakin ja jouluna juon Asbac Uraltia, Espanjasta tuon Metaxaa. Jos ei ole rahaa brändiin, ostan jallua.Ai niin, Ararat on ihan jees myös.

• Tepposet
        minä tykkään kirjoitti:

ihan Monopolistakin ja jouluna juon Asbac Uraltia, Espanjasta tuon Metaxaa. Jos ei ole rahaa brändiin, ostan jallua.Ai niin, Ararat on ihan jees myös.

Aloitit konjakin kehumisella. Tarkoitat varmaan vieläpä mustaa Monopolia? Hyvää onkin!

Asbach on minun makuuni "arkista" ja mielestäni kallistakin.

Samoin Metaxa on Espanjassa tuontibrändinä kallista, ja taas makuasia, minun suussani esanssisen makeaa.
        Mielestäni Ararat on parempaa. "Aidomman" makuista.

Cola-jallu tuo mieleeni väärennetyn teinikortin ajan.

• Katleija
        Tepposet kirjoitti:

Aloitit konjakin kehumisella. Tarkoitat varmaan vieläpä mustaa Monopolia? Hyvää onkin!

Asbach on minun makuuni "arkista" ja mielestäni kallistakin.

Samoin Metaxa on Espanjassa tuontibrändinä kallista, ja taas makuasia, minun suussani esanssisen makeaa.
        Mielestäni Ararat on parempaa. "Aidomman" makuista.

Cola-jallu tuo mieleeni väärennetyn teinikortin ajan.

Taitaa minulla olla suosikkibrändinä Valio, heitin tuotteita tulee joka päivä nautittua, kun kahvikaan ei mustana maistu..niin ja Paulig tietysti vielä.

• Tepposet
        Katleija kirjoitti:

Taitaa minulla olla suosikkibrändinä Valio, heitin tuotteita tulee joka päivä nautittua, kun kahvikaan ei mustana maistu..niin ja Paulig tietysti vielä.

Svedujen rasvaton Arla sopii hintansa puolesta paremmin.

Kahvina Lidlen tummapahtoinen halpis tai E:n tai S:n joku vastaava.

Noita brändejä harvemmin mutta silloin kerralla pitempään.

• Nöppönen*
        Tepposet kirjoitti:

Svedujen rasvaton Arla sopii hintansa puolesta paremmin.

Kahvina Lidlen tummapahtoinen halpis tai E:n tai S:n joku vastaava.

Noita brändejä harvemmin mutta silloin kerralla pitempään.

Minä tykkään ihan kauheesti Kantolan kaurakekseistä.

• bränditön
        Nöppönen* kirjoitti:

Minä tykkään ihan kauheesti Kantolan kaurakekseistä.

Olenko epäkansalainen, kun minulla ei ole mitään suosikkibrändiä? Ostan muulla perusteella kuin tuotemerkkiä katsomalla. Brandyssä voisi olla suosikki tai ei merkilläkään niin väliä, jos vain rahat joskus riittäisivät sen hintaluokan nautintoihin.

• Ts**
        bränditön kirjoitti:

Olenko epäkansalainen, kun minulla ei ole mitään suosikkibrändiä? Ostan muulla perusteella kuin tuotemerkkiä katsomalla. Brandyssä voisi olla suosikki tai ei merkilläkään niin väliä, jos vain rahat joskus riittäisivät sen hintaluokan nautintoihin.

ostan minkä tarvitsen, en seuraa jonkun tuotemerkin pelkkää suosimista, kokeilen kaikenlaista mikä kiinnostaa. Kauppani sijainnista kodin vastapäätä ostan Pirkkatuotteita arkisin, sitten saatan vaihdella ostospaikkoja ja satsata afrikka tai chileläiseen punaviiniin, Gin tonick ja joskus Napoleon Brandy vierasvarana näin kesällä. Siinäpä ne ovatkin.

• Älkää sotkeko sanoja brändi ja brandy!

Brändi on jostakin tuotemerkistä syntynyt positiivinen kuva.

Brandy taas ei ole tuotemerkki vaan alkoholilaji, jota Ranskassa sanotaan konjakiksi.

Musta Napoleon voisi olla molempia

• Tepposet

Trendi!

Markkinoijien vahva usko ihmisten aivottomuuteen.

Ovat kaiken lisäksi oikeassakin!
        Sääli!

• totta kai

tiesin eron , mutta hauska oli sanoilla leikitellä. Oikeesti en tykkää Metaxasta yhtään, vain Aschbach Uralt menettelee kahvin kanssa.

• bränditön

Eikö Ruuneperillä ole enää tippaakaan huumorintajua! Me tyhmät tietenkin vain sotkemme sanoja ja sehän sinua tosikkoa ärsyttää. Joskus takavuosina ymmärsit leikkiä ja sanaleikkiä.

• 64876
        bränditön kirjoitti:

Eikö Ruuneperillä ole enää tippaakaan huumorintajua! Me tyhmät tietenkin vain sotkemme sanoja ja sehän sinua tosikkoa ärsyttää. Joskus takavuosina ymmärsit leikkiä ja sanaleikkiä.

on kaunis tapa varmuudeksi valistaa, koska myöskin tietämättömyyttä esiintyy palstalla! Kyllä sieltä huumori on löytynyt, mutta tämäkin laajuisen saitin tuntemattomien törttöilijöiden seurassa, tekee tehtävänsä.

• tunnetut
        64876 kirjoitti:

on kaunis tapa varmuudeksi valistaa, koska myöskin tietämättömyyttä esiintyy palstalla! Kyllä sieltä huumori on löytynyt, mutta tämäkin laajuisen saitin tuntemattomien törttöilijöiden seurassa, tekee tehtävänsä.

törttöilijät , koko päivän täällä asustavat, kauniisti valistavat vaikka eivät mitään mistään tietäisi. Kita ammollaan joka ketjussa, nikillään ja ilman.

• ??????
        tunnetut kirjoitti:

törttöilijät , koko päivän täällä asustavat, kauniisti valistavat vaikka eivät mitään mistään tietäisi. Kita ammollaan joka ketjussa, nikillään ja ilman.

kaiken.

• tosi tunnetut
        tunnetut kirjoitti:

Nämä törttöilijät ovat aivan yhtä lailla täällä kuin törttöilijöiden seuraajat, kuinkas muuten voisit sinäkään kirjoittaa noin alkeellisesti jos et istusi penkilläsi.
        Ei täällä ole niin arvokasta irvailla kun itsekin olet asiasta noin perillä,,,

Mieti miten sinä muuten tietäisit jollet päivystä aamusta yömyöhään!

• 12+12
        tosi tunnetut kirjoitti:

Nämä törttöilijät ovat aivan yhtä lailla täällä kuin törttöilijöiden seuraajat, kuinkas muuten voisit sinäkään kirjoittaa noin alkeellisesti jos et istusi penkilläsi.
        Ei täällä ole niin arvokasta irvailla kun itsekin olet asiasta noin perillä,,,

Mieti miten sinä muuten tietäisit jollet päivystä aamusta yömyöhään!

luku-ja päättelykyvyn nopeudesta se on kiinni! Kuka nyt viitsisi tuon vanhan vitsin mukaan "päivystää"?

Antoisampaakin seurustelua on , mutta epäkohtia on eteen tullessa oikein korjata DDDDDDDDDD

• näin on
        12+12 kirjoitti:

luku-ja päättelykyvyn nopeudesta se on kiinni! Kuka nyt viitsisi tuon vanhan vitsin mukaan "päivystää"?

Antoisampaakin seurustelua on , mutta epäkohtia on eteen tullessa oikein korjata DDDDDDDDDD

Ei tarvitse kuin kerran viikossa vilkaista, kun näkee missä mennään. Toisten aliarviointi kalahtaa omaan nilkkaan , johtopäätöksiä tehdään paljon myös hiljaisin ja fiksuin keinoin. Ei tämä palsta ole kuin muutamalle henki ja elämä.

• 2222nimimerkki
        12+12 kirjoitti:

Mutta siinä en erehdy että kasvosi on jatkuvasi peitossa, huutelet asiattomuuksia olet häirikkö

• ahaa,
        2222nimimerkki kirjoitti:

Mutta siinä en erehdy että kasvosi on jatkuvasi peitossa, huutelet asiattomuuksia olet häirikkö

alat jo tiedostaa omaa tilaasi, hyvähyvä!!!!

• Tepposet

Olisi ansainnut kaverikseen trendin.

Molemmat ärsyttävät minua koska koen ne ihmisten omaa ajattelukykyä vähätteleviksi.

Ei olisi näköjään pitänyt lähteä "leikkimään" juomilla mutta houkutus oli ylivoimainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2587
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1592
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      29
      1215
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26