Dna mokkula CS-15 ongelma!

-P-

moi, itelläni on tälläinen ongelma, etää mokkula ei toimi koneen omissa usb porteissa enää vaan ainoastaan usb jakajassa. koneessa ilmoittaa että laite on pysäytetty ja se on vikatilassa, eikä windows tunnista sitä... eli kertokaa jos tiedättä kuinka tuon vikatilan saa pois ! järjestelmä on win 7 home premium 64 bit. iso kiitos!.

5

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikasi saattaa olla ihan muuallakin mutta ...

      joidenkin nettitikkujen virrankulutus (varsinkin huonossa kentässä) on liikaa usb-porteille. Ennen käytettiin haaroitusjohtoja joilla otettiin virta kahdesta portista yhtaikaa. Siptune joskus pohdiskeli tällaisten ottamista myyntiin, en tiedä toteutuiko tämä aie

      onhan sulla MDMA josta voit katsoa kentän voimakkuutta ja valita mokkulalle parhaan paikan

      • -P-

        kiinni tämä ongelma. latasin tuon MDMA:n mutta ei suostu avaamaan porttia com 3 mitä sitten tarkoittaakaan. Tarkennan vielä ongelmaa : eli mokkula on aiemmin toiminut myös koneen omissa porteissa ongelmitta ja kaikki usb laitteeni eli kovalevy, mp3 ja kamerat ovat olleet kiinni yhtäaikaa. ja olen kokeillut useita eri laitteita, jotka kaikki muut toimivat. olen myös poistanut usb portit käytöstä ja buutannut koneen tuloksetta, ja päivitin myös mokkulan ja latasin korjausversionkin mutta eipä sekään auttanut.. voiko olla mahdollista että bios asetuksista usb portit ovat menneet vain pois päältä? ja mistä näen sen? laitehallinnasta olen myös portteja katsellut ja päivitellyt ajureita, mutta aina tulee että ajurit ovat ajantasalla. keltainen huutomerkki tulee siis mokkulan kohdalle kun laitan sen koneeseen kiinni. sehän tässä hullulta tuntuukin, että käsittääkseni jakaja antaa vielä vähemmän virtaa kuin koneen usb:t ja silti siinä toimii.. pikkuhiljaa alkaa ideat loppumaan...


      • -P- kirjoitti:

        kiinni tämä ongelma. latasin tuon MDMA:n mutta ei suostu avaamaan porttia com 3 mitä sitten tarkoittaakaan. Tarkennan vielä ongelmaa : eli mokkula on aiemmin toiminut myös koneen omissa porteissa ongelmitta ja kaikki usb laitteeni eli kovalevy, mp3 ja kamerat ovat olleet kiinni yhtäaikaa. ja olen kokeillut useita eri laitteita, jotka kaikki muut toimivat. olen myös poistanut usb portit käytöstä ja buutannut koneen tuloksetta, ja päivitin myös mokkulan ja latasin korjausversionkin mutta eipä sekään auttanut.. voiko olla mahdollista että bios asetuksista usb portit ovat menneet vain pois päältä? ja mistä näen sen? laitehallinnasta olen myös portteja katsellut ja päivitellyt ajureita, mutta aina tulee että ajurit ovat ajantasalla. keltainen huutomerkki tulee siis mokkulan kohdalle kun laitan sen koneeseen kiinni. sehän tässä hullulta tuntuukin, että käsittääkseni jakaja antaa vielä vähemmän virtaa kuin koneen usb:t ja silti siinä toimii.. pikkuhiljaa alkaa ideat loppumaan...

        > käsittääkseni jakaja antaa vielä vähemmän virtaa kuin koneen usb:t

        minun ja nettikeskustelijoiden tieto asiasta on päinvastainen eli hubit ja aktiivikaapelit antavat virtaa yli usb-spesifikaation mukaisen 500 mA:n. Juuri heti sitten luin (olikohan Siptunen foorumilla) jonkun kaverin mittaustuloksia ja hieman yli 500 mA:n hänelläkin kulutti.

        kulutus riippuu kentänvoimakkuudesta sikäli että nettitikun pitää lähettää dataa tukiasemalle ja huonossa paikassa tehoa on lisättävä (kuten kännyköissäkin)


      • -P-
        as77 kirjoitti:

        > käsittääkseni jakaja antaa vielä vähemmän virtaa kuin koneen usb:t

        minun ja nettikeskustelijoiden tieto asiasta on päinvastainen eli hubit ja aktiivikaapelit antavat virtaa yli usb-spesifikaation mukaisen 500 mA:n. Juuri heti sitten luin (olikohan Siptunen foorumilla) jonkun kaverin mittaustuloksia ja hieman yli 500 mA:n hänelläkin kulutti.

        kulutus riippuu kentänvoimakkuudesta sikäli että nettitikun pitää lähettää dataa tukiasemalle ja huonossa paikassa tehoa on lisättävä (kuten kännyköissäkin)

        sehän selittää sen että tikku sitten toimiikin vain jakajan kautta.. ongelma on edelleen päällä, eli kaikki lisätiedot ovat paikallaan!


    • ei nokiaa enää

      Vitun Nokia, ei toimi dna kytky liittymällä ja tp-link 3420 3grouter
      ei yhdistä, ei mitään valoja, toimi 4kk hyvin.
      välillä tulee punainen/sininen valo ja jää siihen.
      ei sim-tarkistusta.
      3grouteri kävi vielä tarkistettavana tplinkin huollossa-kuulema toimii saunalahden kanssa, mutta huollossa ei kuulemma ollut cs-15 tikkua - tosi hyvää huoltoo.
      se nokian laadusta, ei ikuna enää nokiaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe