Nordic Ariel http://akvaariokorjaamo.fi/ kauppaa. Ennakkomaksu kyllä verkkopankkien kautta kelpaa, mutta EI pysty toimittamaan tavaraa, katteettomia lupauksia tyylliin loppuviikosta saan tavaran tukusta lähetän heti, tavaran toimittajani oli matkoilla ja ei siksi ole pystynyt lähettämään tavaraa minulle saat sen ylihuomenna jne jne. Ko. puljulla EI ole käytännössä omaa myyntivarastoa juuri yhtään ja suurin osa tuotteista mitä nettikaupassa on ovat sellaisia mitä ko. tyyppi EI koskaan pysty tosiasiassa toimittamaan.
Lopulta ei vastaa enää yht. otto pyyntöihin, eikä suostu palauttamaan kauppasummaa.
Asia on kuluttajasuoja-asiamiehen hoidossa.
Varoitus
Nordic Ariel
1
659
Vastaukset
- 3xakva
Kiitos varoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459