Nordic Ariel http://akvaariokorjaamo.fi/ kauppaa. Ennakkomaksu kyllä verkkopankkien kautta kelpaa, mutta EI pysty toimittamaan tavaraa, katteettomia lupauksia tyylliin loppuviikosta saan tavaran tukusta lähetän heti, tavaran toimittajani oli matkoilla ja ei siksi ole pystynyt lähettämään tavaraa minulle saat sen ylihuomenna jne jne. Ko. puljulla EI ole käytännössä omaa myyntivarastoa juuri yhtään ja suurin osa tuotteista mitä nettikaupassa on ovat sellaisia mitä ko. tyyppi EI koskaan pysty tosiasiassa toimittamaan.
Lopulta ei vastaa enää yht. otto pyyntöihin, eikä suostu palauttamaan kauppasummaa.
Asia on kuluttajasuoja-asiamiehen hoidossa.
Varoitus
Nordic Ariel
1
660
Vastaukset 1
- 3xakva
Kiitos varoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 136962
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27926Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s42813- 39725
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48684- 56586
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67578Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57575- 36568
- 76567