Napa!

Nittaminax

Niin että millaisen navan omistat. Onko se ulospäin oleva nökerö vai sisäänpäin oleva potero.
Lävistetty vaiko täynnä nöyhtää. :))
Itselläni on potero johon voisi peukaloinen tehdä pikkuriikkisen pesän. :))

Onkohan tästä tehty täällä koskaan aloitusta. Tuli vaan mieleen kun toisessa aloituksessa mainittiin, että onkohan mitään mistä ei olisi jo aikaisemmin ollut juttua. :))

Niin ja huomenta kaikille tasapuolisesti.

31

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janina H.

vetää yöpaita korviin ja tarkistaa oma napani.
      Joo-o, arpeni on sisäänpäin kääntynyt eli sievä pieni potero. :)

Huomenta vaan sinnekin! :)

• taitaa täälä olla sun nikin matkija tuol toisaalla. Huomenta vaan ja viileämpiä ilmoja meille poteronavoille. :))

• luulin että otit aloitukseni vakavan leikillään, mutta taisin erehtyä.

• Putkivalo

kannattaa aina tuijottaa! Mulla on plus-napa :))) vai oliko vaan toiveunta... Vielä nelikymppisenä se oli sellainen tiukka, jossa pohja ei näkynyt, mutta kyllä se vaan pikkuhiljaa alkaa levitä, hohhoijaa..

• mielenkiintoista, en ole koskaan sellaisesta kuulutkaan ihmisellä, mutta kaikkihan on nykyjään mahdollista. :)

• tämän aloituksen ihan vakavissasi??

• piikki vaan Nitalle, hän kyseli multa kerran samaa, tehtyäni yhen hömppäaloituksen.

:D

• minttupuu kirjoitti:

piikki vaan Nitalle, hän kyseli multa kerran samaa, tehtyäni yhen hömppäaloituksen.

:D

kysymys ollu vitsi. Olisin vaan kertonut miksi olet ulkona tai sisällä galleriasta vaikka et ole kirjautuneena, vai mikä se sun kyssäri sit olikin. No tuskinpa toiste rupean mitään kertomaan vaikka jostain tietäisinkin.
        Piikittele sinä vaan rauhassa.

• Nittaminax kirjoitti:

kysymys ollu vitsi. Olisin vaan kertonut miksi olet ulkona tai sisällä galleriasta vaikka et ole kirjautuneena, vai mikä se sun kyssäri sit olikin. No tuskinpa toiste rupean mitään kertomaan vaikka jostain tietäisinkin.
        Piikittele sinä vaan rauhassa.

hyvä ihminen jos tiedät!!

Olin kirjautuneena, mut galleriassa olin offline.
        Se alotus nyt kuiteski oli lähinnä vitsi.

• minttupuu kirjoitti:

hyvä ihminen jos tiedät!!

Olin kirjautuneena, mut galleriassa olin offline.
        Se alotus nyt kuiteski oli lähinnä vitsi.

turhia leukojaan aukomaan jos aloituksesi oli vitsi mitä epäilinkin. Kerrotaan sitten jos joskus joku sitä tietoa oikeesti kaipaa. :)

• naval-pole

samantapainen napainen. Odotusaikana oli päinvastoin.
      Oletkos muuten kuullut miksi afrikkalaiset juoksijat ovat auttamattomasti parempia kuin valkoihoiset? Vinkki:
      liittyy napaan?
      Tai miksi pohjoisnapa on napa? Sitä minäkään en tiedä :)

• edell..jatkaa

juohtui mieleen. Jossain perhelehdessä oli uskomattomimpia kommentteja joita just synnyttäneet naiset lausuvat nähdessään vauvan. Muuan oli sanonut: tuo ei voi olla mun!
        Johon kätilö: kyllä vain, hän on vielä kiinni napanuoralla teissä. No ne ilokaasuhörhöissään höpäjää älyttämiä juttuja.
        Olikos muuten Jeesuksella napa? Kai hänellä oli...

• navat voivat muuttua elinaikana.
        Jaa, no en arvaa arvoitustasi noista juoksioista. Eiks etelänapaa ole ollenkaan? :))

• edell..jatkaa kirjoitti:

juohtui mieleen. Jossain perhelehdessä oli uskomattomimpia kommentteja joita just synnyttäneet naiset lausuvat nähdessään vauvan. Muuan oli sanonut: tuo ei voi olla mun!
        Johon kätilö: kyllä vain, hän on vielä kiinni napanuoralla teissä. No ne ilokaasuhörhöissään höpäjää älyttämiä juttuja.
        Olikos muuten Jeesuksella napa? Kai hänellä oli...

ja eevalla ei tiettävästi ainakaan voinut olla napaa, jeesuksella oli varmaan ainakin koska oli syntynyt ihmisestä. Öhh..siis silleen. :))

• naval..
        Nittaminax kirjoitti:

navat voivat muuttua elinaikana.
        Jaa, no en arvaa arvoitustasi noista juoksioista. Eiks etelänapaa ole ollenkaan? :))

Luin jostain että afrikkalaisilla/ tummalla rodulla napa on muutaman sentin ylempänä kuin meillä muilla. Kai ratkaisevampaa on että heillä on siten jotenkin korkeampi lantio ja pitemmät jalat. Suhteet noissa kuitenkin toisenlaiset kuin meillä, vaikka lie sielläkin näitä 'persjalkaisia' :)
        Sitä vaan että napa-sana otettu tuohon maapallon napoihin. Kait se sitten muistuttaa napaa. Enkussa kun se on pole eli jonkunlainen paalu tms.

• naval.. kirjoitti:

Luin jostain että afrikkalaisilla/ tummalla rodulla napa on muutaman sentin ylempänä kuin meillä muilla. Kai ratkaisevampaa on että heillä on siten jotenkin korkeampi lantio ja pitemmät jalat. Suhteet noissa kuitenkin toisenlaiset kuin meillä, vaikka lie sielläkin näitä 'persjalkaisia' :)
        Sitä vaan että napa-sana otettu tuohon maapallon napoihin. Kait se sitten muistuttaa napaa. Enkussa kun se on pole eli jonkunlainen paalu tms.

juttu afrikkalaisista. Kaikkea sitä oppii. No jos mä ajattelisin noita mannerten välisiä napoja, niin eiks se niinku tarkoittais lähinnä mangneettisuutta, sillä eihän noi "navat" ole mitenkään kait kääntyneet sisään- tai ulospäin.

• naval..
        Nittaminax kirjoitti:

juttu afrikkalaisista. Kaikkea sitä oppii. No jos mä ajattelisin noita mannerten välisiä napoja, niin eiks se niinku tarkoittais lähinnä mangneettisuutta, sillä eihän noi "navat" ole mitenkään kait kääntyneet sisään- tai ulospäin.

siitä napojen vetovoimasta tuli mieleen iskelmälaulu jostain 60-luvulta. Nimeä en muista, kuka muistaisi ken lauloi:

"..sinun napasi sen ompi sinun, mutta naparetket kaikki ovat minun.."

• naval.. kirjoitti:

siitä napojen vetovoimasta tuli mieleen iskelmälaulu jostain 60-luvulta. Nimeä en muista, kuka muistaisi ken lauloi:

"..sinun napasi sen ompi sinun, mutta naparetket kaikki ovat minun.."

ettiä tubesta, mutta ei ainakaan noilla sanoilla löytynyt. Olisi ehkä ollut mukava kuulla. :)

• naval...
        Nittaminax kirjoitti:

ettiä tubesta, mutta ei ainakaan noilla sanoilla löytynyt. Olisi ehkä ollut mukava kuulla. :)

on näköjään kansanlaulu Oi sä neitosista kaunehin. Googlesta löysin sanat, ihan hauskat koko laulussa. En muista kuka muinoin lauloi, nuo sanat vain jäivät niin mieleen. Piti ihan etsiä, jäi niin vaivaamaan asia. Ei ollut tuubissa.

• .-,mk,.lö
        naval... kirjoitti:

on näköjään kansanlaulu Oi sä neitosista kaunehin. Googlesta löysin sanat, ihan hauskat koko laulussa. En muista kuka muinoin lauloi, nuo sanat vain jäivät niin mieleen. Piti ihan etsiä, jäi niin vaivaamaan asia. Ei ollut tuubissa.

Oi sä neitosista kaunehin.

• naval...
        .-,mk,.lö kirjoitti:

Oi sä neitosista kaunehin.

tiedosta. Heitä ja Finn Trioa etsiskelinkin, mutta tuota kappaletta ei ollut.
        Jonkinverran muisti vielä pelaa ajoittain :)

• oleva poterohan se, kun minäkin lihoin aikoinaan odotusaikana myötätunnosta ja olen pyöreyteni pitänyt, niin ei ole potero ainakaan pienentynyt :)

• ovat ihania ja mukavaa että myötätunnosta sait sinäkin sellaisen, mutta voi, tai on, niitä ihan laihoillakin. Olen nähny..:))))

• Nittaminax kirjoitti:

ovat ihania ja mukavaa että myötätunnosta sait sinäkin sellaisen, mutta voi, tai on, niitä ihan laihoillakin. Olen nähny..:))))

jo valmiiksi, mutta myönnän minäkin sellaisia nähneeni ja juonut jopa shamppanjaa moisesta "roopista" :))

• kerbiili62 kirjoitti:

jo valmiiksi, mutta myönnän minäkin sellaisia nähneeni ja juonut jopa shamppanjaa moisesta "roopista" :))

tämä oli hulvaton juttu, mutta hyvä sellanen. *hymyilee kuvitelmilleen* :)))
        Toivottavasti se tuotti tulosta silleen mukavasti ja juot vastakin. :))

• Nittaminax kirjoitti:

tämä oli hulvaton juttu, mutta hyvä sellanen. *hymyilee kuvitelmilleen* :)))
        Toivottavasti se tuotti tulosta silleen mukavasti ja juot vastakin. :))

"pippaloita" on mukava juhlistaa samppakaljalla, joten ei se ihan ainut kertainen tapaus ole ollut :))
        Toki mansikat ja kermavaahtokin on oiva vaihtoehto pieneen iloitteluun :)))

• kerbiili62 kirjoitti:

"pippaloita" on mukava juhlistaa samppakaljalla, joten ei se ihan ainut kertainen tapaus ole ollut :))
        Toki mansikat ja kermavaahtokin on oiva vaihtoehto pieneen iloitteluun :)))

mutta onhan se sama napa ollut kyseessä kuitenkin. :))

• Nittaminax kirjoitti:

mutta onhan se sama napa ollut kyseessä kuitenkin. :))

parasta, etten julistaudu "napamatkailijaksi" täällä palstalla, mutta näin "sinkkuna" tykkään erityisesti matkailusta :)))

• En nyt jaksa kannustuksesta huolimatta kiinnostua oman navan tuijottamisesta. Jos halukkaita tutkijoita ilmaantuu, neuvotellaan tutkimuksen ehdoista.

• tiedä kuka napansa kanssa suhun törmää ja rupeatte niitä hieromaan. Ja mitkä mahtaa olla ehdot jos nyt joku innostuu ehtoihisi joita siis ei vielä ole tiedossa.

• Nittaminax kirjoitti:

tiedä kuka napansa kanssa suhun törmää ja rupeatte niitä hieromaan. Ja mitkä mahtaa olla ehdot jos nyt joku innostuu ehtoihisi joita siis ei vielä ole tiedossa.

Jaa, ehdot ovat kovat, tosikovat tai mahdottoman kovat riippuen siitä kuka haluaa ne täyttää.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      6657
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4172
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3410
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      17
      3257
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2397
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2395
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162
      1946
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      25