Montako tuntia keittoaikaa on n. litran retkikeitin kaasupullossa, - plese saanko asiallisen vastauksen pian..pullon kyljessä ei ole ensimmäistäkään suomenkielistä tekstiä.
Vastaukset 10
- riippuu..
siitä miten auki sä sen hanan kierräy.Pelkuri keittää ruokansa ylikypsäksi.Paista pihvi puoliraakana (medium)niin kaasu riittää.Tossa lainaus Wikipediasta.Siitä vaan laskemaan.
Propaania käytetään muun muassa kotitalouksissa nestekaasuna. Kilogramma propaania sisältää energiaa 12,8 kWh (46 MJ).- ***
Meillä on riittänyt kaasupullo hyvin esim. neljän päivän reissun. Nou hätä! ja nuotiolla pystyy kokkaamaan tosi helposti myös! :)
*** kirjoitti:
Meillä on riittänyt kaasupullo hyvin esim. neljän päivän reissun. Nou hätä! ja nuotiolla pystyy kokkaamaan tosi helposti myös! :)
Niin ja muista laittaa kattilan päälle kansi, jolloin kiehumisaika lyhenee huomattavasti!
On aika itsestään selvyys meille naisille, mutta esim mieheni ei tuota tajua koskaan tehdä.. heh heh.. - ei ymmärrä, pahempi?
*** kirjoitti:
Niin ja muista laittaa kattilan päälle kansi, jolloin kiehumisaika lyhenee huomattavasti!
On aika itsestään selvyys meille naisille, mutta esim mieheni ei tuota tajua koskaan tehdä.. heh heh..Meillä päinvastoin ja sähköä kuluu, aikaa myös. Eikä se akka muutenkaan kuin makaa vaan ja suunnittelee laihduttamista. :)
- liimakokki
Ilman lämpötila vaikuttaa kulutukseen. Pakkasella vaikkapa veden kiehuttaminen kestää pitempään kuin lämpimällä
- nyt sille
montako tuntia! Ei kysytty mitään pihvireseptejä tai keitto-ohjeita. Siis montako tuntia?
- tuipal
riittää kolmelle hengelle sulanmaan aikana oikein hyvin viikon reissun. Vastaus ei ole tarkkka eikä siinä mainita tunteja, mutta se perustuu kokemukseen. Tunteja on hankala laskea, jos ei tiedä muuttujia. Se on aivan sama kuin jos pitäisi laskea kuinka nopeasti kävelee Saariselältä Tahvon tuvalle. Se kun riippuu kävelijästä. Mutta kyllä senkin reissun viikossa tekee, jos kävelemään pystyy.
- ei venkoilija
tuipal kirjoitti:
riittää kolmelle hengelle sulanmaan aikana oikein hyvin viikon reissun. Vastaus ei ole tarkkka eikä siinä mainita tunteja, mutta se perustuu kokemukseen. Tunteja on hankala laskea, jos ei tiedä muuttujia. Se on aivan sama kuin jos pitäisi laskea kuinka nopeasti kävelee Saariselältä Tahvon tuvalle. Se kun riippuu kävelijästä. Mutta kyllä senkin reissun viikossa tekee, jos kävelemään pystyy.
avuttomia, se kestää just kolme tuntia.
- gasua riittää
ei venkoilija kirjoitti:
avuttomia, se kestää just kolme tuntia.
vastauksesta jossa vastattiin itse kysymykseen.
- lone ranger
gasua riittää kirjoitti:
vastauksesta jossa vastattiin itse kysymykseen.
siinä sekä kysyjä, että ainoa "oikea" vastaaja yhtä lailla jalat tukevasti ilmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451