VUOKR-ASUNTO SKINNARILAN ALUEELTA TAI LÄHELTÄ?!

apuavailla_91

18-vuotias naisopiskelija etsii asuntoa Skinnarilan alueelta tai siitä läheltä. Olen menossa opiskelemaan teknilliseen yliopistoon ja asunto pitäis saada pian, kun ei sellaista vielä ole. Olen etsiskellyt asuntoa vaikka mistä ja laittanut hakemuksia vaikka minne, mutta silti sitä ollaan vieläkin ilman asuntoa!!! Joten olen todellakin apua vailla! LOASiksen asunnonkin jouduin tyrmäämään... Jos jollakulla tietoa sopivasta asunnosta, niin olisin todella kiitollinen, jos voisit ilmoitella ja vastailla tähän! Etsin siis sopivan kokoista yksiötä tai kaksiota yksin asuttavakasi ja vuoran tulisi olla kohtuullinen. Kiitokset sille, joka voi auttaa!

11

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En suosittele.

      Niin haluatko todella skinnarilaan, tänne hörhöjen, häiriköiden seuraan ? Eihän täällä ole juuri muita kun juoppoja, mustalaisia, työtä vieroksuvia sosiaalitapauksia, työtä vieroksuvia maahanmuuttajia, laitos/ vankila taustan omaavia. Harkitse vielä nuori nainen mitä todella haluat.

      • skinnarila_

        Höpö höpö.. 10 vuotta tuli asuttua punkkerimäellä enkä muistaakseni ikinä mihinkään vakavampaan törmännyt. Taitaa ne pahimmat häiriköt asua Sammonlahden alueella, yliopiston lähellä kyllä on varsin rauhallista, varsinkin punkkerimäen yliopiston puolella, siellä kun ei juuri muita kuin opiskelijoita asu.


      • fwea+0u+094u+094hug

        paskapuhetta, sammonlahti ei oo yhtää kummempi paikka ku mikää muukaan, ja keskustassa on aina rauhattomimpaa ,sä oot kyllä yks säälittävä suvaitsematon paska


    • ~Pilvi86~

      Et ikinä tule löytämään yksiötä Skinnarilasta. Soita äkkiä VVO:lle ja ota joku vapaa kaksio. Mieluummin kannattaisi muuttaa vaikka Huhtiniemeen, siellä on paljon rauhallisempaa, eikä tarvitsisi pelätä puukottajia, raiskaajia ja narkkareita. Sammonlahti/Skinnarila on tätä nykyä todella levotonta seutua. Vielä 5-10 vuotta sitten yliopistoporukkaa oli täällä enemmän, mutta monet on muuttaneet pois juurikin sosiaalihuollon asiakkaiden määrän lisääntyessä alueella.

      Itse valmistuin LUT:sta huhtikuussa ja päätin, etten enää Sammonlahteen/Skinnarilaan jalallani astu. On todella karu paikka.

    • Ehkäpä?

      Asuntopalvelulla näyttää olevan kaksioita vapaana lännessä. Itse en tiedä sijainneista mitään, kun en ole siellä päin asunut, enkä myöskään vuokratasosta. Mutta kannattaa kysellä sieltä jos ei ole vielä löytynyt, kaikkia vapaita olevia asuntoja ei varmaan ole edes listassa. Niin ja vinkiksi, että jos bongaa sieltä sopivan asunnon, niin sitten kannattaa alkaa sitkeästi kyselemään asuntoa eli yleensä ei riitä, että on vain hakemus vaan pitää soitella, soitella ja vielä soitella:) Niin ja sitten joku mollaa kohta asuntopalvelun asuntoja, itse olen pärjännyt niissä ihan hyvin ilman ongelmia, enkä ole mikään pummi yms....

    • lappeen rantalainen

      Täytyy nyt selvittää selkeä ero Skinnarilan ja yliopiston kaampuksen välillä. Skinnarila/Sammonlahti on todella hämärää seutua. Turvallisille vesille päästään Skinnarilan vapaavaltion alueella, joka alkaa Punkkerimäen juurelta, Linnunradan ja Skinnarilankadun risteyksessä.

      Tällä alueella asuu vaan teekkareita tai yliopiston henkilökuntaa. Joskus juhlien aikaan meno voi olla meluisaa ja vilkasta, mutta kuitenkin turvallista. Asuin tällä alueella melkein kymmenen vuotta. Koskaan en joutunut uhatuksi, mitään omaisuutta ei varastettu. Yhteisöllisyys oli huipussaan. LTY:n opiskelijat eivät ole arvaamattomia rikollisia, narkkareita, akkojen hakkaajia, sosiaalipummeja.

      Näitä viimeksimainittuja voi kohdata esim. Sammonkeskuksen alueella. Mikään ei ole vastenmielisempää, kuin farkkuasuinen, likainen, ruma, haiseva "ns. iloinen etelä-karjalainen", punikin siittämä loiseläjä. Paljon korkeampaa arvosanaa ei voi antaa peri lappeen rantalaisestakaan työläisestä. Kun kertoo hänelle, että olen tullut tänne Lappeenrantaan opiskelemaan LTY:hyn, syntyy tämän kasvoille vino, typerän kadehtiva ilme, joka paljastaa alkuasukkaan ajatuksen: "Mikä sieki luulet olevas, olet sie parempi kuin myö, miks sie tänne oot tullu, luulet sie olevas viisas?".

    • 45678907654

      Asunto kannattaa todellakin ottaa keskustasta tai aivan yliopiston vierestä. Punkkerikadulla on jo enemmän maahanmuuttajia kuin opiskelijoita.

    • esimerkkierkki

      siellä on vajaa 20 kämppää vuokrattavana.esim 7 kaksiota,ei paha hinta. mut jos ei mikään kelpaa niin sitte pitää olla ilman.

    • es4908tjyg

      kysyppä asuntopalvelulta raitakadun kämppiä, vuokrat n 300€ yksiöstä, ja kourulassa sijainti

    • Isäntä...

      Kai sä tytön hupakko käsität, että jokainen haluaa vähiontään kolmen kuukauden takuuvuokran ennenkuin asuntoa vuokrataan. Onhan sulla rahaa onko? Ilmaiaseksi et saa mitään.

    • ktk

      onks skinnarilla muka niin huono paikka ku väitetään ite oon sieltä saamassa asuntoo..nyt lukenu noita niin pitää miettii et kannattaako lasten kanssa sinne muuttaa..vai onks voisalmi parempi paikka...ktk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe