keskenmeno(ko)?

neuvoja kaivataan

Eilen aamulla tuli ruskehtavaa vuotoa pikkasen (ehkä n.2tl yhtäkkiä arvioituna). Minulla oli eilen sitten muutenkin neuvola, jossa mainitsin tietysti asiasta. Ja kun tuolla meidän neuvolassa ei ole sitä ultraa jolla emättimen kautta katsottaisiin, niin laittoi lähetteen eteenpäin, koska epäili, että raskaus on ehkä päättynyt, eli keskenmeno.Mutta samalla sanoi, että kun tuolla "normaalilla" ultralla ei näe kovin hyvin sikiötä, etenkin kun rv on arvioitu olevan vasta 9 ja että voi olla vain lievää kuukautisvuotoa, koska tähän aikaan kk minulla yleensä ne ovat olleet. Ja siis tuo oli nyt eka neuvola käynti tämän raskauden aikana. Vuotoa on tullut nyt pikkasen lisää.
Eli onko tämä nyt keskenmeno vai normaalia menkka vuotoa? Osaako joku näin yhtäkkiä sanoa?
Minulla on jo entuudestaan yksi lapsi, jonka raskausaikana ei ollut mitään ongelmia.

5

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Voi olla kumpaa vaan. Jos vuoto muuttu kirkkaammaksi/verisemmäksi ja tulee jotain klimppejä mukana niin silloin huolehtuisin vasta. Yhdellä tuttavallani tuli koko raskauden ajan ruskeaa vuota aina kun olisi ollut menkkojen aika :)

      Itselläni alkoi keskenmeno ruskealla vuodolla, jota tuli ensiksi muutama päivä ja yhtäkkiä muuttui kirkkaaksi ja veriseksi ja alkoi kivut. Päättelin sen olleen siinä. Vielä en ole käynyt tutkittavana, mutta eiköhän se jo varma asia ole.

      • ,

        vaginaaliultraan, yksityisillä lääk.asemilta löytyy


      • neuvoja kaivataan
        , kirjoitti:

        vaginaaliultraan, yksityisillä lääk.asemilta löytyy

        Minulle on tullut aika polille, jossa tutkitaan paremmin.Laittoivat viissiin neuvolasta pikaisena.
        Yksityiseen minulla (tai meillä) ei ole varaa.

        Nyt on niin, että oli tullut ihan pikkasen (siis tosi vähän) kirkkaampaa vuotoa..mutta kipuja ei ole ollut, eikä klimppejä ole tullut.
        Toivon niiiiin kovasti että kaikki olisi hyvin,mutta samalla tiedän ettei välttämättä kaikki ole kohdallaan.
        Pelottaakin jo ja paha olokin iskee jo päälle.Tämä raskaus kun oli todella odotettu, ja nyt jos se meni/menee kesken =(
        Minä kun olen muutenkin herkkä ihminen, ja jään liikaa miettimään asioita,mikä on joskus (tietyissä asioissa) todella huono luonteenpiirre.Kuten tässä asiassa.

        Palailen asiaan luultavasti vasta sitten, kun olen polilla käynyt ja saanut asiaan selvyyden.
        Kiitos tähän asti tulleista vastauksista.


    • 82

      jos sinulla onkin istukka kohdunsuulla tai sen lähettyvillä,silloin voit vuotaa runsaastikkin hyytymiä voi tulla..näin on nyt ollut koko tämän raskauden ajan minulla!! nyt istukka siirtynyt pois kohdunsuulta ja viikkoja 21=)

      • Ei hätää

        Itselläni on vuotanut viikon kirkasta verta. Vuotoa on tullut välillä siteeseen, välillä papruun. Ultrassa todettiin kaiken olevan hyvin. Kipuja ei ole ollut, eikä isoja klimppejäkään ole näkynyt.

        Jarrusukkia ap:n pikkuiselle! Tule kertomaan miten kävi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe