Ostin noin kuukausi sitten ns. piirtopöydän, mutta en ole saanut valmiiksi yhtäkään kuvaa. Minulla on noin parikymmentä puolitiessä olevaa kuvaa. Jotenkin vain tietyssä vaiheessa stoppaa ja en pysty jatkamaan kuvaa, joten mitä neuvoksi. Kiitos paljon jos jaksat neuvoa..
Mikä avuksi?
käärmelöhi
2
801
Vastaukset
- dhda
Sun kannattais käydä lääkärin puheilla,sulla saattaa olla ADHD ja sen takia et pysty keskittymään asioihin loppuun saakka. :)
- artist4ever
Aika tyypillinen luomisongelma - tulee idea, tekee sitä innolla aikansa mutta sitte jossain vaiheessa into loppuu, kun rupee olee liian työtä :)
Näin käy itsellänikin useesti mutta tuohon ei ole muuta lääkettä kuin hakea itselle sopiva tapa toteuttaa noita pakerruksia joskus loppuun asti. Minä teen noin tusinaa kuvaa yhtäaikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838