Ostin noin kuukausi sitten ns. piirtopöydän, mutta en ole saanut valmiiksi yhtäkään kuvaa. Minulla on noin parikymmentä puolitiessä olevaa kuvaa. Jotenkin vain tietyssä vaiheessa stoppaa ja en pysty jatkamaan kuvaa, joten mitä neuvoksi. Kiitos paljon jos jaksat neuvoa..
Mikä avuksi?
käärmelöhi
2
788
Vastaukset
- dhda
Sun kannattais käydä lääkärin puheilla,sulla saattaa olla ADHD ja sen takia et pysty keskittymään asioihin loppuun saakka. :)
- artist4ever
Aika tyypillinen luomisongelma - tulee idea, tekee sitä innolla aikansa mutta sitte jossain vaiheessa into loppuu, kun rupee olee liian työtä :)
Näin käy itsellänikin useesti mutta tuohon ei ole muuta lääkettä kuin hakea itselle sopiva tapa toteuttaa noita pakerruksia joskus loppuun asti. Minä teen noin tusinaa kuvaa yhtäaikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882