Onko kokemuksia suomalaisesta Smilersbar'sta Pattaya Beach Road soi 8 ?
Baarpuoli ei niinkään kiinnosta,mutta huoneiden taso kontra hinta ?
Entä onko kukaan ollut mukana meriristeilyllä Pattayanlahdella jota ko. yritys järjestää ?
p.s. vastatkaa asiallisesti jos tietoa ..jaksa lukea paskaa... :)
Smiler's bar & hotel
121
4863
Vastaukset
kattomassa myös River-hotelli ja maikan majatalo. Smilers on ainakin ihan rannassa, ja Riverholtellista on rannalle noin kilometri, maikka taitaa olla siinä puolivälissä, mutta parilla eurolla pääsee uima-altaalle, heillä on sopimus siitä. Menen itse ainakin kuukaudeksi Pattayalle marraskuussa ja suunnitelma alkaa olla selvä, Varaan muutamaksi päiväksi Smilers Baarista huoneen, ja käyn sitten tutkimassa muut vaihtoehdot ja varaan huoneen, mikä minua miellyttää. Ei missään nimessä kannata ainakaan maksaa pitempiaikaista majoittautumista, sillä miten voit tietää, onko huoneen alakerrassa disco tai vieressä rakennustyömaa?
- suositus
Kyseinen soi8 on täynnä baareja ja huoneessa yleensä ilmastointi ja punkka.
Sijoita hieman enemmä 950 bht ja mene welcome plaza hotelliin, se on paikkana loistava ja hyvällä paikkaa eikä metelit häiritse.- hotellit
Minä suosittelen vahvasti noita perus 3 tähden hotelleja, esim soi 7 ja soi 8 tai jostain siitä lähettyviltä, esim LK Metron alue. Huoneiden hinnat, riippuen ajankohdasta siinä 1000-1400, ja tuolla hinnalla ei tarvitse ottaa edes huonointa standard huonetta vaan joku superior tai vastaava.
Esim Flipper house hotel, Eastinyt Plaza, Eastiny Seven. LK renesaisse...
Ovat paljon paljon viihtyisämpiä kuin nuo baarien sun muiden hostel-tason paikat. Matkaan sinulla kuluu jokatapauksessa kaikkine kuluineen aika paljon rahaa, joten pieni lisä paljon paremmasta huoneesta on kannattava investointi. - keijo2
hotellit kirjoitti:
Minä suosittelen vahvasti noita perus 3 tähden hotelleja, esim soi 7 ja soi 8 tai jostain siitä lähettyviltä, esim LK Metron alue. Huoneiden hinnat, riippuen ajankohdasta siinä 1000-1400, ja tuolla hinnalla ei tarvitse ottaa edes huonointa standard huonetta vaan joku superior tai vastaava.
Esim Flipper house hotel, Eastinyt Plaza, Eastiny Seven. LK renesaisse...
Ovat paljon paljon viihtyisämpiä kuin nuo baarien sun muiden hostel-tason paikat. Matkaan sinulla kuluu jokatapauksessa kaikkine kuluineen aika paljon rahaa, joten pieni lisä paljon paremmasta huoneesta on kannattava investointi.kävelin nopeasti ohi kyseisestä paikasta koska paikan pitäjä huuteli mielipiteitään suomi turisteista joilla oli varaa asua hotellissa eikä missään vitun luukuissa .muuten ei valittamista kohteesta.menen uudestaan mutta en soi 8:lle
- --------xxx-----
keijo2 kirjoitti:
kävelin nopeasti ohi kyseisestä paikasta koska paikan pitäjä huuteli mielipiteitään suomi turisteista joilla oli varaa asua hotellissa eikä missään vitun luukuissa .muuten ei valittamista kohteesta.menen uudestaan mutta en soi 8:lle
Eli suomalainen yrittäjä on samanlainen porsas thaimaassa kuin täälläkin ?
- Ensuosittele
En suosittele millään tavalla pitäjä katkera kateelinen rotta vasikka ja vieläpä kallis paikka.
- hyviä hotlia
hyviä hotelleja samalla hinnalla lukuisia pattaylla ilman "suomi lisiä" ja kännisiä örveltäjiä. Kierrä suomi "hotellit" kaukaa ja asu mukavammiin
- Dick Foreskin
Missa taalla? Novosibirskissa?
- Jusa
Pattayalla on pilvin pimein kunnollisia ja hyviä kohtuuhintaisia majoituksia
miksi ihmeessä pitää mennä "suomihotelliin", samalla hinnalla saat paremman majoituksen eikä tarvitse katsella kotimaan "peräkammarin poikia".
Kalaristeilyjä järjestää lähes jokainen rantapaikan pitäjä, kun ymmärtää vain
kysyä ja hinta ja taso on ihan eri luokkaa.
Terveisiä Pattayalta- barry the souza
ja Maikalla saa turpaan ja säilytykseen jätettyjä golf bägejä lainaillaan kavereille. Kukaan järkevä ei majoitu ainakaan noihin kahteen läävään. Hyviä hotelleja löytyy 25€ vrk uima-altaalla jne. Suomi baarit kielitaitoiset kiertää kaukaa kauniimmat tytötkin muualla
- julpeli75
ei kait nyt kukaan tollo toisten golfbägejä lainaile. sehän on jo meilkein varastamisetsa !
- Jari.
Maikka kyllä lainaa, sellainen kaveri se on. Mutta ei lainaa enää koska siihen läävään en jalallani astu ja thaimaan golf kamat säilön täällä. Suomessa sitten toinen bägi.
http://www.u-store-it-pattaya.com/?gclid=CNCPgqTst78CFcGQcgod8pMAQA - Pattisonparatiisi
Hymypojan baari on parasta Pattayaa
- jalkatyöläinen
kävin kyseisessä baarissa vuosi sitten niin johan suomi kaveri viinapäissään sammakoita suustaan päästi
- Ensuosittele
Pitäjä katkera rotta vasikka joka ajattelee pelkästään itseä. Kallis hinta laatusuhde päin persettä en enään ikinä astu jalallanikaan kyseiseen läävään
- Anonyymi
Nykyään sairastaa HIViä Porissa.
- Anonyymi
Kävin kerran katsomassa minkälainen paikka se on, en viihtynyt, asiakkaat olivat kaikki umpikännisiä suomalaisia, ja akat yli-ikäisiä ja rumia.
Sama juttu siinä toisessa suomibaarissa samalla kadulla, yhden kerran kävin senkin tsekkaamassa.
Ei ole mulle tarkoitettuja aikkoja nämä, muista paikoista löytyy nuorempia ja kauniimpia tyttöjä ja hauskempia asiakkaita, joiden kanssa jutella.- Anonyymi
Taas tämmöistä tarinaa joopa joo. Kännissä taas stooria tulee Suomesta.
Kävit varmasti joo yhden kerran tsekkaamassa ja tietenkään et tykännyt ja tottakai kaikki oli umpikännissä. Tarkistitko taas oliko vessanpöntön kansi ehjä? Huomasitko että kyseessä ei ole tyttöbaari eikä bordelli? Koska kyseessä ei ollut tyttöbaari eikä bordelli.
Ei ollut sulle tarkoitettuja "aikkoja" ei. Eipä tietenkään. Kaltaisesi juntin kanssa ei kukaan halua jutella missään ja kielitaitosi ei riitä thaikkujen kanssa juttelemaan.
Siellä on kuules vahvimpia lukuunottamatta laput luukulla monissa mestoissa niin Pattayalla kuin muuallakin maailmassa jo nyt. Lopullisesti. Kukaan halua vuokria maksella suljetusta paikasta ja koronahässäkän jälkeen mikään ei ole ennallaan. Kestää vuosia ennenkuin turismi palaa ennalleen, jos koskaan. Turha näitä vanhoja höpöpuhe-ketjuja herätellä henkiin.
Ne on ollutta ja mennytta niin ne ajat kuin baaritkin.
Uudet yrittäjät tai vanhat yrittäjät aloittavat sitten alusta uusissa mestoissa tai vanhoissa.
Ihan yleisen logiikan vuoksi kerron sinulle vielä että mikään baari itsessään ei takaa "hauskempia asiakkaita". Lomakohteissa asiakkaiden vaihtuvuus tapahtuu päivittäin ja viikoittain. Koetahan lopettaa tuo korona-dokaaminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävit varmasti joo yhden kerran tsekkaamassa ja tietenkään et tykännyt ja tottakai kaikki oli umpikännissä. Tarkistitko taas oliko vessanpöntön kansi ehjä? Huomasitko että kyseessä ei ole tyttöbaari eikä bordelli? Koska kyseessä ei ollut tyttöbaari eikä bordelli.
Ei ollut sulle tarkoitettuja "aikkoja" ei. Eipä tietenkään. Kaltaisesi juntin kanssa ei kukaan halua jutella missään ja kielitaitosi ei riitä thaikkujen kanssa juttelemaan.
Siellä on kuules vahvimpia lukuunottamatta laput luukulla monissa mestoissa niin Pattayalla kuin muuallakin maailmassa jo nyt. Lopullisesti. Kukaan halua vuokria maksella suljetusta paikasta ja koronahässäkän jälkeen mikään ei ole ennallaan. Kestää vuosia ennenkuin turismi palaa ennalleen, jos koskaan. Turha näitä vanhoja höpöpuhe-ketjuja herätellä henkiin.
Uudet yrittäjät tai vanhat yrittäjät aloittavat sitten alusta uusissa mestoissa tai vanhoissa.
Ihan yleisen logiikan vuoksi kerron sinulle vielä että mikään baari itsessään ei takaa "hauskempia asiakkaita". Lomakohteissa asiakkaiden vaihtuvuus tapahtuu päivittäin ja viikoittain. Koetahan lopettaa tuo korona-dokaaminen.Unohdit että kassat laulaa ja luonnonlakin sanoo että heikkojen tulee kuolla, eikä tule konkurssitsunamia. Sun juttu muuttuu jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit että kassat laulaa ja luonnonlakin sanoo että heikkojen tulee kuolla, eikä tule konkurssitsunamia. Sun juttu muuttuu jatkuvasti.
Kenen "mun" jutuista puhut tällä kertaa tai luulet puhuvasi? Puhuit nyt ravintoloitsijan kanssa joka kerkesi ennen sulkuja karata maaseudulle vaimon kotiin. Pattayalla ei ole mitään nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen "mun" jutuista puhut tällä kertaa tai luulet puhuvasi? Puhuit nyt ravintoloitsijan kanssa joka kerkesi ennen sulkuja karata maaseudulle vaimon kotiin. Pattayalla ei ole mitään nyt.
Kuules kerkesi poju, et sinä eri henkilöiksi muutu sen mukaan mitä kirjoittelet.
Ravintoloitsija ........ että oikein ravintoloitsija.
Vittumikäidiootti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa, Pattayalla on erittäin salainen ravintoloitsija ..... loitsii itsestää ravintoloitsijan käden käänteessä ..... salaista salaista ....... voi voi sentään salaista vallan, mitä tähän salaisuuteen kilahtanut sanoopi.
Mahtaneeko tarjoilla ..... en viitsi...... nauran vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa, Pattayalla on erittäin salainen ravintoloitsija ..... loitsii itsestää ravintoloitsijan käden käänteessä ..... salaista salaista ....... voi voi sentään salaista vallan, mitä tähän salaisuuteen kilahtanut sanoopi.
Mahtaneeko tarjoilla ..... en viitsi...... nauran vain.Lerppis paljastaa aina itsensä. Koettaa eri "käsialalla" kirjoittaa jonain muuna persoonana joka ei tykkää Pattayasta ja sitten vastaakin taas tämän uuden persoonansa puolesta perinteisenä senssuna "jolla on hauskaa" ja vittumikäidioottejaan hokee. Menikö onkopoika taas jäähylle kun teki jo lupaavaa paluutaan kysymyksillään ja pallomahoillaan?
Aivan täysin uskomaton trollireppana olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaneeko tarjoilla ..... en viitsi...... nauran vain.Itse kommentoiden omia kommenttejaan... Onko tervettä.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules kerkesi poju, et sinä eri henkilöiksi muutu sen mukaan mitä kirjoittelet.
Ravintoloitsija ........ että oikein ravintoloitsija.
Vittumikäidiootti.Koita nyt jo ymmärtää kukaan ei ole idiootti sinuun verrattuna.
Suomen kansan surkein yksilö huutelee suomi24 palstalla toista idiootiksi.
Kaikki kirjoittajat ovat vielä samoja.
ps, Et tietenkään ymmärrä. onneksi olkoon osaat hengittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yleisen logiikan vuoksi kerron sinulle vielä että mikään baari itsessään ei takaa "hauskempia asiakkaita". Lomakohteissa asiakkaiden vaihtuvuus tapahtuu päivittäin ja viikoittain. Koetahan lopettaa tuo korona-dokaaminen.Senssukka-Amalia röhkii sitä itteään vaan ja aina. Toisten epäonni on tämän katkeran ämmän elämän suola ja hunaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerppis paljastaa aina itsensä. Koettaa eri "käsialalla" kirjoittaa jonain muuna persoonana joka ei tykkää Pattayasta ja sitten vastaakin taas tämän uuden persoonansa puolesta perinteisenä senssuna "jolla on hauskaa" ja vittumikäidioottejaan hokee. Menikö onkopoika taas jäähylle kun teki jo lupaavaa paluutaan kysymyksillään ja pallomahoillaan?
Aivan täysin uskomaton trollireppana olet.Viude vaude ku salaista, niin salaista että täytyi vaihtaa puheenaihetta.
Salaista heh 🐒 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Pattayalta pitäisi karata maaseudulle?
- Anonyymi
Ei SIKA AMALIAN alias Lerppa ole missään käynyt
- Anonyymi
Eikös se porilainen lopettanut baarin pidon jo pari vuotta sitten.
- Anonyymi
SIKA AMALIAlle kelpaa mikä vaan haukuttavaksi, kunhan löytää siitä palstalta tietoa.
Vaan Ile Bar, aina vaan ykkönen, meille vakipojille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIKA AMALIAlle kelpaa mikä vaan haukuttavaksi, kunhan löytää siitä palstalta tietoa.
Vaan Ile Bar, aina vaan ykkönen, meille vakipojille.Eipä niitä vakipoikia ole sitten kovin paljon, kun sen ohi dallaillessa ei siellä ole yhtään asiakasta
ennen vanhaa luulin että cocktail tarkoittaa juoma sekoitusta niinku pontikka kraana vedellä, mutta sitten setä mies komensi kontilleen mut kun olin vielä teini sensei.
laittoi kukon pyrstöön. Kuivana. silloin musta tuli resupetteri..- Anonyymi
Pisteet Sessulle.
- Anonyymi
Smilers oli myynnissä ainakin vuosi sitten kun viimeeksi kävin pattayalla, sijatsee hieman rantaanpain ileltä, ilen lesken paikka oli edelleen auki ja wc oli korjattu.
By Numball- Anonyymi
Pattayalla voi käydä kaiken ikäiset ihmiset, pariskunnat ja perheet, mutta itse en näe minkäänlaista pointtia siinä että täysin varaton ja kyvytön ikämies käy Pattayalla vain arvostellakseen sitä, kun rahat ei riitä mihinkään muuhun kuin norkoiluun ja ihmisten kyttäämiseen. Kun ei edes liikuntaa harrasta ja raha ei riitä mihinkään muuhunkaan tekemiseen, niin mitä ihmettä sinä tekisit Pattayalla enää vuosikausiin?
Tämä oli asiallinen kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayalla voi käydä kaiken ikäiset ihmiset, pariskunnat ja perheet, mutta itse en näe minkäänlaista pointtia siinä että täysin varaton ja kyvytön ikämies käy Pattayalla vain arvostellakseen sitä, kun rahat ei riitä mihinkään muuhun kuin norkoiluun ja ihmisten kyttäämiseen. Kun ei edes liikuntaa harrasta ja raha ei riitä mihinkään muuhunkaan tekemiseen, niin mitä ihmettä sinä tekisit Pattayalla enää vuosikausiin?
Tämä oli asiallinen kysymys.Minä en näe mitään pointtia siinä että kilahtanut kyttäilee ja joka ikinen päivä vuodattaa tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en näe mitään pointtia siinä että kilahtanut kyttäilee ja joka ikinen päivä vuodattaa tuollaista.
Katetta ja katkeruutta on kauheaa katsoa, jopa hua hinistä, kun suomen savosta itketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katetta ja katkeruutta on kauheaa katsoa, jopa hua hinistä, kun suomen savosta itketään.
Esitin asiallisen kysymyksen. Onko mitään järkeä mennä varattomana ikämiehenä Pattayalle tarkastelemaan Ilen baarin vessaa? Tuhat kertaa olen kysynyt, mitä nimimerkki numballsenssu oikein Pattayalla tekee tai on tehnyt? Kertaakaan en ole saanut vastausta muuta kuin kuullut Ilen baarin vessan istuimen kunnosta raportin.
Omalta osalta voin kertoa sitten vastauksen saatuani, mitä minä teen Pattayalla.
Asiallisesti edelleenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitin asiallisen kysymyksen. Onko mitään järkeä mennä varattomana ikämiehenä Pattayalle tarkastelemaan Ilen baarin vessaa? Tuhat kertaa olen kysynyt, mitä nimimerkki numballsenssu oikein Pattayalla tekee tai on tehnyt? Kertaakaan en ole saanut vastausta muuta kuin kuullut Ilen baarin vessan istuimen kunnosta raportin.
Omalta osalta voin kertoa sitten vastauksen saatuani, mitä minä teen Pattayalla.
Asiallisesti edelleenkin.Koet asialliseksi kysymykseksi profiloimalla varattomaksi ja todellakin olet kysynyt tuhat kertaa, joten voisit jo siirtyä aiheessasi vaikka naapuriisi jos kun et kykene hankkimaan itsellesi elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en näe mitään pointtia siinä että kilahtanut kyttäilee ja joka ikinen päivä vuodattaa tuollaista.
ollaanko peppusia toisillemme..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallisesti edelleenkin.Ei kun vastaan mielelläni, koska minulla on siihen mahdollisuus, eikä tarvitse kysellä keneltäkään netistä miksi menet sinne ja sinne, se minne jokainen menee on henkilön oma asia, luulempa että tuohon varattomuus teemaasi voit ihan itse vastata, suomen savosta.
En oikein ymmärrä miksi sinua kiinnostaa 60 vuotiaan matkat yleensä mihinkään, olisi taas pattayalla jos se olisi mahdollista, viime vuonna olin koko vesisota ajan.
Muuten ihan tiedoksi minulla ei ole koskaan ollut taloushuolia, olen erittäin huolellinen rahaasioissa, teen excelillä budjetin ja seuraan sitä puolenvuoden välein vaikka ei tarvitsisi, vieläkin suosittelin sitä muillekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6 min.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallisesti edelleenkin.Resuperse mulla on kylmää tal dildoivat seinät ba talkkipurkki sanonko.... missä.... KHIAI...!...poju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollaanko peppusia toisillemme..
Kiva kun kysyit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun vastaan mielelläni, koska minulla on siihen mahdollisuus, eikä tarvitse kysellä keneltäkään netistä miksi menet sinne ja sinne, se minne jokainen menee on henkilön oma asia, luulempa että tuohon varattomuus teemaasi voit ihan itse vastata, suomen savosta.
En oikein ymmärrä miksi sinua kiinnostaa 60 vuotiaan matkat yleensä mihinkään, olisi taas pattayalla jos se olisi mahdollista, viime vuonna olin koko vesisota ajan.
Muuten ihan tiedoksi minulla ei ole koskaan ollut taloushuolia, olen erittäin huolellinen rahaasioissa, teen excelillä budjetin ja seuraan sitä puolenvuoden välein vaikka ei tarvitsisi, vieläkin suosittelin sitä muillekin.Kiitos vastauksesta. Eli olit, mutta et tehnyt mitään.
Henkilöllä jolla on tiukka ruokabudjetti ja joka on innoissaan vaimolle myönnetystä 5000 THB avustuksesta, hakien sillä heti ruokaa, ei ole varakas, vaan nälkiintynyt ja neuroottinen mikroeläkeläinen. Tämä on minun mielipide.
Henkilön joka hallitsee suhteellisuudentajun ja alkeelliset matemaattiset lahjat, ei tarvitse pitää kirjaa ruokaostoksistaan, vaan hän suunnilleen aina tietää mihin on varaa ja mihin ei. Parikymppisenä kun perustelin omaa perhettäni, niin jouduin tekemään tuota mitä sinä teet, mutta en enää kaksvitosena. Tuo on täydellistä pakkomielteisyyttä ja ajan haaskaamista. Jos elämä olisi itsellä noin tiukkaa, niin hommaisin itselleni Suomesta joltakin kunnalta laitospaikan. Onneksi ei ole. Ei ole 30 vuoteen tarvinnut katsoa mitä kaupasta ostetaan. Käyttötilin saldoa saatan vilkaista kerran kuussa. Se riittää.
Pattayalla teen kaikenlaista. Syön hyvin, uin, kävelen, seurustelen kavereiden kanssa, pienet karkelot pari kertaa kuussa ja harrastelen säännöllisen epäsäännöllisesti kaikenlaista pyöräilystä vesihiihtoon ja golfiin. Sen mukaan miltä tuntuu.
Sinä olet. Se on halpaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resuperse mulla on kylmää tal dildoivat seinät ba talkkipurkki sanonko.... missä.... KHIAI...!...poju.
Kuksassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Eli olit, mutta et tehnyt mitään.
Henkilöllä jolla on tiukka ruokabudjetti ja joka on innoissaan vaimolle myönnetystä 5000 THB avustuksesta, hakien sillä heti ruokaa, ei ole varakas, vaan nälkiintynyt ja neuroottinen mikroeläkeläinen. Tämä on minun mielipide.
Henkilön joka hallitsee suhteellisuudentajun ja alkeelliset matemaattiset lahjat, ei tarvitse pitää kirjaa ruokaostoksistaan, vaan hän suunnilleen aina tietää mihin on varaa ja mihin ei. Parikymppisenä kun perustelin omaa perhettäni, niin jouduin tekemään tuota mitä sinä teet, mutta en enää kaksvitosena. Tuo on täydellistä pakkomielteisyyttä ja ajan haaskaamista. Jos elämä olisi itsellä noin tiukkaa, niin hommaisin itselleni Suomesta joltakin kunnalta laitospaikan. Onneksi ei ole. Ei ole 30 vuoteen tarvinnut katsoa mitä kaupasta ostetaan. Käyttötilin saldoa saatan vilkaista kerran kuussa. Se riittää.
Pattayalla teen kaikenlaista. Syön hyvin, uin, kävelen, seurustelen kavereiden kanssa, pienet karkelot pari kertaa kuussa ja harrastelen säännöllisen epäsäännöllisesti kaikenlaista pyöräilystä vesihiihtoon ja golfiin. Sen mukaan miltä tuntuu.
Sinä olet. Se on halpaa.Velipoika katosi. Ihmeteltiin missä se oli. Viikon päästä tuli puhelu "Mä olen joo täällä Naarajärvellä". Lähti ehdonalaisesta suoraan lusimaan Naaraan. Mutta siellä hän oli jo.
Niinkuin numeromies on jo Hua Hinissa. Velipoika ei tykännyt Naaralla olemisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Eli olit, mutta et tehnyt mitään.
Sinä olet. Se on halpaa.Niinkö ole huoleti tulen kyllä toimeen vähintään yhtä hyvin kuin sinä, vuosittain oleskelupa uusitaan, ja eläkkeeni riittää kattamaan jo kymmenen vuoden ajan nämä vaatimukset, tai no kolme ekaa vuotta siirsin ennen viisumia uusintaa 800.000 baht thai tilille, mutta siinä ei ole järkeä koska pankit eivät maksa korkoa talletukselle, siksi olen hakenut nyt 7 tai 8 vuotta suurlähetystöstä eläkkeestä ns. rahatodistuksen, eläkeyhtiö maksaa eläkkeen suoraan thaitilille, siitä jää vielä säästöön joka kuukausi, voin vakuuttamaan en tule täällä nälkään kuolemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 min.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö ole huoleti tulen kyllä toimeen vähintään yhtä hyvin kuin sinä, vuosittain oleskelupa uusitaan, ja eläkkeeni riittää kattamaan jo kymmenen vuoden ajan nämä vaatimukset, tai no kolme ekaa vuotta siirsin ennen viisumia uusintaa 800.000 baht thai tilille, mutta siinä ei ole järkeä koska pankit eivät maksa korkoa talletukselle, siksi olen hakenut nyt 7 tai 8 vuotta suurlähetystöstä eläkkeestä ns. rahatodistuksen, eläkeyhtiö maksaa eläkkeen suoraan thaitilille, siitä jää vielä säästöön joka kuukausi, voin vakuuttamaan en tule täällä nälkään kuolemaan.
Resuperse Aijaa taas kuva kuksasta ja vuosikerta 1998 nuudelipussista poju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 min.
Khiai!...sanoi Senssukka-Salakyttä.... kun 4:ssä minuutissa tatamia pyyhki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö ole huoleti tulen kyllä toimeen vähintään yhtä hyvin kuin sinä, vuosittain oleskelupa uusitaan, ja eläkkeeni riittää kattamaan jo kymmenen vuoden ajan nämä vaatimukset, tai no kolme ekaa vuotta siirsin ennen viisumia uusintaa 800.000 baht thai tilille, mutta siinä ei ole järkeä koska pankit eivät maksa korkoa talletukselle, siksi olen hakenut nyt 7 tai 8 vuotta suurlähetystöstä eläkkeestä ns. rahatodistuksen, eläkeyhtiö maksaa eläkkeen suoraan thaitilille, siitä jää vielä säästöön joka kuukausi, voin vakuuttamaan en tule täällä nälkään kuolemaan.
Just just ja jo 14 vuotiaana Lontoossa kävit.... melkein ilmaiseksi... ei tarvinnut kuin muutaman kerran pyllistää pallomahaisille setämiehille... Khia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just just ja jo 14 vuotiaana Lontoossa kävit.... melkein ilmaiseksi... ei tarvinnut kuin muutaman kerran pyllistää pallomahaisille setämiehille... Khia!
Niin kävin samoin 15, 16 ja 17 vuotiaana... katsoppas reppana kun konepäällystöliitto tarjosi matkat jäsentensä perheen jäsenille, taitaa tarjota vieläkin, ikävää vaaan olla laivalla kaksi viikkoa, eli merenkäyntiä tai ei.
- Anonyymi
"Puhuit nyt ravintoloitsijan kanssa joka kerkesi ennen sulkuja karata maaseudulle vaimon kotiin"
Miksi Pattayalta pitäisi karata maaseudulle? Voit ravintoloitsijana varmaan kertoa ihan vain mainoksen vuoksi, minkä ravintolan omistat?- Anonyymi
Tulen käymään kun taas on ravintolat auki.
- Anonyymi
Ikean mikroruualle ei ole kysyntää, muuhun ei riitä osaaminen.
- Anonyymi
Resuperse meillä on monta salaista ravintolaa täällä Chiang Maissa eteerisen kaunis omistajana ollen.
Tanssin tango tansseja näissä ja välissä vähän nosta....juu nou vink vink.... kellohameen reunaa liivimiehille poju.
- Anonyymi
Aika omituista, itse suosin Suomalaista yrittäjää menen minne vain esim. Thaimaassa, palstalla paljon ravintoloitsijoita ym. eikö olisi järkevää kertoa paikan nimi ja sijainti?
- Anonyymi
Ei täällä ole sallittua mainostaa.
- Anonyymi
Onkohan toi numball senssu käynyt edes ikinä thaimaassa.
Minusta vaikuttaa siltä ettei ole.
kaikki jutut mistä kirjoittaa ovat netistä kaivettu.
Jos on hua hinnissä ni sit on niin sairas ettei pysty kotoota poistumaan.
Se on myös keksinyt aikakoneen tai sitten on vaan huono muisti.
Ikä vaihtelee vuoidesta toiseen ylös alas,- Anonyymi
Ainoat jotka varmasti ovat käynneet thaimaassa on senssu, numball ja 2010, muut on virtuaalimatkailija suomen savosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoat jotka varmasti ovat käynneet thaimaassa on senssu, numball ja 2010, muut on virtuaalimatkailija suomen savosta.
Senssu numball ei minusta ole edes käynyt thaimaassa. Ainakaan ei ole monesti käynyt, kun ei mitään paikasta tai ihmisistä tiedä.
2010 ja naxi ovat selvästi siellä käyneet toi sekaisin oleva nainen joka luo hahmoja ei ole.
Mikään mistä on kertonut ei pidä paikkaansa paitsi mitä netistä löydetyistä säännöistä kertoo eikä nekään yleensä käytännössä päde,
- Anonyymi
2 vuotta sitten kävi iculla syömässä olemattomia lihiksiä ja juttelemassa jukan kanssa vaikka hän oli suksabai villalla käymässä.
- Anonyymi
Jos evakkopaikan saisin valita, ottaisin Smilersin tai Ilen, ihan suurella kiitollisuudenvelalla.
- Anonyymi
Mukava kun kerrot, missä olen ollut, totta kävin siellä kaverin kanssa Jukkan kanssa juttelemassa, mies oli paikalla, joimme vielä lonkerot, mitä ei juurikaan kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos evakkopaikan saisin valita, ottaisin Smilersin tai Ilen, ihan suurella kiitollisuudenvelalla.
Ilellä on pitkät perinteet suomalaisten keskuudessa, Ilkka Kokko oli legenga jo eläessään, kuoli muuten maksakirroosiin, mukava kaveri ei koskaan lainannut rahaa kenellekään, tiesi ettei saa koskaan takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kun kerrot, missä olen ollut, totta kävin siellä kaverin kanssa Jukkan kanssa juttelemassa, mies oli paikalla, joimme vielä lonkerot, mitä ei juurikaan kaipaa.
Valehtelet taas jukka ei ollut sinä päivänä paikalla. Yleensäkin tulee vasta 22 jälkeen.
Minä tiedän varmasti kaverit pelas koko illan silloin siellä bilistä ja minä olin tcun kanssa talolla.
Sinä et ole edes käynyt pattayalla. et edes tiedä missä icu baari sijaitsee.
- Anonyymi
Hilton Hotel Pattaya
- Anonyymi
On näköjään sallittua mainostaa, ei muuta kun ravintoloitsijat kertomaan ravintoloiden nimiä ilman erityistä mainostamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näköjään sallittua mainostaa, ei muuta kun ravintoloitsijat kertomaan ravintoloiden nimiä ilman erityistä mainostamista!
Olet alkanut keksimään pilkkakirjoituksia jokaisesta baarin tai raflan tai henkilön nimestä joka täällä on mainittu ja jatkat niiden herjaamista hautaasi saakka, ja ihmettelet vielä miksei nimiä mainita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet alkanut keksimään pilkkakirjoituksia jokaisesta baarin tai raflan tai henkilön nimestä joka täällä on mainittu ja jatkat niiden herjaamista hautaasi saakka, ja ihmettelet vielä miksei nimiä mainita.
Mitä pilkkaa on testissä, ja sitä paitsi todellakin käyn Suomi yrityksissä jos vain tiedän missä sijaitsevat! Moni haukkuu suomalaisia jotka käy SUOMI paikoissa ulkomailla ja minä en näe siinä mitään moitittavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pilkkaa on testissä, ja sitä paitsi todellakin käyn Suomi yrityksissä jos vain tiedän missä sijaitsevat! Moni haukkuu suomalaisia jotka käy SUOMI paikoissa ulkomailla ja minä en näe siinä mitään moitittavaa!
Pattayalla olen käynyt monessa Suomi baarissa, jokainen on omanlainen, IKINÄ en ole pilkannut tai edes moittinut yhtäkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tivailet Chiang Maista tietoja?
- Anonyymi
Kävin siellä ja olin siellä jo silloin aikoinaan ennenkuin sinä olit. Sitten matkustin tonne ja olin siellä. Viime vuonna kävin siellä ja olin siellä. Nyt olen jo täällä enkä kuole nälkään.
Tuossa oli tiivistettynä Numbaltsin matkakertomukset. Hän on jo eikä kuole nälkään ja nettiinkin riittää kuulema rahat. Kysymykseen mitä hän on tehnyt Pattayalla kaikki ne kymmenet kerrat ja asuessaan kaksi vuotta, ei ole tullut minkäänlaista vastausta.
On ikäänkuin hän olisi ollut pimeässä sellissä Pattayalla. On aina vaan, eikä ikinä tee mitään. Onko muisti mennyt vai eikö kehtaa kertoa, vai eikö hän todellakaan ole tehnyt mitään Pattayalla? On vaan?- Anonyymi
Numballi on joku katkeroitunut Amalia joka matkustaa vai netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit tuossa harrastuksistasi pattayalla, voitko kertoa mikä tuossa on niin hohdokasta, että sitä pitää palstalla kertoa, ja oikein alleviivata, eikö sinulle poikarukka ole tullut mieleen että minä olen täällä ollut jo niin kauan että en koe täällä enää mitään uutuuden viehätystä.
"Pattayalla teen kaikenlaista. Syön hyvin, uin, kävelen, seurustelen kavereiden kanssa, pienet karkelot pari kertaa kuussa ja harrastelen säännöllisen epäsäännöllisesti kaikenlaista pyöräilystä vesihiihtoon ja golfiin. Sen mukaan miltä tuntuu."
Alat vaikuttaa joka kirjoituksessasi yhä hullummalle ja hullumalle, taidat olla vain mielenterveyskuntoutuja suomen savosta, laitas pari laulunluritusta taas framelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit tuossa harrastuksistasi pattayalla, voitko kertoa mikä tuossa on niin hohdokasta, että sitä pitää palstalla kertoa, ja oikein alleviivata, eikö sinulle poikarukka ole tullut mieleen että minä olen täällä ollut jo niin kauan että en koe täällä enää mitään uutuuden viehätystä.
"Pattayalla teen kaikenlaista. Syön hyvin, uin, kävelen, seurustelen kavereiden kanssa, pienet karkelot pari kertaa kuussa ja harrastelen säännöllisen epäsäännöllisesti kaikenlaista pyöräilystä vesihiihtoon ja golfiin. Sen mukaan miltä tuntuu."
Alat vaikuttaa joka kirjoituksessasi yhä hullummalle ja hullumalle, taidat olla vain mielenterveyskuntoutuja suomen savosta, laitas pari laulunluritusta taas framelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alat vaikuttaa joka kirjoituksessasi yhä hullummalle ja hullumalle, taidat olla vain mielenterveyskuntoutuja suomen savosta, laitas pari laulunluritusta taas framelle.Voisitko satokausimies hieman valaista miksi ihmisen tekee hullummaksi jos harrastaa, syö hyvin, tapailee kavereita.. jne VS.. Että istuu kylmää taltioivien seinien sisällä ja tuijottaa excel taulukkoa kotona maleksien.
Kumpi on oikeasti hullumpi.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko satokausimies hieman valaista miksi ihmisen tekee hullummaksi jos harrastaa, syö hyvin, tapailee kavereita.. jne VS.. Että istuu kylmää taltioivien seinien sisällä ja tuijottaa excel taulukkoa kotona maleksien.
Kumpi on oikeasti hullumpi.?Voitko jo ihan oikeasti lopettaa paskanpuhumisen, jos et huomaa miten kaheleita kirjoituksesi ja kysymyksesi ovat en voi siinä sinua auttaa, säälittävää...
jotenkin vaikutus minkä itse yrität palstalla itsestäsi antaa on erittäin omalaatuinen , uskovaan poju minulla on hommat hanskassa, sinulla ei ole edes hanskoja, olemme ihan eri sarjassa, reppana, toivottavasti saat asiasi kuntoon, palataan sitten asiaan jooko, kun lakkaat kyselemästä idioottimaisia kysymyksiä, tai kysy vastaukset äidiltäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko satokausimies hieman valaista miksi ihmisen tekee hullummaksi jos harrastaa, syö hyvin, tapailee kavereita.. jne VS.. Että istuu kylmää taltioivien seinien sisällä ja tuijottaa excel taulukkoa kotona maleksien.
Kumpi on oikeasti hullumpi.?Pisteet Senssu-Amalia-Numballille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on oikeasti hullumpi.?Pisteet Senssu-Amalia-Numballille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pisteet Senssu-Amalia-Numballille.
Entistä hullummaksi tekee kommentoida omia kommenttejaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko jo ihan oikeasti lopettaa paskanpuhumisen, jos et huomaa miten kaheleita kirjoituksesi ja kysymyksesi ovat en voi siinä sinua auttaa, säälittävää...
jotenkin vaikutus minkä itse yrität palstalla itsestäsi antaa on erittäin omalaatuinen , uskovaan poju minulla on hommat hanskassa, sinulla ei ole edes hanskoja, olemme ihan eri sarjassa, reppana, toivottavasti saat asiasi kuntoon, palataan sitten asiaan jooko, kun lakkaat kyselemästä idioottimaisia kysymyksiä, tai kysy vastaukset äidiltäsi.Bumball on palstan kovin paskanpuhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko jo ihan oikeasti lopettaa paskanpuhumisen, jos et huomaa miten kaheleita kirjoituksesi ja kysymyksesi ovat en voi siinä sinua auttaa, säälittävää...
jotenkin vaikutus minkä itse yrität palstalla itsestäsi antaa on erittäin omalaatuinen , uskovaan poju minulla on hommat hanskassa, sinulla ei ole edes hanskoja, olemme ihan eri sarjassa, reppana, toivottavasti saat asiasi kuntoon, palataan sitten asiaan jooko, kun lakkaat kyselemästä idioottimaisia kysymyksiä, tai kysy vastaukset äidiltäsi.Sinä esitit väitöksen ja kaveri esitti hyvän kysymyksen. Miksi et siis voi perustella väitöstäsi että henkilö on hullu jos hänellä on terveitä harrastuksia ja kavereita? Miksi hän on hullu verrattuna sinuun? Kerro nyt ihmeessä?
Kerro lopultakin myös se mitä olet tehnyt Pattayalla ja mitä teet tällä palstalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä esitit väitöksen ja kaveri esitti hyvän kysymyksen. Miksi et siis voi perustella väitöstäsi että henkilö on hullu jos hänellä on terveitä harrastuksia ja kavereita? Miksi hän on hullu verrattuna sinuun? Kerro nyt ihmeessä?
Kerro lopultakin myös se mitä olet tehnyt Pattayalla ja mitä teet tällä palstalla?Saanen sivullisena oman mielipiteeni lausahtaa, että kun henkilön täytyy alituiseen jauhaa kavereistaan ja niitä on satoja facessa ja muualla, niin kaikki ei ole kotona.
Terveitä harrastuksia on ihmisillä monenlaisia, mutta tämä henkilöeli sinä, jauhatte jatkuvasti ns. vastustajanne olevan sitä ja tätä.
Minä pidän sinua alakastin ala-arvoisimpana aivottona, eli hulluus olisi jopakohteliaisuus sinun osallasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotenkin vaikutus minkä itse yrität palstalla itsestäsi antaa on erittäin omalaatuinen , uskovaan poju minulla on hommat hanskassa, sinulla ei ole edes hanskoja, olemme ihan eri sarjassa, reppana, toivottavasti saat asiasi kuntoon, palataan sitten asiaan jooko, kun lakkaat kyselemästä idioottimaisia kysymyksiä, tai kysy vastaukset äidiltäsi.Vain mieleltään sairas yksilö sanoo hulluksi ihmistä jolla on kavereita ja hyviä harrastuksia, vain mieleltään sairas yksilö pitää kehumisen arvoisena asiana hallituksen 5000b avustusta mikä on tarkoitettu vähäosaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain mieleltään sairas yksilö sanoo hulluksi ihmistä jolla on kavereita ja hyviä harrastuksia, vain mieleltään sairas yksilö pitää kehumisen arvoisena asiana hallituksen 5000b avustusta mikä on tarkoitettu vähäosaisille.
Se ei ole tarkoitettu vähäosaisille, vaan henkilöille joilla on yritys joka viruksun takia on suljettu, avustuksen saat sinäkin kun kerrot olevasi ravintoloitsija, maksat verosi Thaimaahan, joten olet siis itsekin mielestäsi vähäosainen, sekopää, olet oikeutettu siihen 5000 bahtia tukeen.
Ja voin vakuuttaa että vaimollani on riittävästi massia, iso myyntivarasto, joten sinä reppana olet se vähäosainen, reppana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole tarkoitettu vähäosaisille, vaan henkilöille joilla on yritys joka viruksun takia on suljettu, avustuksen saat sinäkin kun kerrot olevasi ravintoloitsija, maksat verosi Thaimaahan, joten olet siis itsekin mielestäsi vähäosainen, sekopää, olet oikeutettu siihen 5000 bahtia tukeen.
Ja voin vakuuttaa että vaimollani on riittävästi massia, iso myyntivarasto, joten sinä reppana olet se vähäosainen, reppanaVieläkään numeropelle et vastannut mikä tekee ihmisestä hulluakin hullumman jos on kavereita ja harrastuksia.
Tuo tukiasia ei nyt ollut kyllä ihan noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkään numeropelle et vastannut mikä tekee ihmisestä hulluakin hullumman jos on kavereita ja harrastuksia.
Tuo tukiasia ei nyt ollut kyllä ihan noin.Sinä ja mielenterveysongelmasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja mielenterveysongelmasi
Ollaanko peppusia toisillemme...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paineli huippueläkkeellä oleva miljonääri-yrittäjäpariskunta heti ruokakauppaan, kun viisitonnia tuli pateja hallitukselta. 140 euroa. Jokin tuossa ei täsmää. Ymmärrätkö?
Meillä vaikka ei rikkaita ollakaan, ei olla pyydetty mitään hallitukselta. Ei Suomesta eikä Thaimaasta mutta me käydään ruokakaupassa silloin kun siellä tarvii käydä, eikä vain silloin kun on tilipäivä.
Huomautan että itseni lisäksi sinulta tästä asiasta nyt kyselee ainakin kaksi muutakin henkilöä. Mitä olet tehnyt Pattayan matkoillasi? Miksi harrastukset ja kaverit tekee henkilöstä hullun? Koeta vastata nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme ukko tämä resuperse, itkee kun pikku poika, kun vähän sai arvostelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme ukko tämä resuperse, itkee kun pikku poika, kun vähän sai arvostelua.
Arvostelua.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paineli huippueläkkeellä oleva miljonääri-yrittäjäpariskunta heti ruokakauppaan, kun viisitonnia tuli pateja hallitukselta. 140 euroa. Jokin tuossa ei täsmää. Ymmärrätkö?
Meillä vaikka ei rikkaita ollakaan, ei olla pyydetty mitään hallitukselta. Ei Suomesta eikä Thaimaasta mutta me käydään ruokakaupassa silloin kun siellä tarvii käydä, eikä vain silloin kun on tilipäivä.
Huomautan että itseni lisäksi sinulta tästä asiasta nyt kyselee ainakin kaksi muutakin henkilöä. Mitä olet tehnyt Pattayan matkoillasi? Miksi harrastukset ja kaverit tekee henkilöstä hullun? Koeta vastata nyt.savon kuopiosta paha vastata, voin vakuuttaa että olen täällä resuperse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomautan että itseni lisäksi sinulta tästä asiasta nyt kyselee ainakin kaksi muutakin henkilöä. Mitä olet tehnyt Pattayan matkoillasi? Miksi harrastukset ja kaverit tekee henkilöstä hullun? Koeta vastata nyt.Kyllä, tuo 5000b pitää erikseen anoa netissä. Seuraava jakopäivä on 19 huhtikuuta. Ei tulisi mieleenkään hakea, muut tarvii sitä varmasti enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
savon kuopiosta paha vastata, voin vakuuttaa että olen täällä resuperse.
No muuta pois sieltä savon kuopiosta jos sieltä on paha vastata. Huono nettiyhteys vai miksi sieltä on paha vastata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tuo 5000b pitää erikseen anoa netissä. Seuraava jakopäivä on 19 huhtikuuta. Ei tulisi mieleenkään hakea, muut tarvii sitä varmasti enemmän.
Ei ole seuraava anomuspäivä se on vielä auki, eilen pm piti puheen tv:ssä jossa hän totesi että valtiolla ei ole varoja maksaa tuota 19 pv luvattua suoritusta, vaan seuraavat rahat tulevat aikaisintaan kesäkuussa, jolloin valtio kerää rahaa jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomautan että itseni lisäksi sinulta tästä asiasta nyt kyselee ainakin kaksi muutakin henkilöä. Mitä olet tehnyt Pattayan matkoillasi? Miksi harrastukset ja kaverit tekee henkilöstä hullun? Koeta vastata nyt.En niin menimme mutta seuraavana päivänä ostimme 25 kiloa riisiä ja veimme ne red crossille joka jakaa ruokaa tuossa keskustassa, samoin osansa sai myös vaimoni työntekijät, vielä on 2500 baht tallella.
Ostin tosin makrosta ruokaa itselleni, ja vaimolleni käymme siellä kerran viikossa, big c haemme täydennystä koska se on lähempänä.
Minua alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo sinun ruikutus mitä teen pattayanmatkoilla, mitä vittua se sinulle kuuluu, kakara, minulla on varmasti paremmat resurssit hallita elämääni kuin sinulla, mene nyt perkele kakara lääkäriin hakemaan apua ongelmiisi, hullu sinä olet, muuten minulla on 325 kaveria facessa, valtaosa joko lapsuudenkavereita, entisiä työkavereita ja thaimaalaisia, jo jokaisen tunnen henkilökohtaisesti.l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomautan että itseni lisäksi sinulta tästä asiasta nyt kyselee ainakin kaksi muutakin henkilöä. Mitä olet tehnyt Pattayan matkoillasi? Miksi harrastukset ja kaverit tekee henkilöstä hullun? Koeta vastata nyt.En niin menimme mutta seuraavana päivänä ostimme 25 kiloa riisiä ja veimme ne red crossille joka jakaa ruokaa tuossa keskustassa, samoin osansa sai myös vaimoni työntekijät, vielä on 2500 baht tallella.
Ostin tosin makrosta ruokaa itselleni, ja vaimolleni käymme siellä kerran viikossa, big c haemme täydennystä koska se on lähempänä.
Minua alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo sinun ruikutus mitä teen pattayanmatkoilla, mitä vittua se sinulle kuuluu, kakara, minulla on varmasti paremmat resurssit hallita elämääni kuin sinulla, mene nyt perkele kakara lääkäriin hakemaan apua ongelmiisi, hullu sinä olet, muuten minulla on 325 kaveria facessa, valtaosa joko lapsuudenkavereita, entisiä työkavereita ja thaimaalaisia, jo jokaisen tunnen henkilökohtaisesti.l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niin menimme mutta seuraavana päivänä ostimme 25 kiloa riisiä ja veimme ne red crossille joka jakaa ruokaa tuossa keskustassa, samoin osansa sai myös vaimoni työntekijät, vielä on 2500 baht tallella.
Minua alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo sinun ruikutus mitä teen pattayanmatkoilla, mitä vittua se sinulle kuuluu, kakara, minulla on varmasti paremmat resurssit hallita elämääni kuin sinulla, mene nyt perkele kakara lääkäriin hakemaan apua ongelmiisi, hullu sinä olet, muuten minulla on 325 kaveria facessa, valtaosa joko lapsuudenkavereita, entisiä työkavereita ja thaimaalaisia, jo jokaisen tunnen henkilökohtaisesti.lEttä oikein kavereita facessa.
Mulla hauskaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tuo 5000b pitää erikseen anoa netissä. Seuraava jakopäivä on 19 huhtikuuta. Ei tulisi mieleenkään hakea, muut tarvii sitä varmasti enemmän.
Minkään maan rahayksikkö ei ole b. Thaimaan rahayksikkö on ฿, THB tai baht ilmaisutavasta ja yhteydestä / käyttötavasta riippuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niin menimme mutta seuraavana päivänä ostimme 25 kiloa riisiä ja veimme ne red crossille joka jakaa ruokaa tuossa keskustassa, samoin osansa sai myös vaimoni työntekijät, vielä on 2500 baht tallella.
Minua alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo sinun ruikutus mitä teen pattayanmatkoilla, mitä vittua se sinulle kuuluu, kakara, minulla on varmasti paremmat resurssit hallita elämääni kuin sinulla, mene nyt perkele kakara lääkäriin hakemaan apua ongelmiisi, hullu sinä olet, muuten minulla on 325 kaveria facessa, valtaosa joko lapsuudenkavereita, entisiä työkavereita ja thaimaalaisia, jo jokaisen tunnen henkilökohtaisesti.lRiisitautinen riisilerppa ja riisihyväntekeväisyys. Taas on mielikuvitus huipussaan. Paljon fiksumpaa olisi ollut laittaa se 5000 bahtia rahana netin kautta. Nyt on liikkumisrajoitukset sun muut vieläpä niin kukaan ei käy ite ostamassa riisiä ja viemässä sen punaiselle ristille. Et varsinkaan sinä, koska olet Kuopiossa. Älä viitsi tikahduttaa meitä nauruun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riisitautinen riisilerppa ja riisihyväntekeväisyys. Taas on mielikuvitus huipussaan. Paljon fiksumpaa olisi ollut laittaa se 5000 bahtia rahana netin kautta. Nyt on liikkumisrajoitukset sun muut vieläpä niin kukaan ei käy ite ostamassa riisiä ja viemässä sen punaiselle ristille. Et varsinkaan sinä, koska olet Kuopiossa. Älä viitsi tikahduttaa meitä nauruun.
PS: Ne kenellä on oikeasti rahaa niin heidän ei tarvi odottaa avustuksia auttaakseen toisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Ne kenellä on oikeasti rahaa niin heidän ei tarvi odottaa avustuksia auttaakseen toisia.
Molemmat sikaria tupruttelevat kukkatarhan V12 miehet senssu ja pumba kertoivat myös laittavansa kumpainenkin 5000 dollaria joka vuosi aids-tutkimukseen rahaa. Senseillä vielä orpolapset siinä sivussa autettavana. Saa uskoa kuka haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotenkin vaikutus minkä itse yrität palstalla itsestäsi antaa on erittäin omalaatuinen , uskovaan poju minulla on hommat hanskassa, sinulla ei ole edes hanskoja, olemme ihan eri sarjassa, reppana, toivottavasti saat asiasi kuntoon, palataan sitten asiaan jooko, kun lakkaat kyselemästä idioottimaisia kysymyksiä, tai kysy vastaukset äidiltäsi.Resupeppu sulla ei ole kuin kuksallinen vekkulikakkaa vaipoissasi poju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo sinun ruikutus mitä teen pattayanmatkoilla, mitä vittua se sinulle kuuluu, kakara, minulla on varmasti paremmat resurssit hallita elämääni kuin sinulla, mene nyt perkele kakara lääkäriin hakemaan apua ongelmiisi, hullu sinä olet, muuten minulla on 325 kaveria facessa, valtaosa joko lapsuudenkavereita, entisiä työkavereita ja thaimaalaisia, jo jokaisen tunnen henkilökohtaisesti.lSulla on varmaan aijata kuitti noista ostoksista.... ai ee oo.... aha tämä selvä.
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat sikaria tupruttelevat kukkatarhan V12 miehet senssu ja pumba kertoivat myös laittavansa kumpainenkin 5000 dollaria joka vuosi aids-tutkimukseen rahaa. Senseillä vielä orpolapset siinä sivussa autettavana. Saa uskoa kuka haluaa.
Sorry minulla ei ole mitään tekemistä aidsien kanssa, mutta hyvä että sulla puuhaa, ilmoittele kun tarvitsen uuden tietokoneen, niin voin auttaa sinua.
SENSSU kirjoitti:
Sorry minulla ei ole mitään tekemistä aidsien kanssa, mutta hyvä että sulla puuhaa, ilmoittele kun tarvitsen uuden tietokoneen, niin voin auttaa sinua.
Niin. Kivaa se on nykypäivänä jonkinlainen yhteydenpitoväline internetin maailmaan omata.
Ette ilman sitä olisi tätäkään katselemassa / lukemassa / kirjoittelemassa.
Pattaya- palstahan tämä on vaikka se on viimeisiltä kommentoijilta jäänyt huomioimatta.
Palautan mieliinne kuuluisan, iki- ihanan ja mieliinjäävän oman suosikkisävelmäni:
https://www.youtube.com/watch?v=GpuMZGTcleY- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Sulla menee täsmälleen samalla tavalla pronominit ja sanat sekaisin kuin Hua Hinin miehellä. Eikö olekin outoa että kahdella Pattayan vihaajalla on täsmälleen sama luki, kirjoitus ja luetun ymmärtämishäiriö sekä tapa muistaa kaikki väärin?
Kumpikaan teistä ei ole kyennyt sanomaan mitä teette Pattayalla ja mitä teette Pattayan palstalla? Oletko varma että tiedät vielä todellisen nimesi ja sen mistä olet kotoisin ja sen missä olet nyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bumball on palstan kovin paskanpuhuja.
Kyllä numball on Suomen suurin paskanpuhuja.
Oikeastaan poliitikko ainesta.
Näyttää välillä itsekkin uskovan omiin satuihinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bumball on palstan kovin paskanpuhuja.
Kyllä numball on Suomen suurin paskanpuhuja.
Oikeastaan poliitikko ainesta.
Näyttää välillä itsekkin uskovan omiin satuihinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanen sivullisena oman mielipiteeni lausahtaa, että kun henkilön täytyy alituiseen jauhaa kavereistaan ja niitä on satoja facessa ja muualla, niin kaikki ei ole kotona.
Terveitä harrastuksia on ihmisillä monenlaisia, mutta tämä henkilöeli sinä, jauhatte jatkuvasti ns. vastustajanne olevan sitä ja tätä.
Minä pidän sinua alakastin ala-arvoisimpana aivottona, eli hulluus olisi jopakohteliaisuus sinun osallasi.Miten susta numba tuli sivullinen.
Vai onko sulla kuinka mones sivupersoona menossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten susta numba tuli sivullinen.
Vai onko sulla kuinka mones sivupersoona menossa.Numballin persoona vaihtui lennosta sivulliseksi Senssuliiniksi. On se vaan aika poju tämä nimeltään Amalia ollen.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Senssu älä selitä kaikki tietää sinun sairastavan aidsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu älä selitä kaikki tietää sinun sairastavan aidsia.
Ähly pani kuivalla pakariin ja tuli tauti.
Anonyymi kirjoitti:
Numballin persoona vaihtui lennosta sivulliseksi Senssuliiniksi. On se vaan aika poju tämä nimeltään Amalia ollen.
Tämä Amalia, senssu, numball mikä lie on inhottavin tyyppi ikinä koskaan milloinkaan joiden räpellyksiä olen lukenut.
Hänelle on toki samantekevää mitä hänestä kommentoidaan; kunhan saa olla esillä.
Narsistin vikaa toki meissä kaikissa kirjoittajissa on.
Haluamme saada palautetta kirjoitelmiimme.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla menee täsmälleen samalla tavalla pronominit ja sanat sekaisin kuin Hua Hinin miehellä. Eikö olekin outoa että kahdella Pattayan vihaajalla on täsmälleen sama luki, kirjoitus ja luetun ymmärtämishäiriö sekä tapa muistaa kaikki väärin?
Kumpikaan teistä ei ole kyennyt sanomaan mitä teette Pattayalla ja mitä teette Pattayan palstalla? Oletko varma että tiedät vielä todellisen nimesi ja sen mistä olet kotoisin ja sen missä olet nyt?Tässä opettavaisessa videossa opetetaan pronomineja.
https://www.youtube.com/watch?v=EtMioYwakzE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä opettavaisessa videossa opetetaan pronomineja.
https://www.youtube.com/watch?v=EtMioYwakzETämä oli niitä aikoja kun sensein rouva otti ja lähti
https://www.youtube.com/watch?v=RidNDGcM3fk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli niitä aikoja kun sensein rouva otti ja lähti
https://www.youtube.com/watch?v=RidNDGcM3fkJim Carrey varmaan ottanut mallia Eskosta! Hyvin samankaltaista liikehdintää ja ilmehdintää. Oikein taitava näyttelijä tämä Esko ja miellyttävä persoona.
Lämmöllä muistelen häntä Kivikasvoissa ja Speden länkkäreissä esimerkiksi. Piraattisivujen kautta olen imuroinut Speden länkkärit koneelle. Ihan kelvollista parodiaa nykypäivänäkin paitsi että Spede otti takuulla roolinsa tosissaan ja oli innoissaan kuin pikkupoika.
Vesku oli loistava Lonely Riderina ja Simo intiaani- Tontona. Tonto on suomennettuna tyhmä. Esko taisi olla Manolito.
T 2010
T 2010
- Anonyymi
Terveisiä hua hinistä, suomen kuopion savoon täyttää olevan sieltä tärkeää asiaa palstalla, ainakin oireilusta päätellen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972