Elikkä katoin että tässä pitäs olla Bluetooth? Ainanki ku hakukenttään kirjottaa niin siihe ilmestyy teksi bluetooth. Sitä ku klikkaa nii ei se kuitenkaa mitää tiedostoa aukase. =O
Haluisin siirtää sitä kautta (kokeilla ainanki) kuvia puhelimesta koneelle mut en osaa ku en tajua. APUA siis =))
Acer aspire 5738Z
11
915
Vastaukset
- tietoa kaipaan
sama tietoa olisin vailla. minullakin tiedosto on tyhjä. myös toinen kysymys, että saako juuri tähän samaiseen
Acer aspire 5738Z ostettua irto näppäimiä, siis itselläni on eräs näppäin irronnut ja hävinnyt ja haluaisin uuden mutta löytyykö mistään?- säynävä
kyseinen kone tuli muutama päivä sitte. kyllähän toi bluetooth on ja toimii hyvin. kännystä vaan bluetooth päälle ja Ettimään laitetta. yhtä iisisti se käy ku normi bluetooth tikun kanssaki.
- säynävä
säynävä kirjoitti:
kyseinen kone tuli muutama päivä sitte. kyllähän toi bluetooth on ja toimii hyvin. kännystä vaan bluetooth päälle ja Ettimään laitetta. yhtä iisisti se käy ku normi bluetooth tikun kanssaki.
itellä näkyy se bluetooth siellä alapalkissa piilotetuissa kuvakkeissa.
- apuvaaaaa
säynävä kirjoitti:
itellä näkyy se bluetooth siellä alapalkissa piilotetuissa kuvakkeissa.
miul ei näy. Se pitää kirjoittaa hakukenttään. Ja miten sen saa päälle? vaikka sitä bluetooth tekstiä napsautan (mikään ei aukea tai missään ei näy onko se päällä) Pitääkö nettiyhteys katkaista sitä varten? Puhelin ei löydä uutta laitetta kun laitan sen etsimään =((
- apuvaaaa
apuvaaaaa kirjoitti:
miul ei näy. Se pitää kirjoittaa hakukenttään. Ja miten sen saa päälle? vaikka sitä bluetooth tekstiä napsautan (mikään ei aukea tai missään ei näy onko se päällä) Pitääkö nettiyhteys katkaista sitä varten? Puhelin ei löydä uutta laitetta kun laitan sen etsimään =((
yritin lähettää koneelta kuvan bluetoothin kautta. Se meni johonki ohjattuun juttuun. Kun painoin seuraava niin ilmoitti että laitetta (bluetooth) ei löydy ja että on varmistettava että liitännät on kunnossa ja että laitteeseen on kytketty virta? Tarkoittaako tämä sitä että pitäisi hankkia jokin laite koneeseen vai?? Mitäs järkeä siinä olisi. Osaako joku neuvoa =)
- säynävä
apuvaaaaa kirjoitti:
miul ei näy. Se pitää kirjoittaa hakukenttään. Ja miten sen saa päälle? vaikka sitä bluetooth tekstiä napsautan (mikään ei aukea tai missään ei näy onko se päällä) Pitääkö nettiyhteys katkaista sitä varten? Puhelin ei löydä uutta laitetta kun laitan sen etsimään =((
Meinasin unohtaa..Eli paina fn f3 nappeja samaan aikaan ni pitäs tulla bluetooth sieltä esiin. Tolleen se alussa piti pistää. itellä ongelmia ton web-kameran kanssa. Ei saa mistään päälle.
- apuvaaa
säynävä kirjoitti:
Meinasin unohtaa..Eli paina fn f3 nappeja samaan aikaan ni pitäs tulla bluetooth sieltä esiin. Tolleen se alussa piti pistää. itellä ongelmia ton web-kameran kanssa. Ei saa mistään päälle.
mut mist löytyy fn näppäin.. on kyl f1 jne.. mut ei fn... =O
- uusi ongelma
apuvaaa kirjoitti:
mut mist löytyy fn näppäin.. on kyl f1 jne.. mut ei fn... =O
mutta nyt se kysyy laiteparikoodia?? Onpas vaikeaa tämä.. mistähä sen saan tietooni
- säynävä
uusi ongelma kirjoitti:
mutta nyt se kysyy laiteparikoodia?? Onpas vaikeaa tämä.. mistähä sen saan tietooni
En kyl muista tommosta et olis kysyny. En ainakaa simmosta muistaakkeni pistäny. Tikku bluetooth kyl kysy ku sen pisti joskus aikanaan. siihen pistin vissiin jonku 00000 eli oli sama kännyssä ja koneella.
- apuvaaa
säynävä kirjoitti:
En kyl muista tommosta et olis kysyny. En ainakaa simmosta muistaakkeni pistäny. Tikku bluetooth kyl kysy ku sen pisti joskus aikanaan. siihen pistin vissiin jonku 00000 eli oli sama kännyssä ja koneella.
nyt onnistu niin päin että sain koneesta lähetettyä kuvan puhelimeen. Nyt yritän toisinpäin, ilmoittaa vaan että lähetys epäonnistui =(( Huoh.. toivotonta miun kohdalla =D
Täytyy viel yrittää mut en ymmärrä mikä vikana.
Nyt lukee että laitteen ohjainohjelmistoa ei voitu asentaa..? =/ Mitäs se tarkoittaa..
- Avun tarpees...
Miten saa bluetoothin päälle Acer Aspire 5739geessä? Täs on bluetooth nappi mut vaik kuin rämppyttää se ei toimi.Apua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402