Acer aspire 5738Z

Bluetooth-käyttö

Elikkä katoin että tässä pitäs olla Bluetooth? Ainanki ku hakukenttään kirjottaa niin siihe ilmestyy teksi bluetooth. Sitä ku klikkaa nii ei se kuitenkaa mitää tiedostoa aukase. =O
Haluisin siirtää sitä kautta (kokeilla ainanki) kuvia puhelimesta koneelle mut en osaa ku en tajua. APUA siis =))

11

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa kaipaan

      sama tietoa olisin vailla. minullakin tiedosto on tyhjä. myös toinen kysymys, että saako juuri tähän samaiseen
      Acer aspire 5738Z ostettua irto näppäimiä, siis itselläni on eräs näppäin irronnut ja hävinnyt ja haluaisin uuden mutta löytyykö mistään?

      • säynävä

        kyseinen kone tuli muutama päivä sitte. kyllähän toi bluetooth on ja toimii hyvin. kännystä vaan bluetooth päälle ja Ettimään laitetta. yhtä iisisti se käy ku normi bluetooth tikun kanssaki.


      • säynävä
        säynävä kirjoitti:

        kyseinen kone tuli muutama päivä sitte. kyllähän toi bluetooth on ja toimii hyvin. kännystä vaan bluetooth päälle ja Ettimään laitetta. yhtä iisisti se käy ku normi bluetooth tikun kanssaki.

        itellä näkyy se bluetooth siellä alapalkissa piilotetuissa kuvakkeissa.


      • apuvaaaaa
        säynävä kirjoitti:

        itellä näkyy se bluetooth siellä alapalkissa piilotetuissa kuvakkeissa.

        miul ei näy. Se pitää kirjoittaa hakukenttään. Ja miten sen saa päälle? vaikka sitä bluetooth tekstiä napsautan (mikään ei aukea tai missään ei näy onko se päällä) Pitääkö nettiyhteys katkaista sitä varten? Puhelin ei löydä uutta laitetta kun laitan sen etsimään =((


      • apuvaaaa
        apuvaaaaa kirjoitti:

        miul ei näy. Se pitää kirjoittaa hakukenttään. Ja miten sen saa päälle? vaikka sitä bluetooth tekstiä napsautan (mikään ei aukea tai missään ei näy onko se päällä) Pitääkö nettiyhteys katkaista sitä varten? Puhelin ei löydä uutta laitetta kun laitan sen etsimään =((

        yritin lähettää koneelta kuvan bluetoothin kautta. Se meni johonki ohjattuun juttuun. Kun painoin seuraava niin ilmoitti että laitetta (bluetooth) ei löydy ja että on varmistettava että liitännät on kunnossa ja että laitteeseen on kytketty virta? Tarkoittaako tämä sitä että pitäisi hankkia jokin laite koneeseen vai?? Mitäs järkeä siinä olisi. Osaako joku neuvoa =)


      • säynävä
        apuvaaaaa kirjoitti:

        miul ei näy. Se pitää kirjoittaa hakukenttään. Ja miten sen saa päälle? vaikka sitä bluetooth tekstiä napsautan (mikään ei aukea tai missään ei näy onko se päällä) Pitääkö nettiyhteys katkaista sitä varten? Puhelin ei löydä uutta laitetta kun laitan sen etsimään =((

        Meinasin unohtaa..Eli paina fn f3 nappeja samaan aikaan ni pitäs tulla bluetooth sieltä esiin. Tolleen se alussa piti pistää. itellä ongelmia ton web-kameran kanssa. Ei saa mistään päälle.


      • apuvaaa
        säynävä kirjoitti:

        Meinasin unohtaa..Eli paina fn f3 nappeja samaan aikaan ni pitäs tulla bluetooth sieltä esiin. Tolleen se alussa piti pistää. itellä ongelmia ton web-kameran kanssa. Ei saa mistään päälle.

        mut mist löytyy fn näppäin.. on kyl f1 jne.. mut ei fn... =O


      • uusi ongelma
        apuvaaa kirjoitti:

        mut mist löytyy fn näppäin.. on kyl f1 jne.. mut ei fn... =O

        mutta nyt se kysyy laiteparikoodia?? Onpas vaikeaa tämä.. mistähä sen saan tietooni


      • säynävä
        uusi ongelma kirjoitti:

        mutta nyt se kysyy laiteparikoodia?? Onpas vaikeaa tämä.. mistähä sen saan tietooni

        En kyl muista tommosta et olis kysyny. En ainakaa simmosta muistaakkeni pistäny. Tikku bluetooth kyl kysy ku sen pisti joskus aikanaan. siihen pistin vissiin jonku 00000 eli oli sama kännyssä ja koneella.


      • apuvaaa
        säynävä kirjoitti:

        En kyl muista tommosta et olis kysyny. En ainakaa simmosta muistaakkeni pistäny. Tikku bluetooth kyl kysy ku sen pisti joskus aikanaan. siihen pistin vissiin jonku 00000 eli oli sama kännyssä ja koneella.

        nyt onnistu niin päin että sain koneesta lähetettyä kuvan puhelimeen. Nyt yritän toisinpäin, ilmoittaa vaan että lähetys epäonnistui =(( Huoh.. toivotonta miun kohdalla =D
        Täytyy viel yrittää mut en ymmärrä mikä vikana.
        Nyt lukee että laitteen ohjainohjelmistoa ei voitu asentaa..? =/ Mitäs se tarkoittaa..


    • Avun tarpees...

      Miten saa bluetoothin päälle Acer Aspire 5739geessä? Täs on bluetooth nappi mut vaik kuin rämppyttää se ei toimi.Apua!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe