Se ei ole minä.

Novelli vain.

Tälläinen tarina, keksin kun kuuntelin musiikkia, ja ajattelin pistää tänne. Kommenita arvostetaa, niin huonoa kuin hyvää.
Katsoin itseäni peilistä. Sieltä minua tuijotti aika sievä punertava hiuksinen brunetti, vihreillä silmillä. Hoikka, mutta ei kuitenkaan liian. Silti en ollut tyytyväinen. Se ei ole minä. Näytin kiltiltä, mutta en halunnut olla sitä. Päivä paistoi ulkona, ja kaikki olivat ulkona, olihan lauantai. Minua yökötti. Päivä, mitä hauskaa siinä oli? Liian kuuma, ja liikaa iloisia kasvoja. Vihasin iloisuutta, vihasin päivää, vihasin kaikkea kirkasta. Kumpa yö tulisi pian, pääsisin ulos vankilastani. Vankilasta, johon minun oli pakko syntyä. En halunnut tätä elämää, en halunnut. Kun lopulta pimeä laskeutuu, menen ulos, puutarhaamme. Istutin sinne ruusuja, mutta sydämmeni pimeys oli värjännyt ne mustaksi. Niiden verenpunainen väri oli mennettänyt kauneutensa, ja yön mustaksi olivat niiden terälehdet tuleet. Nojasin puuhun, ja kuuntelin, kuinka korpit huusivat toisilleen. Kuuntelin jokaista ääntä, minä olin yhtä yön kanssa. Kaikki siinä, jokaisen eläimen liikkeet, ilman vinkuna. Katsoin taivaalle, ja ilahduin kun en nähnyt tähtiä. Ne olivat turhia, pelkkiä valon pisteitä muuten mustalla taivaalla. Pilvien takaa ilmestyi täysikuu, valaisten tietä. Se oli ainoa valonlähde, josta pidin. Harmaa, eikä iloinen. Jotkut sanoivat että täysikuu on romanttinen. Minä näin sen hetkenä, jolloin pimeys oli lähempänä. Tunsin itseni väsyneeksi, mutten lähtenyt sisälle. Olin turvassa pimeyden luonna, poissa omasta äitini sisustamasta vankilasta. "Ole kiltti, ota minut osaksi sinua.. Pimeys.." Sanoin hiljaa, kun vajosin uneen, paikkaan jonne kuuluin.
(Jatkoa tulee.. Mikäli jotakuta kiinnostaa.)

1

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bgjnut

      Jatka!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe