kestot ekaa päivää

jännittävää

Tuntuupa ne isoilta!! Tottuuko siihen koskaan? Hirvittää että vääntyyks vauvan selkä tai kylki (8vko ikää). Haittaakko liikkuvuuden kehittymistä?

Vauva kuitenkin onnellisen oloinen uusista vaipoista. Nukkunut ihan mahdottoman makoisasti koko päivän. Onko muilla ollu samoja kokemuksia?

3

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olivia, 4 vkoa

onko sulla ne kaikkein piennimmät? Meillä ollut laitokselta saakka ja ihan ok.

En nyt oikein ymmärrä tätä vääntymistä sun muuta..

• ap

Mulla on kakkoskokoa nature babies diddy diapers

www.naturebabies.co.uk/index.php?cat=Diddy_Diaper&ActinicSID=0d09a6e1497794ba3f4c6ede8d026cb2

Oikea koko on koska vauva on yli 6.5kg (iso on!) ja tämän vaippakoon voi alottaa alle kuus kilosella.

Vääntymisellä tarkotin että näyttää hurjalta kun vauvan peppu on niin ylhäällä selällä ollessa ja kyljellä ollessa huolestun kyljen vääntymisestä. Ei kai syytä huoleen, mutta pitikin käyttää niitä kertsejä nämä alkuviikot...! Niihin tottui nopeesti. Siihenkin tottu että pääsee taputtelemaan vauvan peppua niin lähelle ja enää ei pääse. :(

Toisaalta haluisin todella pysyä kestovaipoissa ja mulla onkin iso varasto niitä. Vauva nukkui todella hyvin yön mikä ei suinkaan aina ole onnistunut. Hän on myös röyhtässyt helpommin ja on onnellisen oloinen. Aika helppoahan noita kestovaippoja on asetella vaikka aluks jännitti kun näytti monimutkaselta.

Miinuspuolena sanoisin että vauvan iho punertui heti ja vaippa tuntuu märemmältä kun kertsi. Mutta toisaalta hän on tyytyväisen oloinen eli ei kai kosteus ole tuntunut inhottavalta. Iho saattoi punertua kun vaihdoin samalla kestopyyhkeisiin jotka on aika karheita. Taidan kokeilla pumpulitupolla vielä putsata jonkin aikaa niin saa selvyyden onko vaipat ihan ok iholle.

• ei haittaa
        ap kirjoitti:

Mulla on kakkoskokoa nature babies diddy diapers

www.naturebabies.co.uk/index.php?cat=Diddy_Diaper&ActinicSID=0d09a6e1497794ba3f4c6ede8d026cb2

Oikea koko on koska vauva on yli 6.5kg (iso on!) ja tämän vaippakoon voi alottaa alle kuus kilosella.

Vääntymisellä tarkotin että näyttää hurjalta kun vauvan peppu on niin ylhäällä selällä ollessa ja kyljellä ollessa huolestun kyljen vääntymisestä. Ei kai syytä huoleen, mutta pitikin käyttää niitä kertsejä nämä alkuviikot...! Niihin tottui nopeesti. Siihenkin tottu että pääsee taputtelemaan vauvan peppua niin lähelle ja enää ei pääse. :(

Toisaalta haluisin todella pysyä kestovaipoissa ja mulla onkin iso varasto niitä. Vauva nukkui todella hyvin yön mikä ei suinkaan aina ole onnistunut. Hän on myös röyhtässyt helpommin ja on onnellisen oloinen. Aika helppoahan noita kestovaippoja on asetella vaikka aluks jännitti kun näytti monimutkaselta.

Miinuspuolena sanoisin että vauvan iho punertui heti ja vaippa tuntuu märemmältä kun kertsi. Mutta toisaalta hän on tyytyväisen oloinen eli ei kai kosteus ole tuntunut inhottavalta. Iho saattoi punertua kun vaihdoin samalla kestopyyhkeisiin jotka on aika karheita. Taidan kokeilla pumpulitupolla vielä putsata jonkin aikaa niin saa selvyyden onko vaipat ihan ok iholle.

meillä saattaa kans olla peppu punainen heti märän vaipan jäljiltä, mutta muuten on hyvässä kuosissa iho. väliin harsoja, äp:n imsevimsejä, mikrokuituliinoja (siivousosastolta ostettuja, hyvä vinkki tältä palstalta. Toimii, maitokakka lähtee hyvin pois ja vie kosteuden eteenpäin!) ja nauhavaippoja. myös muutamia taskuja pitäis kohta kokeilla. Äp:n imsevimsejen kuorilla mennään. ja uumilla keleillä ilmakyplpyjä päikkäreitten aikaan "harsokasassa", märkä aina vaan vaihdetaan uuteen, pyllyn alla on muovi. väliin on paksu paketti mutta haitaneeko tuo. kun unet lyhenee niin sittenhän sitä vaippaakin voi vaihtaa useemmin. Mä tykkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe